fast massa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No, yks lauantai mittasin painoni ja se oli 80kg. No sit vedin 2krt/päiväs tommosen massan ja söin muutenki aika perkeleesti normaaliin ruokamäärään verrattuna ja painoa oli keskiviikkona 85kg. Mut se 5kg oli varmaan pelkkää nestet kropas. Nyt on viikko menny tost enkä vetäny tota massaa enää ku loppu, mut kyl se paino on pitäny.

Kuminaama sanoi:
No, yks lauantai mittasin painoni ja se oli 80kg. No sit vedin 2krt/päiväs tommosen massan ja söin muutenki aika perkeleesti normaaliin ruokamäärään verrattuna ja painoa oli keskiviikkona 85kg. Mut se 5kg oli varmaan pelkkää nestet kropas. Nyt on viikko menny tost enkä vetäny tota massaa enää ku loppu, mut kyl se paino on pitäny.

Oikea meininki 15-vuotiaalla
:thumbs: :rock:

M'A'TT'O' sanoi:
käyttääkö ketään kyseistä tuotetta ja onko tullut massaa?? ja paljon?

Kyllä tolla tuotteella massaa saa varmasti mutta se onkin jo ihan eri asia onko se lihasta.

samaranch sanoi:
Oon käyttäny sitä noin pari kk ja massaa on tullu suurin piirtein 3-4 kg. Mutta minkälaista? :hyper: ;)

Mistä tiedät miten suuri osat tästä painonnoususta on ton massajuoman ansiota? Paino nousee varmasti kun syö reilusti enemmän mitä kuluttaa, oli se sittan massajuomaa tai vaikka makaroonilaatikkoa.

Tuli syötyä yks pussi ja se anto hyvän startin massan kasvatukselle, nykyään pärjätään maltolla ja heralla

Mäkin olen tota käyttänyt mutta on tosiaan aika paha sanoa onko painon nousu sen massajuoman ansiota, kun on pituuskasvu vauhdissa ja muutenki alkanu syömään enemmän. Mutta hyvänmakuista se ainakin on :thumbs: (Mansikka)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:offtopic: Unohtakaa jauheet (paitsi palkkari) jos massaa haluatte. Tehkää juoma puhtaista aineista= 4dl kaurahiutaleita, purkki rahkaa, 4dl jugurttia, 2dl maitoa, 15g öljyä. :evil: :hyper:
Energiaa:1245 kcal, prot:71g(osa huonoa) hiil.:161g, rasva:35g.

Itellä ei tosin oo tapana vedellä tommosii kauheesti.. :D

Kuminaama sanoi:
Mut siis se 5kg on nyt varmaan läskinä vyötäröl. :D

Millä 'oikeuksilla' Fast mainostaa Massaa tyyliin; "Proteiinien ja hiilihydraattien suhde on 1:2, joten MASSA ei kerää turhaa nestettä ja rasvaa kehoon, vaan painon nousu tulee lihaksen muodossa"

Jos koko puhe on pelkkää paskapuhetta. Pitäisi varmaan kysyä itse tuotteen valmistajalta.

http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=55&products_id=389

Ihan hyvä tuote toi on hard gainereille. Ja muille kavereille joilla on kova kulutus, eikä niin hirveitä ruokahaluja. Oman räpellys puntinnostourani alkuvaiheessa oli kaikki massa tervetullutta, olin semmonen luuviulu. Sitten kun se eightbäkki ei enää erottunut niin selvästi rupesin pikku hiljaa himmaileen tota massavillitystä ja järkeistin ruokavalioni. Mihinkään ketoosi / tosi low carb juttuihin en ole kuitenkaan vielä nähnyt tarvetta. Ensi kuussa aloitetaan taas se joka keväinen kiristys ja ruvetaan kyllä pikkuhiljaa karsimaan hiilareita.

Wert sanoi:
Millä 'oikeuksilla' Fast mainostaa Massaa tyyliin; "Proteiinien ja hiilihydraattien suhde on 1:2, joten MASSA ei kerää turhaa nestettä ja rasvaa kehoon, vaan painon nousu tulee lihaksen muodossa"

Jos koko puhe on pelkkää paskapuhetta. Pitäisi varmaan kysyä itse tuotteen valmistajalta.

http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=55&products_id=389
No senhän nyt sanoo jo terve järkikin, että mikään pulveri ei sun lihaksia kasvata:) Bisnes on bisnestä :worship:

edit: Sama se on mistä ne kalorit ottaa, tolla ne vaan saa helpolla ja maistuuhan massa hyvälle, siitä ei ole kieltämistä

edit2: tarkennetaan nyt vielä, että sama ottaa kalorit muista vastaavista lähteistä, mm. nopeista hiilareista:)

Juu ei ne lisäravinteet tosiaan mitään ihmeaineita ole. Ne vastaa ihan niitä samoja proteiineja mitä ruoastakin saa. Turhaa on odottaa että ne jauhot lihakset kasvattais. :)

Mut siihen nähen toi mun 5kg/4pv on aika hyvin et kävin siin aikana 2 puntil ja 2 kertaa lätkätreeneis mikä ei oo mitään ihan kevyttä.

Kuminaama sanoi:
Mut siihen nähen toi mun 5kg/4pv on aika hyvin et kävin siin aikana 2 puntil ja 2 kertaa lätkätreeneis mikä ei oo mitään ihan kevyttä.
Ton saman 5kiloa olisit saanut jos olisit samat kalorit ottanut vaikka nyt esim. kanasta ja riisistä:)

Kuminaama sanoi:

Kuvitteletko oikeasti, että tuosta määrästä on suurikin osa lihasta? Nestettä tuo on vähintään 90%. Saahan sen 5 kg nousemaan vaikka tunnissa juomalla 5 litraa vettä. Tarkotus ei ole vittuilla, vaan pudottaa vähän maahan ajattelemaan, että mikä on mahdollista ja mikä ei.

Näköjään tuolla aikaisemmin kirjoititkin, että nestettä se on. Ja vaikka se paino on nyt kroppaan jäänyt, on se todennäköisesti aiheutunut energiavarojen täyttmisestä. Olet ehkä ollut ns. "kuiva" aikaisemmin, eli ravintoa tullut kulutukseen nähden liian vähän ja nyt keho tasapainoittanut tilanteen.

Back
Ylös Bottom