Farkkuvinkkejä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

PMLats

Mode/Punttimimmit
Mode
Ikä
47
Se olisi aika taas vuosien jälkeen hankkia uudet farkut. Nyt kaipailenkin vinkkejä merkeistä/malleista muilta, joilla ehkä on sama ongelma.

Eli kun on tällainen suht reitevä ja persevä naikkonen, jolla kuitenkin suhteessa (huom suhteessa :D ) kapea vyötärö, niin aina on vaikeuksia löytää sellaisia farkkuja (tai ylipäänsä housuja, mutta muissa housuissa istuvuus ei ole niin elintärkeää kuin farkuissa), jotka eivät lököttäisi vyötäröltä ja samalla kiristä perseestä ja reisistä. Puhumattakaan siitä, miten farkut aina ammottavat selän puolelta istuessa :eek: Olisiko jollain heittää vinkkiä, mistä suunnasta kannattaisi etsiä? Hinnasta viis tässä tapauksessa, mutta hiukkasen levenevät lahkeet olisi oltava.

Mulla on ihan sama ongelma, mut en kyllä osaa antaa yhtään vinkkiä istuvista housuista kun en oo sellasia vuosiin löytänyt kaupasta... :confused: Vyötärö kun ei tunnu olevan lainkaan samaa paria pepun ja reisien kanssa. Toisaalta istuvien paitojenkin löytäminen on kiven alla: jos paita on sopiva hartioista ja yläselästä, vyötäröllä on löysää. Vyötäröltä sopiva paita taas kinnaa kivasti kainaloista... Tuntuu siltä että kaupan vaatteet on tehty enimmäkseen luisuhartiaisille, tikkujalkaisille lattapyllyille, joilla vyötärö on about saman paksuinen lantion kanssa, siis mallia H&M...

Tähän samaan threadiin vois varmaan kerätä mitä tahansa treenatummalle+kurvikkaammalle kropalle sopivia vaatevinkkejä...

Samat onkelmat. :mad:

nimim. Neuvosta kiitollinen

Jos hinta ei haittaa, niin saksalaisella Robellilla on housuja, joihin perse mahtuu niin leveys- kuin myös pituussuunnassa (tehty isoille germaaneille?). En tosin tiedä tekevätkö farkkuja. Stockmann myy.

Löysin tosi ihanat levee punttiset farkut törkeen halvalla,semmosesta "basaari"-halpis kaupasta,tuovat jostain intiasta?? ,tai jostain vaatteita,ovat ohkasempaa matskua kun ihan farkut,mutta aivan ihanat kun on stretchiä kankaan mukana.Hyvän tuntuset päällä ja mulla ihan ykköset,kun tykkään leveistä punteista...:)

Kannattaa harkita myös teettämistä. Esimerkiksi vaatetusalan opiskelijat tekee tilauksesta vaatteita suht edullisesti. Kaveri tilasi muinoin vanhojentanssipuvun ja maksoi 1000mk (muistaakseni kankaat sisältyi hintaan, mutta en ole ihan varma).

Ite teetin Thaimaassa parit housut, joista toiset on ihan ykköset, kun ne istuu ihan täydellisesti päällä :) Hintaa tuli noin 150mk. Ne toiset oli halvemmasta kankaasta ja sen kyllä huomaa päällä..

Mulla samanlaisia ongelmia. Pidän melkein aina farkkuja ja vyöllä ne saa kyllä kuroa, että jalassa pysyyvät vaikka mulla on aika leveä vyötärökin :(

Joitakin hyviä malleja olen löytänyt Lindexin valikoimista ihan ns. normaaleista farkuista. Lisäksi muutama vuosi sitten ostin farkkuliikkeestä parit Big Star-merkkiset farkut, joita myyjä suositteli, koska ne ovat reidestä väljemmät kuin jotkut tikkujalalle tehdyt farkut. Ja ihan hyvät ovat olleet. Puntti on alaspäin levenevä. Kannattaa kokeilla. Koot ovat tuumakokoja ja lahkeen ja vyötärön koon saa valittua erikseen.

