Farmari, jossa tyylikäs perä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Chaldan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
vain suomalainen on niin typerä että ostaa farmarin, siks meille nuo autotkin tuodaan täysin erilaisina, typeryksille, jotain demomalleja suunnittelupöydän alta, noh kai me dikataan sitten tuollaisesta "klassisemmasta" designista, tosin suomessa vain karvahatuilla ja maajusseilla on ylipäänsä varaa ostaa uusi auto, kai heitä pitää sitten koittaa miellyttääkin :lol2: Toi on kyllä jännä juttu miksi vain skandinaavit tarttee farmareita, noh kai meillä on niin erikoiset tarpeet. Joo, itsekin ostan seuraavaksi farkun :D

No kylläpä muualle eurooppaakin jonkun verran farmareita menee. omasta mielestäni farmari on x1000 parempi ostos kuin citymaasturi. Tavaratila, polttoaineenkulutus, ajo-ominaisuudet ovat huomattavasti parempia kuin citymaastureissa.
Huhutaan muuten, että toyota ym. japsimerkit lopettaa farkkujen käytön ja korvaa ne em. citymaastureilla. mukava homma siis.

ja mistä tulee mielikuva että maajussit ovat hirvittävän rikkaita? itse en tiedä yhtään. autot ym. koneet ostetaan velalla. jos sitten pätäkkää löytyy, on ne sitten isukin vanhoja aarniometsiä tms. :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vanhempikoppainen A4 Avant on mielestäni aika nätti.

1882837_b_b90d7b8ce50c58ec.jpg

Totta, paljon hienompi kuin sedani. Tuossa tuo "panssariauto" -look iskee kyllä silmään, hyvälllä tavalla :thumbs:

Mun mielestä tuo 300C o harvinaisen ruma farkkuna. Pari kertaa olen maantiellä nähnyt eikä ole kummoista vaikutusta tehnyt - ja farkkuperästä menee se koko 300C:n luksuspirssifiilis pilalle muutenkin. Jenkkilässähän tuo 300C:n farkkumalli tunnetaan nimellä Dodge Magnum, ja on itseasiassa pari tonnia halvempi kuin 300C sedan, kun ei ole Chryslerin brändilisää. Eurooppaan tuo tuotiin 300C:n nimellä, kun täkäläisille markkinoille piti äkkiä kehittää konttiperäinen versio jostakin, ja kun molempia myydään Chryslerinä niin farkku on taas sedukkaa kalliimpi.

Tästä seuraa mm. se, että kun etumaski on vaihdettu niin farkussa on Chryslerin etupää mutta Dodgen perä ja takavalot :D

800px-Chrysler_300C_Touring.jpg

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom