Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Leuanvedoista..
Olen aina ollut todella huono vetämään leukoja ja nyt pitäisi saada siihen muutos. Kannattaako ylätalja vetää rinnalle vai niskan taakse(tähän asti näin), tuntuisi ainakin että vastaisi eniten normi-leukoja jos vetäisi rinnan puolelle?
Onko täällä ollut diettiruokavalioita? Kun ei jaksaisi yli sadan sivun joukosta alkaa etsimään:down:
Onko täällä ollut diettiruokavalioita? Kun ei jaksaisi yli sadan sivun joukosta alkaa etsimään:down:
Onhan nämä ensimmäisen sivun ohjelmat käytettävissä ihan sellaisenaan? Ajattelin vain kun kaikki puhuvat, että "voi sitten muokata mieleisekseen". Mä oon tota 2-jakosta käyttäny, otin forkut/epäkkäät pois, ja lisäsin toiselle päivällä vatsoi ja vartalonkiertoja. Ja toiselle päivälle niskatreeniä.
Kiitos! Tuntuu hyvältä toi kaksjakoinen! Vähän aikaa on tullut nyt tehtyä. Mites kevyt viikko vedetään? vaikka 1-sarja vähemmän kaikki ja painot vaikka joku 50%?
No sarjat voi mielestäni pitää samassa, mutta painot jotain max. 80% normaaleista sarjapainoista. Ei sen kevyen viikon tartte mitään satujumppaa kuitenkaan olla, riittää vain että on selvästi kevyempää kuin normaalisti.
Yksi kova sana voisi tosiaan olla tiputtaa aina tietyin väliajoin sarjapainot 80% maksimeista ja sitten nostaa niitä viikoittain tyyliin 85%, 90%, 95%, 100%, 105% ja taas tosta uudesta enkasta laskis 80% ja alkas uudelleen. Näin tulis tuo paljon täälläkin suositeltu suunniteltu progressio mukaan. En ole siis itse tällaista kokeillut, että en tiedä onko just nuo prosentit yhtään järkevät, mutta varmasti joku asiasta enemmän perillä oleva osaa tähän jotain faktaa heittää.
3-jakoisella menis kroppa kerran viikossa läpi, tällä nykyisellä 2. Kumpi parempi, eihän näistä tiedä.Eipä. Lisäilet painoja, kun mennään alemmas toistoissa. Kevyet viikot toki oma lukunsa. Sekin on hyvä systeemi, että ottaa painon jolla saa 1-4 sarjaa 6-8 toistoa. Sitten lisäilee niitä toistoja vaikka tuonne 12-15 ja kun tuo onnistuu, lisää painoa.muuten kun tos ekalla sivulla kerrottii et pitäs vaihdella noita sarjapituuksia sillai
1. kk 12-15 toistoa per sarja
2. kk 8-12 toistoa per sarja
3. kk 6-8 toistoa per sarja
Ja alusta uudelleen
niin tehäänkö noi samoilla painoilla aina vai kuinka??