Itse olen tuskaillut saman ongelman kanssa, olen muuten timmissä kunnossa, mut kun reisissä on sitä poweria niin niitä sopivia farkkuja ei tahdo löytyy mistään. Kiva oli heilua trikoissa ympäri vuoden... Stockan One Waysta löyty STC DNM style:1180 farkut, sellaiset reisistä ja perseestä "kulutetut". Otin vähän isompaa kokoa, reisistä ei kiristä eikä vyötärölläkään oo ihme kyllä ylimääräistä. Mulle ainakin istui hyvin toi malli:)

VERO MODA

Kylläpä tuntui ongelma tutulta... olenkin ollut ilman kunnollisia farkkuja jo pidemmän aikaa kun ei ole oikeita löytynyt, huonoja on turha väkisin ostaa.
Mutta viime lauantaina kohtasin ne oikeat ja ne löytyivät Vero Modasta, merkkiä Only ! Aivan sairaan hyvät farkut, istuu kun nakutettu ja näyttää hyvältä ! Suosittelen lämpimästi, nämä on juuri sen malliset kun kuvailit ! :)

Nykymuodissa on edes se hyvä puoli, että vyötäröt ovat madaltuneet. Jotain positiivista näin eri maailmoista vyötärön ja reidet/lantion omistavan ihmisen näkökulmasta :D

Sellaisessakin tusinaliikkeessä kuin H&M:ssa on hyviä strech-farkkuja joissa reisillekin jää tilaa liikkua, mutta vyötäröä ei tarvitse yrittää hirttää kiinni jotta ne housut pysyisivät jalassa ;)

Kannattanee ainakin käydä katsomassa.

Miesten liikkeistä löytyy

Ite oon ainakin puolet mun housuistani ostanut Jack&Jonesista. Äijille on olemassa eri malleja ja sieltä mäkin olen löytänyt just edellä kuvailemallesi vartalotyypilleni huosut. Lisäksi Levikseltä sopivat löytyivät mallista 523.

Henkkaan ja Maukkaan on turha mennä. Itku tulee ja vitutus on armoton, kun housut nousevat vaan polviin asti tai jos ne saa kokonaan jalkaan, vyötärön kohdalta selän puolella on sellainen löysä kohta, jota voi käyttää vaikkapa 1,5 l limupullojen kuskaamiseen, jos kassissa ei ole tilaa...

Re: Miesten liikkeistä löytyy

Originally posted by Ränämanni
Henkkaan ja Maukkaan on turha mennä. Itku tulee ja vitutus on armoton, kun housut nousevat vaan polviin asti tai jos ne saa kokonaan jalkaan, vyötärön kohdalta selän puolella on sellainen löysä kohta, jota voi käyttää vaikkapa 1,5 l limupullojen kuskaamiseen, jos kassissa ei ole tilaa...

Samat sanat! Tossa syksyllä menin H&M:lle sovittamaan farkkuja siinä toivossa, et hyvät farkut sais ostettua, never again!

Mulla on yhet hyvin istuvat farkut, ostin haloselta.harmi, etten merkkiä muista, olen nyt töis.ne on tukevat mutta leviää ja paukkuu.ja hienot:)

olen ratkaissut reisi-vyötäröongelman käyttämällä löysiä, laskeutuvia housuja.ne on ihania päällä eikä purista ja rutista.ja istuu kivasti.siis ei suoria housuja vaan strech tm.kangasta.
en kovin käytä ja pidä tiukoista housuista, semmosista pillityylisistä..juu ei..

ompelukoneella on helppo surrata vaatteisiin muotoa.ostan usein paidastakin suuremman koon ja voin sitten muokkailla.jos innostusta riittäisi, voisihan sitä enemmän tehäkin mut ku ei jaksaisi millään..:p

tässä lajissa onkin hauska kun tämä kroppa passaa muuttua suuntaan sun toiseen..siinä sitten dietillä pienentelet ja koitat mahtua niihin vetimiin myöhemmin.. no kyllä tytön kaapissa vaatetta riittää joka lähtöön ja kokoon..huh!:rolleyes: :)

