Fast pudding

Ensiksi laitetaan 2 kpl liivatelehtiä kylpemään kylmään vodaan, ja kiehumaan samalla noin desi kattilaan.

5dl sinistä maitoa
2dl suklaanmakuista jauhetta
2tl sokeria

Nämä sekaisin kulhossa, blenderissä tms.
Sitten uineet liivatteet rutistuksen kautta kiehuvaan veteen.
Hetki sekoitusta ja vanukkaan sekaan.
Ja lisää sekotusta jonka jälkeen vetäytymään jääkaappiin.

4h kaapissa ja tuloksena taivaallista suklaahyytelöä, ilman sivumakuja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensiksi laitetaan 2 kpl liivatelehtiä kylpemään kylmään vodaan, ja kiehumaan samalla noin desi kattilaan.

5dl sinistä maitoa
2dl suklaanmakuista jauhetta
2tl sokeria

Nämä sekaisin kulhossa, blenderissä tms.
Sitten uineet liivatteet rutistuksen kautta kiehuvaan veteen.
Hetki sekoitusta ja vanukkaan sekaan.
Ja lisää sekotusta jonka jälkeen vetäytymään jääkaappiin.

4h kaapissa ja tuloksena taivaallista suklaahyytelöä, ilman sivumakuja.

Luin aluks että kylmään vodkaan :D

Hyi helvetti minne menin heittämään rahani, 26 euroa tälläisestä suklaroosilla (= "rotanmyrkyllä" ) makeutetusta paskasta.

Miksei toi Fasti osaa tehdä Steviasta vastaavia? Onko se niin paljon kalliimpaa? Onhan jo stevia ketsuppeja yms. joten ei kai nyt vittu ole niin vaikeeta.

Ainakin suklaa on niin tekemällä tehdyn makuista helvettiä, etten itse tunge tuota paskaa alas. Mieluummin maustamatonta heraa, steviaa ja pari liivatelehteä kuten joku täällä jo mainitsikin.

En tiiä onko mun makuhermois joku hyvälaatunen vika... Nimittäin nyt tota suklaan makusta vanukasta maistaessa, yllätyin kuinka hyvää se oli. Omasta mielestä maistuu aika lähelle ihan kunnon sokerikakkavanukkaalta.

Tää caramel pudding on ainakin pelkän maidon kanssa melkostä myrkkyä, mutta kun laittaa sekaan vähän kaakao jauhetta niin kyllä se alas menee.

Eka suklainen setti tehty tarkasti pussin ohjeen mukaan ja ei nyt ihan herkuinta, mutta alas meni.
Suht hyvät ravintoarvot avittivat alasmenoa...hiukan voisi olla makeampaa...

Okei...toinen yritys hiukan enemmän maitoa ja tällä kertaa 3%:n maitoon. Lykkäsin sekaan lisää 1 tl sokeritonta kaakaota ja hiukan steviaa...törkeen hyvää!

Tuli hankittua pussi tota karamellin makuista ja on kyllä todella hyvää.Saattaa tosin johtua siitä, että olen dieetillä, mutta äsken tuli vedettyä 3 annosta :D Plussaa vielä ravintoarvoista hintakaan ei ole kovin suolainen.Koostumus muistutti enemmän "vaahtovanukasta", kuin sellaista kiinteämpää.

Oli aikomus ostaa suklaanmakuista, mutta jäljellä oli vain 1 pussi ja se oli karamellia. Todennäköisesti kokeilen tulevaisuudessa suklaa-maun myös!

Karamelli testattu. Maku ihan hyvä. Laitoin pikkasen steviaa sekaan. Puuromainen koostumus alkoi tökkimään, muuten ihan ok tavaraa.

Karamellin makuinen pussi menossa ja pakko sanoa että HYVÄÄ on!. Kevyt maitoon kun tekee ni tulee puuromaista. Punaiseeen maitoon kun tekee niin tulee enemmän vetelää.

Tuli tänään testattua ekaa kertaa tota suklaanmakuista ja pitää kyllä todeta että täältä löytyy kyllä ihmeen kranttua porukkaa. Eihän toi makunsa puolesta ole ihan samalla linjalla kuin "oikeat" vanukkaat, mutta eihän se ole tarkoituskaan. Todella hyvänmakuista ravintoarvoihin nähden. Erittäin hyvä tuote ja ostan luultavasti lisää jatkossakin :)

Mä en kyllä tajua miten jengi saa tosta oikeesti pahemman makuista mitä maustamattomasta herasta maidon kanssa. Väkisinkin tulee ajatus, että kuhan heittelee tommoisia juttuja eikä ole kumpaakaan tapaa koittanut oikeassa elämässä. Ei tossa ole mitään järkeä. Pitää olla täysin sairaat makuhermot jos toi olis totta.

Uutta ohjetta.

Litra maitoa
160 grammaa suklaata
10 liivatelehteä
4 ruokalusikallista kaakaota, jossa sokeria

Ja tässä vaiheessa, sekaisin kunnolla, ei mitään sheikkerissä runkkaamista, vaan kunnon blenderillä sekaisin ihan sileeksi nesteeksi. Liivatteet 10minuuttia kylmässä vedessä ja sen jälkeen noin 3dl kiehuvaa vettä jonne liivatteet sekoittaa, sit blenderiin ja armoton rumba minuutiksi. Tosta kaappiin ja 4 tunnin päästä on ekat uber setit valmiina. Tosta saa 4 annosta.

Kyllähän maito parantaa juoman kun juoman makua, mutta tuskin nyt kamalalle maistuu veteen duunattuna.

Veteen sekoitettuna siitä tulee pelkkää vaahtoa, en suosittele.Eilen loppu toi toffeen makuinen pudding, meen nyt hakemaan suklaan makuisen :D

Mä en kyllä tajua miten jengi saa tosta oikeesti pahemman makuista mitä maustamattomasta herasta maidon kanssa.
Mä mietin ihan samaa... Ainut prodetsydeemi, mikä on mulla todenteolla tökkinyt aikoinaan, on ollut maustamaton hera. Tosin blendasin sen veteen :D
Mulla on nyt tuota suklaata ja mun mielestä toimii ihan sen perusohjeen mukaan. Mutta tuota oikealla suklaalla höystettyä ohjetta pitää kyllä testata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom