Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuminaama sanoi:No, yks lauantai mittasin painoni ja se oli 80kg. No sit vedin 2krt/päiväs tommosen massan ja söin muutenki aika perkeleesti normaaliin ruokamäärään verrattuna ja painoa oli keskiviikkona 85kg. Mut se 5kg oli varmaan pelkkää nestet kropas. Nyt on viikko menny tost enkä vetäny tota massaa enää ku loppu, mut kyl se paino on pitäny.
M'A'TT'O' sanoi:käyttääkö ketään kyseistä tuotetta ja onko tullut massaa?? ja paljon?
samaranch sanoi:Oon käyttäny sitä noin pari kk ja massaa on tullu suurin piirtein 3-4 kg. Mutta minkälaista? ;)
Kuminaama sanoi:Mut siis se 5kg on nyt varmaan läskinä vyötäröl. :D
No senhän nyt sanoo jo terve järkikin, että mikään pulveri ei sun lihaksia kasvata Bisnes on bisnestäWert sanoi:Millä 'oikeuksilla' Fast mainostaa Massaa tyyliin; "Proteiinien ja hiilihydraattien suhde on 1:2, joten MASSA ei kerää turhaa nestettä ja rasvaa kehoon, vaan painon nousu tulee lihaksen muodossa"
Jos koko puhe on pelkkää paskapuhetta. Pitäisi varmaan kysyä itse tuotteen valmistajalta.
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=55&products_id=389
Ton saman 5kiloa olisit saanut jos olisit samat kalorit ottanut vaikka nyt esim. kanasta ja riisistäKuminaama sanoi:Mut siihen nähen toi mun 5kg/4pv on aika hyvin et kävin siin aikana 2 puntil ja 2 kertaa lätkätreeneis mikä ei oo mitään ihan kevyttä.
Kuminaama sanoi:Mut siihen nähen toi mun 5kg/4pv on aika hyvin et kävin siin aikana 2 puntil ja 2 kertaa lätkätreeneis mikä ei oo mitään ihan kevyttä.