Onnekseni taisi sitten noiden H&M:n farkkujen kohdalla koitua juuri se etteivät nouse niin korkealle jotta se limsapullo sinne mahtuisi :D

Tosin kyllä totta, että suurimman osan kohdalla tuonkin puljun vaateissa tulee mieleen josko ne on tehty naisille vai anorektikoille ;) *Löytyykös isompaa kokoa? Vielä? :p *

Ma kaytan itse noita perinteisia Leviksen 501sia - nehan ovat oikeasti miesten malli, mutta juuri siksi niissa on se matala leikkaus. Vyotaron kanssa ei siis ongelmia.

Silakka

forumissa on hyvä farkkuliike,joka myy pariisilaista muotia,AIS.
olen löytänyt tosi hyvän mallisia strech-farkkuja,alaspäin levenevillä lahkeilla.hinnat liikkuu 50-80 euron paikkeilla.kummatkin sieltä hankkimani byysat on ostettu dietillä ja vieläkin mahtuu jalkaan,7 kilon jälkeen...että hyvin joustaa!

Höh höh. Tänään sitten intensiivisen 2 tunnin ja 25 housujen kokeilemisen jälkeen - nothing. Stockat, Vero Modat, henkat ja maukat ja kaikki Forumin liikkeet kävin läpi. Nada. Mulla pitäisi olla iso pömppömaha, että saisin istuvat farkut. Tai vaihtoehtoisesti erittäin leveä lattaperse :( Kiitos vain kaikille vinkkejä antaneille, mutta tapaus, jossa reidenympärys on 63cm, lantionympärys jotain 105 ja vatsa lättänä, on valmisvaatemaailmassa tuntematon ihme.

Täytyy vaihtaa tyyliä ja siirtyä lepattaviin reisitaskuhousuihin :D

vanhaan threadiin taas vastaan. Sorge.
Siis noita kuteitahan tehdään tietty kysynnän mukaan ja kun katsotte näitä nykyteinityttöjä ja heidän vartalonmalliaan niin...
Mutta ihanpa oikeasti vinkkejä tässä asiassa minäkin kaipaisin. Vyötärön ja lantion erotus lähemmäs 30 cm... Matalalantioisia (tyyliin B.Spears) housuja ei edes viitti katella kun pitäisi sit ottaa joku 40 koko tvstv. ja jalatkin niissä nayttää niin onnettoman lyhyiltä.

Joo, vanha threadi. Mutta mie olen jo muuttanut farkku- ja housutoiveitani. Viime kesänä löysin puolivahingossa kesäkaupunkini torilta just sellaiset farkut, jotka halusin: väljät, joustovyötärö ja vielä kiristysnyöri vyötäröllä. Samanlaiset puuvillahousut löysin saman kaupungin City-marketista ja ostin kerralla kolmet eriväriset. Persus niihin mahtuu justjajust, mutta muuten olen ollut tyytyväinen. Miekin inhoan noita muodissa olevia lannehousuja, jotka näyttävät olevan putoamassa jaloista. Eipä ne miun pömppömahalle sopisikaan.:D

PMLATS: Kuulostipa tutulta: lantio 105, reisi 61-63 ja ei löydy istuvia housuja.

MISSUKKA: Lantion ja vyötärön välinen erotus on normaali, kun se on 25-30 (saattoi olla 20-30) välillä.. 30-35 on päärynävartaloisuutta ja tää mun 36 alkaa olla jo ilmeisesti 'mahdoton asiakas' (ainakin pukeutumisneuvojalla loksahti leuka rintaan..).

Eihän se riitä, että housut istuisivat, vaan kun ne saisivat olla siedettävän näköisetkin ;). Varmaan mummo-mallistosta jotain istuvaa saattais löytyä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom