Fast Creatine -jauho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jerppi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heippa! Olen 16-vuotta täyttänyt poika ja haluaisin kehittää lihaksiani kotikeinoin. Olen nyt pari viikkoa treenaillut mm. vatsoja, punnerrellut, selkiä ja pitänyt käsiä levällään 15kg painojen kanssa n. 15-30 minuuttia.

Lihakseni ovat kuitenkin olemattomat ja mulla on vaikeuksia esiintyä ilman hupparia yleisillä paikoilla, kuten esimerkiksi uimahallissa. Olen sekoittanut Fast Creatine nimistä jauhetta juomiini ennen aamupalaa, ennen voimistelua ja jälkeen voimistelun.

Kuitenkin miten saisi parhaiten kehitettyä kyynerpään alaosaa ranteeseen kohti olevaa aluetta sekä tuota "Haba" aluetta?

Kiitos kaikille:dance2:

Salille ja ruokavalio kuntoon. Muista myös vedellä unta palloon tarpeeksi.

Tommosella kotireenillä tulee turhan nopeasti seinä vastaan verraten saliin. Ja noita "välineitä" kun katsoo niin salilla on myös paremmat puitteet kokonaisvaltaisempaan treeniin.

Sinuna menisin salille! kotona tulee äkkiä reenattua sitten joka päivä kun ne vehkeet on siinä kulman takana ja kroppa ei saa lepoa tarpeeksi! otat jonkun 1-jakosen ohjelman mitä teet 3 x viikossa ja syöt +500kcal yli kulutuksen! palautusjuoma on myös hyvä reenin jälkeen! Hera80 ja malto6 sekasin molempii n.1 dl!

Tsemppiä reeneihin!

Joo. Onko kukaan teistä muuten maistanut tuota Fast Creatine jauhoa? Onko siitä jotain haittaa jos laittaa yli 2T lusikallista? Tuossa ohjeessa sanotaan 5-10g eli 1-2t lusikallista.

Vaikuttaako lihasten kehittyminen nopeammin jos laittaa vaikka 4-5 t lusikallista? Huomenna käyn salilla niin otan limua ja tuota jauhoa mukaan! ;)

Kreatiinista

"Useissa tutkimuksissa on havaittu kreatiinilla olevan jonkin verran positiivista vaikutusta lihasmassan ja voimatasojen kasvuun pitkäaikaisen voimaharjoittelun yhteydessä. Todennäköisenä syynä on pidetty kreatiinivarastojen täydentymisen aiheuttamaa ylimääräistä energiavarastoa lihaksessa, joka mahdollistaa paremman harjoituskestävyyden lyhytaikaisissa lihasvoimaa vaativissa suorituksissa, esimerkiksi voimaharjoittelussa. Lisäksi joissakin tutkimuksissa on saatu viitteitä siitä, että harjoituksen jälkeen nautittu kreatiini tehostaa lihasten kasvua. On kuitenkin tärkeää huomata, että mikäli kreatiinia käytettäessä paino nousee, suurin osa lisääntyneestä massasta tulee vedestä, sillä kreatiini sitoo vettä lihassoluihin. Kreatiinilla ei ole myöskään suoranaista vaikutusta pitkäkestoiseen aerobiseen harjoitukseen, eikä kreatiinin taipumus kerätä vettä elimistöön ole suotuisa eteenkään kestävyysurheilijoille."

-Wikipedia

Ei maistu käytännössä miltään, eikä itellä oo ainakaan ollut mitään vaikutusta mihinkään vaikka 10g vedänkin treenipäivinä.

Eikä varmasti vaikuta lihasten kehittymiseen vaikka ottasit 40-50 teelusikallista. Kreatiinin idea on täyttää lihasten kreatiinivarastoja ja näin lihakset jaksaa työskennellä hieman pidempään. Hieman tarkoittaa tässä yhteydessä nyt jotain 1-2 toistoa enemmän per sarja, riippuen tietysti sarjan pituudesta ja painoista joilla sarjaa väännetään.

Ja suosittelen että hankit kunnon palkkaria ja heität tota kreaa sinne sekaan.

turha sitä on ruveta lusikka kaupalla mättämään sinne juomaan. perus setti mitä purkin kylessä lukee on YLEENSÄ täysin riittävä annos.

Heippa! Olen 16-vuotta täyttänyt poika ja haluaisin kehittää lihaksiani kotikeinoin. Olen nyt pari viikkoa treenaillut mm. vatsoja, punnerrellut, selkiä ja pitänyt käsiä levällään 15kg painojen kanssa n. 15-30 minuuttia.

Lihakseni ovat kuitenkin olemattomat ja mulla on vaikeuksia esiintyä ilman hupparia yleisillä paikoilla, kuten esimerkiksi uimahallissa. Olen sekoittanut Fast Creatine nimistä jauhetta juomiini ennen aamupalaa, ennen voimistelua ja jälkeen voimistelun.

Kuitenkin miten saisi parhaiten kehitettyä kyynerpään alaosaa ranteeseen kohti olevaa aluetta sekä tuota "Haba" aluetta?

Ylläri, haukkarihan sed pitää saada kuntoon ja sit rinta ja vatsalihakset.... :D

Noh joo, entäs miten jalat, treenaatko ollenkaan?

Kannattaa oikeasti sinne salille vaan raahautua, ite olin kans sillee et kotona vaan treenasin käsipainoilla yms. Nykyään käyn salilla ja mukavaa on. Yritä saada ekoille kerroilla vaikka kaveri mukaan jos ei heti yksin viitti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Joo ruokailu kuntoon ja salille.
Ja unohdat pelkän hauiksen treenaamisen ja treenat koko kropan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom