Farkkuja bodareille?

Liittynyt
13.1.2014
Viestejä
75
Moro!

Pitäs lähteä farkkuja katteleen, mutta mun ruumiinrakenteelle (varmaan monen muunkin ongelma?) ei tahdo löytyä sopivia, koska omistan helvetin ison kankun. Gaspin tuotteista saattaisi löytyä farkkuja mullekkin joo, mutta ei ole varaa maksaa farkuista 120e. :D 186cm/100kg ois noi mitat, mahtaako löytyä kovinkaan helposti sopivia? Tai totta kai varmasti löytyy, mutta mistä? Jos joku tietää hyvän nettisivun niin kaikki tieto otetaan lämpimästi vastaan! =)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No juuri sieltä etsiskelin ja löysin yhdet ainoat J&J farkut mitkä oli mieleeni. Niistäkin pulitin 89.99e. Keskisellä on se isojen miesten osasto. Se on todellakin isojen miesten osasto, lienee tarkoitettu vain lihaville ihmisille. Eli en etsi sen tyyppisiä farkkuja, vaan ihan perus trendikkäitä farkkuja mitä voi pitää ihan vapaa-ajalla.
 
Ei tarvi olla edes bodari, tällee tavallisella pallerollakin on *tun hankala löytää jotain perussiistiä. Kaikkea bodarisaumaa ja räppikuviota sitten löytyisi, mutta valkokaulushommissa ja tässä iässä ei viittisi ihan joltain bad boy katunee.. öö räppäriltä näyttää.
 
Ei ole itsellä isoja ongelmia tässä asiassa. Mutta sellaisen pistin viimeksi farkkukaupoilla merkille, että siinä missä aiemmin meni yleensä 32-33" sopivasti ylle, niin nykyään pitää kaivaa vähintään se 34" että mahtuu jalkaan. Eikä kyse ole edes siitä että olisin lihonut, sillä ne vanhat pienemmän numeron pöksyt mahtuu kyllä edelleen.
 
Eikö näitäki junttiketjuja oo jo tämä foorumi täynnä missä iso mies tulee leijailemaan isoilla reisillä tai perseellä "kun ei farkkuja löydy sitte mistään".

Mutta jos et normaaleista farkkumerkeistä löydä itelles sopivia niin sitten on pakko siirtyä rumiin farkkuihin eli Gazoz tai Gasp. Sitten taas mietin et löytyykö hyviä farkkuja muutenkaan alle 120€ ellei siis halua ostaa niitä jo aiemmin mainitusta veljekset keskinen kaupasta.
 
Noissa normikauppojen isommissa farkuissa vaan tulee se vittumainen juttu eteen että vyötärö on jumalattoman iso. Ei ole tietenkään ongelma jos sattuu olemaan voimannostaja tai kehonrakentaja jonka "ei tarvitse" koskaan dieetata. Suht vittumaista vetää vyö kireälle farkuista ja huomata kuinka kummallekkin kädelle on ilmestynyt munankaivuuaukot.

Camelilta löysin joskus ihan sopivan oloset farkut, mutta olivat jotain hemmetin venyvää materiaalia eikä juurikaan kasvuvaraakaan enää jäänyt. Gazozeilla ja Gaspeilla menty useampi vuosi ja joissain malleissa ei tarvitsisi edes vyötä käyttää kun istuu sen verta hyvin. Mallejakin on aika perkeleesti tarjolla, löytyy erikoisempaa metroseksuaaleille ja hipstereille ja varsin hillittyäkin.
 
Itse ostan H&M:stä skinny fittejä. Bodatummille jaloille menee varmaan slim fitit. Lahjekoon kanssa hevostelu on vähän dorkaa jos ei oikeasti sitten näytä tältä:
tom-platz.jpg

Uskon silti vahvasti että myös Tom Platzille löytyis H&M:n valikoimasta istuvat pöksyt. Se on sitten omasta mausta kiinni pitääkö ulkonäöllisesti enemmän ruumiin muotoa myötäilevistä vai lepattavammista malleista.

Kannattaa kokeilla useamman valmistajan useampia malleja ihan normikaupassa. Luulen että sopivat löytyy kun et luovuta ensimmäisen sovituksen jälkeen.
 
Tilatkaa omien mittojen ja maun, vaikka huononkin, mukaan:
Makeyourownjeans.com, Custom Jeans | Designer Jeans

Homma toimii parhaiten jos on kaapissa edes yhdet hyvin istuvat housut joista ottaa mitat. Kropasta mittaamalla saattaa vaatia pari harjoituskappaletta ennen kuin menee täydellisesti kohdilleen.

