Fast/Leader/Evolution/...

Pari kysymysta useampia merkkejä kahlanneille:

Omat Leaderin Soy ja Goodnight Protein on loppumaan päin ja mietin, että mites, onko noilla merkeillä oikeasti laadullisia eroja? En siis meinaa makuja, vaan sitä miten jauhot vaikuttaa lihaksiin.

Vaimoke osti Fastin Hera 80 minttusuklaan (eka Fastin jauho meidän talossa) ja se kyllä vie makunsa puolesta noita mun Leadereita ku märkää rättiä. Sekoittuu myös paremmin kuin tuo soija eikä vaahtoudu niin paljoa maidossa kuin Goodnight. Ei myöskään jätä paakkuja shakeriin kuin soija ja huuhtoutuu puhtaaksi pelkästään kraanan alla pitämällä jos suoraan juomisen jälkeen huuhtoo. Onpa halvempaakin kuin Leaderin jauhot niin olen ruvennu miettimään merkin vaihtoa. Jotkut täällä muistaakseni kehuneet Evolutioniakin, niiden tuotteista ei mulla ole kokemusta muusta kuin CRP:stä, joka oli siedettävää, vaikka kupli kuin perkele, että piti tuoppiin laittaa jos oli kiire.

Oletteko huomannu/tietoisia laatueroista eri merkkien välillä?

Toinen kysymys on sitten yleisesti proteiinijauhoista:
Aika-ajoin jos on kiireinen aamu ni olen vetäny soijaprotskut ja banaanin aamiaiseks. Joskus iltapalaks/palariks sitte jompaa kumpaa, soijaa tai goodnightia taas banaanin kera, että saa hiilareitakin kun noissa molemmissa se proteiinin määrä on siinä lähemmäs 90% ja hiilareita alle 5% (olisko soijassa ollu jopa alle 1%).

Niin mietin, että olisko joku palarityyppisempi proteiini sopiva jos välillä tulee korvattua joku hätäaamiainen jauholla?

Olen vähän Leaderin Afteria katsellu sillä silmällä joskin pakko tunnustaa, että olen alkanu haaveilemaan siitä Hera 80 minttusuklaasta ihan makunsa takia.:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On tullu kokeiltua mm. Fastin, Leaderin, UFS:n ja Evolutionin jauhoja. Pahaa sanottavaa ei ole kuin Leaderista. Leaderilla on hyviä kapseleita ja muita vastaavia, mutta jauhoja ne ei kyllä osaa tehdä!

Fast on IMO maultaan paras, mutta taitaa olla vähän kalliinpaa kuin Evolution ja UFS. Ja jos en ihan väärin muista, niin Fastin heran aminohappoprofiilikaan ei ollut ihan niin hyvä kuin UFS:n vastaavan.

Itse ei tule käytettyä enää kuin palautusjuomaa ja sen sotken Ion92:sta ja UFS Maltosta... Paljon puhutusta lisäravinteiden hyödystä olen huomannut tuosta combosta olevan eniten hyötyä.. Niin ja kreatiinin lisään myös, mutta se on sitten Forcen..

Tuon purkin loputtua otan käyttöön kreatiinin UFS:n puodista..

Täytyy sen verran sanoa, että vaikka en oo Fastin tuotteita käyttäny, niin mulla on joku sitä koko brandia vastaan :)

Niin ja Omega3:set tarjoaa Lysi :)

Mitäs järkeä on verrata heraa ja soijaa toisiinsa, koska eri kamaa kummiskin. Mikään soija ei taida sekoittua ja lähteä kunnolla sheikkeristä, myöskään soijan makua on hiukan hassua verrata maustettuun heraan. Parempi vertailukohde voisi olla Fastin hera80 ja Leaderin 100% Whey.

Fastin maustetut hera80 vievät kyllä makunsa puolesta monia muita merkkejä, mutta on esim. Evolutionin protskua pari euroa kalliimpaa, joka on jo mulle melkein hyvä syy vaihtaa merkkiä. Vaikeina aikoina UFS:n whey menee. Olisi kiva kuulla jotain nippelitietoa eri valmistajien protskujen välisistä eroista, ihan kemiallisella tasolla, vaikka tuskin mitään suuria eroja noilla käytännössä on.

Nää uudet fastin mömmöt mitkä on makeutettu sukraloosilla on kyllä kurkoja. Minttusuklaa ja toffee ainakin. Jotain leaderin jauhoja ollu kans ja samaan tahtiin hanska kasvanu. Kaikki köyhät vinkuu, että fast olis kallis tiiä sitte.

Mitäs järkeä on verrata heraa ja soijaa toisiinsa, koska eri kamaa kummiskin. Mikään soija ei taida sekoittua ja lähteä kunnolla sheikkeristä, myöskään soijan makua on hiukan hassua verrata maustettuun heraan. Parempi vertailukohde voisi olla Fastin hera80 ja Leaderin 100% Whey.

Itseasiassa vertasin Leaderin Goodnight-heraproteiinia (suklaa) Fastin Hera 80:een.

Anyway, taidan testata Fastin seuraavaksi, kuitenkin sen verta maistuvaa ja suhteellisen edullistakin.

Kiitosta kuitenkin infosta porukoille.

Kyllä noi Fastin tuotteet ovat maultaan kyllä hemmetin hyviä. Protskuista ainakin Leaderilla on hyvän makuisia valmisjuomia limsapulloissa (0 carb). Jyväskylästä ainakin prismoista löytyy.

Tällä hetkellä Fastin Muscle+:aa, maku on tosi hyvä. Makeutettu sukraloosilla. Löytyy myös Evolutionin Phase 3:sta ja Whey 2:sta. Ne on makeutettu aspartaamilla. Joku voi niistä saada inhon, mutta mulle ihan samaa. Laktoosi on ainoa mikä hiukan rajoittaa tuotteen valintaa.

Itellä menee kans palkkarina fastin muscle+ ja lisäprotskuna "joskus" aamuin ja illoin fastin hera80 mikä on kyllä parhainta mömmöä mitä koskaan tullu maistettua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom