Farkkuja bodareille?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
https://www.disturb.fi/miehet/farkut/ C-926. Tämmöset sitten menin tilaamaan. 100e makso, toivottavasti on hyvät, muuten joutuu lähettämään takaisin. Kuvauksessa luki, että normaalia reilummat ja reisien kohdalla enemmän tilaa. Kaippa tässä käy niin, että reisin kohdalta on väljää ja perse sitten taas on kauheessa imussa. :D

Noihan on tyylikkäät.
 
Ei ole itsellä isoja ongelmia tässä asiassa. Mutta sellaisen pistin viimeksi farkkukaupoilla merkille, että siinä missä aiemmin meni yleensä 32-33" sopivasti ylle, niin nykyään pitää kaivaa vähintään se 34" että mahtuu jalkaan. Eikä kyse ole edes siitä että olisin lihonut, sillä ne vanhat pienemmän numeron pöksyt mahtuu kyllä edelleen.

Saman oon huomannut. Ja juuri samoista mitoista. Viimeksi eilen kävin G-Stareja koittamassa, otin hyllystä 32 ja 33 tuumaisia muutaman parin ja sovittamaan. Kaikki ihan pirun piukkoja reisistä ja jopa vyötäröltä. Jalassa oli tosiaan 32" n. 1.5 vuotta vanhat G-Starit.. Niin ne muuttuu..
 
https://www.disturb.fi/miehet/farkut/ C-926. Tämmöset sitten menin tilaamaan. 100e makso, toivottavasti on hyvät, muuten joutuu lähettämään takaisin. Kuvauksessa luki, että normaalia reilummat ja reisien kohdalla enemmän tilaa. Kaippa tässä käy niin, että reisin kohdalta on väljää ja perse sitten taas on kauheessa imussa. :D

Noihan on tyylikkäät.

Tsiisös mitkä palapeliwannabepoudarigangstafarkut :D. No toivottavasti pidät edes itse :).

Ei mun mielestä ammu yli, ja kuten sanoit, pääasia että itse tykkää. Kyllä mä noita pitäisin, löytyisi sopivaa muuta vaatetusta noiden kanssa.
 
Noihan on tyylikkäät.


On... Yhtä tyylikkäät mitä blondattu etutukka.

Ei mun mielestä ammu yli, ja kuten sanoit, pääasia että itse tykkää. Kyllä mä noita pitäisin, löytyisi sopivaa muuta vaatetusta noiden kanssa.

Kuten punainen hondan takki taikka t-paita jossa kiiltävällä kullan värillä tehty hienoja kuvioita ja kirjoitettu Tapout.

Ei tarvi edes kylttiä noissa farkuissa missä lukee "douchebag", koska asia tulee selväksi ilmankin.
 
Ei kyllä tartte olla ees iso kundi, ettei ne muotifarkut mee jalkaan. Oon monesti epätoivosena sovittanut jotain chinoja sun muita, ja joutuis ottamaan tyyliin 38-40, et reidet mahtuis lahkeisiin.

Ainakin Carlingsista löytyy Leviksen 501 -mallia niillä vitun muotisisäsaumoilla, ja niihin pitäis mennä vähän isommatkin reidet.
 
Mulla oli vuosikausia Better Bodiesin farkut vakioasuste.
Ne oli siistin näköiset ja istuvat, normikaupoista ei löytynyt mitään toimivaa.
Vyötärö oli sen verran nafti että kannusti pysymään jonkinlaisessa kuosissa.
About pari vuotta sitten Better Bodies lopetti näiden farkkujen teon.
Tilalle tarjottiin jotain Gaspin uusia stretch-farkkuja. Ei istu mulle ainakaan.
Pikkuhiljaa alkaa olla vanhat BB-farkut puhki kuluneet ja uhkaa loppua päällepantava.
Onko muut löytäneet kelvollista korviketta?
 
Back
Ylös Bottom