Farmari, jossa tyylikäs perä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Chaldan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jooh, onhan sedanit nätimmän näköisiä yleensä aina mutta tässä puhutaankin vähiten rumasta farkusta. Näin olen itse käsittänyt.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
VW on kyllä aika hyvä pohjanoteeraus, edestä vielä suht siedettävä:
042__scaled_600_002.jpg

Niin tää perä on ehkä yksi historian rumimmista ja epäonnistuneimmista muotoiluista:
800px-VW_Golf_V_Variant_rear_20071119.jpg

Golf V Variant

Pohjaahan pitää Ford Sierra, joka näyttää itse asiassa jokseenkin samalle tuon golfin kanssa, tosin ikäeroa on noin 25 vuotta:
15_39_58PB150093__640_480.jpg

Näin ne autot kehittyvät :lol2:

Nää on näitä makuasioita, mistä voi kiistellä loputtomiin. Omaan silmään taas sedanit näyttää aivan totaalisen urpoilta verrattuna vaikka tämän topicin Audin farkkuihin.

Nää on näitä makuasioita, mistä voi kiistellä loputtomiin. Omaan silmään taas sedanit näyttää aivan totaalisen urpoilta verrattuna vaikka tämän topicin Audin farkkuihin.

Ihan samaa mieltä.

Esimerkiksi jos vertaa tuota mun postaamaa avanttia ja sitten tätä sedania, ni kyllä mä 100-0 ottaisin ton farmarin.

2008-audi-a4-s-line-2.jpg

Pohjaahan pitää Ford Sierra, joka näyttää itse asiassa jokseenkin samalle tuon golfin kanssa, tosin ikäeroa on noin 25 vuotta
Corolla on kans melko kananmunan näköinen. Livenä vielä rumempi:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuva:Toyota_Corolla_E110_rear_20071025.jpg

MB E-sarja menettelee. Kadunvarressa oli eilen tosi tyylikäs E-sarjalaisfarmari.
http://www.mercedes-benz.fi/content.../products/new_cars/eclass_estate/gallery.html
C myös:
http://www.mercedes-benz.fi/content...oducts/new_cars/s204_2007_c_class_estate.html

Unohtui mainita Saab 95, joka on muutenkin ehkä yksi tyylikkäimmistä autoista kautta aikojen. Hehe. Hehe.

96:n farkkuversio siis.

takav.jpg

RightRear.jpg

Jotkut teistä on kyllä täysin sekaisin. Kuka helvetti pastee jonku skoda-farkun kuvan tähän ketjuun :D

Aika paljon noita tullut farkkuja tullut just kateltuu kun ei enää sedania ostaisi. Audit, saabit ja joku alfa tos on onnistunut, muut on aika kaukana vielä asiallisesta perästä.

Tuo Audi kieltämättä menettelee. Ja skodakin on sieltä parhaan näköisestä päästä. Itsellänikin oli tuo hupen mainitsema Golffi mielessä hirveimmistä viimeaikaisista designmokista, eikä tämä uusi C-class jää kauaksi.

2008_mercedes_benz_c_63_amg_estate_image004.jpg

Kauneus on katsojan silmissä... Mulle se edellinen Volvon V70 edusti lähes täydellistä farkkua (toi uus on Ruma), eikä tää mun Eemelikään pahan näkönen ole.

Mutta jostain syystä asetan aina farkun sedanin edelle, ihan ulkonäönkin vuoksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uusi C5 on muuten yllättävän näyttävä peli. Aika kaukana siitä edellisestä maailman historian rumimmasta autosta.

Samaa mieltä. Tuo on oikeasti hyvän näköinen.

6172c0757090ea45c641e1230a034f12.jpg

11575_4NS2m0000.png

Unohtui mainita Saab 95, joka on muutenkin ehkä yksi tyylikkäimmistä autoista kautta aikojen. Hehe. Hehe.

96:n farkkuversio siis.

Naureskelusi kertoo vain huonosta maustasi, Saab 95 on aikansa klassikko ja ihan helvetin rouhea rassi!

saab95.jpg

Juurikin tuo perä on kova, siitä tulee mieleen Saab "ysikutosen farkkumallin" sijaan lähinnä joku farmari-viritelmä legendaarisesta Angliasta.

Zone-sarja -42%
Kyllä tuo munkin mielestä on ihan posiitivinen tuttavuus ulkonäkönsä puolesta on. Hakkaa ainakin täälläkin mainitut Octaviat ja Accordit. Näyttää vaan helposti tosi ankealta paskemmin varusteltuna, mustilla listoilla jnejne. Voisin jopa harkita jos siitä muuten olisi autoksi.

Mutta nuo kattokiskot voisi laittaa vaikka johonkin veneeseen, sinne ne kuuluu. Sama kyllä pätee kaikkiin farkkuihin.

Toyotan "muotoilijat" saisi viedä kyllä jalkapuuhun hetkeksi miettimään tekosiaan. Aivan kamalan näköistä vuodesta toiseen. Corollan farkku vetää kyllä pohjat...(97-2000) Eikä uusi Auriskaan paljoa paremmaksi pistä vaikka varsinainen farkku ei olekaan :D

Toyotan "muotoilijat" saisi viedä kyllä jalkapuuhun hetkeksi miettimään tekosiaan. Aivan kamalan näköistä vuodesta toiseen. Corollan farkku vetää kyllä pohjat...(97-2000) Eikä uusi Auriskaan paljoa paremmaksi pistä vaikka varsinainen farkku ei olekaan :D
Suotta sinä autonvalmistajaa syytät jos suomalaiset/eurooppalaiset tahtovat paskannäköisiä autoja. Vilkaiseppa vaikka Australian versiota "avensiksesta":
aurion%20sport.JPG

Sitten vielä lisää:

23373.jpg

Farmareinahan noita ei saa koska vain suomalainen on niin typerä että ostaa farmarin, siks meille nuo autotkin tuodaan täysin erilaisina, typeryksille, jotain demomalleja suunnittelupöydän alta, noh kai me dikataan sitten tuollaisesta "klassisemmasta" designista, tosin suomessa vain karvahatuilla ja maajusseilla on ylipäänsä varaa ostaa uusi auto, kai heitä pitää sitten koittaa miellyttääkin :lol2: Toi on kyllä jännä juttu miksi vain skandinaavit tarttee farmareita, noh kai meillä on niin erikoiset tarpeet. Joo, itsekin ostan seuraavaksi farkun :D

Ovatko nuo aussipelit Toyotan jenkkimallistoa? Siellä ei paljoa hatchbackeja tunneta kun isommat roinat siirtyvät pickupeilla tai SUVeilla :D

Suositut

Back
Ylös Bottom