Tai sitten vie reisistä ja perseestä sopivat housut ompelijalle vyötärön kavennukseen. Siitä selviää yleensä alle 20 euron.
 
Mulla on tää ongelma, vaikka reiden ympärysmitta on vain 60cm. Vituttaa, kun ne molemmat ainoat hyvin istuvat housut hajosivat tässä taannoin. Kaikki muut tuntuvat epämukavan kireiltä reisistä.
 
Makialta löytyy yksi tappered malli, jossa oli kohtuullisesti tilaa reisissä ja perseessä suhteessa vyötäröön. Sokokselta löytyi myös Leen yksi malli, josta tilaa löytyi, vyötärö istui kohtuullisesti, eikä lahkeetkaan ollu mallia gazozin purjeet.
 
En omista bodarin reisiä enkä ole mahakas mutta silti ei yhdestä kaupasta(taisi olla marcs&spencer)Löytynyt yksiäkään farkkuja jotka olisivat istuneet hyvin. Montaa ihan makeeta farkkua kokeiltiin mutta ei. Myyjäkin totesi sitten että en tajua mille pillijaloille näitä nykyään tehdään:D
Koko helvetin kälyisestä ostokeskuksesta löytyi tasan yhdet tyylikkäät farkut jotka istuivat hyvin. Tai no tyylikkyydestä jouduin tinkimään pikkasen kun ei ollut mikään 120€ budjetti mutta kyllä noi nyt menee.
Tämä on pikkuinen ongelma ihan oikeesti kun ei miehelle löydy housuja koko helvetin ostoskeskuksesta:jahas:
 
Jep. Ei mulla mitkään valtavat jalat ole, mutta mulla on niin sanottu ''hokiperse'', joka on jäänyt jääkiekko ajoista. Reidet taitaa olla jotain 67cm(vaan), joten luulis perkele löytyvän farkkuja, mutta ei!
 
En omista bodarin reisiä enkä ole mahakas mutta silti ei yhdestä kaupasta(taisi olla marcs&spencer)Löytynyt yksiäkään farkkuja jotka olisivat istuneet hyvin. Montaa ihan makeeta farkkua kokeiltiin mutta ei. Myyjäkin totesi sitten että en tajua mille pillijaloille näitä nykyään tehdään:D
Koko helvetin kälyisestä ostokeskuksesta löytyi tasan yhdet tyylikkäät farkut jotka istuivat hyvin. Tai no tyylikkyydestä jouduin tinkimään pikkasen kun ei ollut mikään 120€ budjetti mutta kyllä noi nyt menee.
Tämä on pikkuinen ongelma ihan oikeesti kun ei miehelle löydy housuja koko helvetin ostoskeskuksesta:jahas:


Aivan samaa olen itsekin ihmetellyt. Ei tarvitse edes oikeasti olla missään isossa kunnossa, ettei noihin nykyajan farkkuihin mahdu.
Totesin tämän itse asiassa jo varmaan vuosi takaperin, kun olin läskimmässä kunnossa, että joko ne farkut puristaa reisistä tai sitten sieltä persauksen kohdalta. Ja sitten, kun otat ne pari kokoa isommat niin nehän istuukin ihan ok, mutta puntit ovat vaan pari metriä liian pitkät :D
 
https://www.disturb.fi/miehet/farkut/ C-926. Tämmöset sitten menin tilaamaan. 100e makso, toivottavasti on hyvät, muuten joutuu lähettämään takaisin. Kuvauksessa luki, että normaalia reilummat ja reisien kohdalla enemmän tilaa. Kaippa tässä käy niin, että reisin kohdalta on väljää ja perse sitten taas on kauheessa imussa. :D
 
Itselläkin ollut tämä ongelma sopivien farkkujen löytämisessä jo pitemmän aikaa. Pituutta löytyy 191cm verran, ja reidetkin on suht paksussa kuosissa niin standardikokoisiin farkkuihin sopiminen on erittäin vaikeaa. Mittatilaushousut olis varmaan mun kohdalla paras vaihtoehto, ellei jostain löydy mun mitoille housuja :)
 
Luojan kiitos on pienet jalat, jotka takaavat illuusion todellisuutta suuremmasta mulkusta ja suht helpot farkkukaupat. Pituutta toki löytyy se 195 cm, enkä oikein jaksa pihtailla farkkujen ostamisessa. Yleensä menee se 100-200€/farkut ja henkilökohtaisesti voin suositella G-Starin tuotteita.
 
Back
Ylös Bottom