Originally posted by tiinuli
Edit2: mun ongelma farkuissa on vielä se, että olen armottoman lyhyt, eikä ns. pienten ihmisten vaatteet mahdu mulle päälle. Tuumakokoisia farkkujahan saa myös ns. lyhyellä lahkeella, 30 tuumaisella, mut sekin on joskus liian pitkä. Ja lyhennetyt farkunlahkeet näyttää musta tosi pöllöiltä, ellei sitten lyhennytä niitä ns. oikealla ompelijalla, mikä taas maksaa maltaita opiskelijalle *valivalivali*
Tässä kans yks stumppi, jolla on myös stumpit jalat ja käsivarret. Joskus olen onnistunut löytämään muuten sopivat housut, mutta se lahkeiden pituus!:curs: Voihan ne kääriä, mitä olen tehnytkin. Ja onhan ompelijoita. Niitäkin olen käyttänyt. Maksavat vaan. Ja ite ompelin viimeksi valovuosia sitten, ei onnistu miulta. Puseroita ja paitoja ostaessa sitten ovat hihat liian pitkät, jos hartioilta, kainalosta tai olkavarresta sopii. Aika helposti mie onnistun saamaan esim. habani aika näyttäväksi lyhyine jäsenineni, mutta on siinä totisesti kääntöpuolensakin.
Onnea PMLats! :kippis1: Muistelisin, että miun eka postaukseni koko Pakkikselle käsitteli vatsapömppöä, joka voi ihan pulskasti vieläkin. Taitaa syy olla yksinkertaisesti vähäisessä aerobisessa. Tekosyitähän aina löytyy. No, pian pääsen sähläämään muiden akkojen kanssa, uintikausi (hallissa) alkaa, avovesiuinti jatkuu ja mitä pientä vielä keksii. Ei se näillä eväin ainakaan kasva.
Niin, Milotta ja RautaHellu, kohtalotoverit, miinustelu plus aerobinen ne panevat ylimääräiset kamat sulamaan. Mie vaan en ole ikuna laskenut kaloreita (enkä rupea), joten miinustelu ei oikein luonnistu. Perstuntumalla olen joskus vähennellyt syömisiäni. Jos vaan malttais mennä hiukan nälkäisenä nukkumaan. Opiskeluaikoinani huomasin sen tepsivän, vaikka en mitenkään tietoisesti pudottanut silloin painoani. Mutta olin kyllä hoikka tyttönen. Jos en kestänyt nälkää, popsaisin puolikkaan tai koko appelsiinin. Vei nälän, mutta ei tuonut haitallisia rasvoja tai hiilareita. Aerobiseksi taasen kelpaa esim. kävely (yäk!), juoksu (läählääh!), pyöräily (paranoo), rullailu (ei välineitä miulla) tai talvella hiihtely (ihan jees!)