MULTI Fallout New Vegas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sahaaja
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt on joku 10-11h pelattu ja kyllähän tämä maistuu helvetin hyvältä. Dialogia ja keskustelemalla etenevää tekemistä on helkkarin paljon enemmän kuin Fallout 3:sessa. Tulee kyllä tosiaan Fallout 2 3D:ksi portattuna mieleen - Mojaven aavikko on kiinnostavampi kuin F3:sen DC area, tapahtumaa tarpeeksi, sidequesteja omaan makuun sopivasti (ainakin tähän asti). Jotenkin tuntuu, että aseissakin on enemmän munaa kuin F3:ssa oli. Toivottavasti en kohella liian nopeasti pääjuonta loppuun, ettei joudu heti aloittamaan alusta.

Kyllähän tämä on parasta Fallouttia sitten kakkososan, tämänhetkisen pelikokemuksen perusteella nousee hyvinkin lähelle jaettua ykkössijaa

....tarviikohan sitä jossain välissä käydä salillakin, eikä vaan pelata kokoajan :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vittu tää on hyvä! Lauantaina tuli pelattua 17h putkeen, joten vähän vei mennessään. Alkuun oli vaikee löytää armoreita ja hyviä aseita, mutta Combat armor muutti tilanteen. Tuo hardcore moodi vois olla hiukan hardcorempi. Kerran ainoastaam jano mennyt yli 700 kun menin quick travellilla pidemmän matkan. Muuten kokoajan syötävää ja juotavaa löytyy.

Onhan tää aivan sairaan hyvä peli. Helposti tämän vuoden paras. Harmi vaan, että työt sotkee pelaamista, niin ei kerkeä kunnolla pelaamaan :D Kymmenen tuntia vasta pelattuna, ja melkein koko aika on mennyt sivutehtäviä tehdessä ja paikkoja tutkiessa.

Siis se paikka jossa on vuoristorata ja jotain military jätkiä ja gangstereita on kun menet heti pelin alkupaikasta kartasta katottuna alaspäin ehkä 5 minsan matkan. Paikan nimee en muista. Kyllä sä luultavasti siellä olet käynyt jos olet pelannut juonta eteenpäin. :D

Ja selviskin mistä noi kaikki aseet ja sälät oli tullut. Ennakkotilaajan etuja. ;) :rolleyes:

No mäkin ennakkotilasin ja sain siis ne paskakeihäät.ym.. mut ei paljo lämmitä. sitkeyttä vaaditaan eritavalla ku kolmoses jossa sai melkei heti combat shotgunit, rynkyt ja kunnon armorit.

aseita löytyy hiton hyvin ja panoksia. Reilu 30.000 cappia nyt ja 9h pelattuna. Ainoa mikä harmittaa on kun stimpakit on niin tiukassa.

Stimpackeja löysin itse ainakin aimo pinon sieltä NCR:n tukikohdasta New Vegasin porttien vierestä sekä sitten Novacin hotellihuoneiden vessoista (3-4kpl per first aid laatikko)

GUNS täysillä, täydellisessä kunnossa oleva scoped 44. magnum hollow pointeilla ja kaikki kunnon mäiskettä hyödyttävät perkit = ultimate carnage. Ei tarvii edes armoreita pitää, senkus vaan kulkee ja mäiskii menemään. Psycho/buffout addiction ollut kokoajan. Eipä ole ollut ainakaan haittaa kun jatkuvasti psychoa kierrossa :D

Jos joku sanoo että peli on liian helppo. Niin voihan sitä settingseistä vaihtaa vaikeustasoakin hardcoren lisäksi. Itsellä normaali ja hardcore, on jo tarpeeks hankala. Helvetti ku yritän päästä New Vegasiin (joo oon pyöriny ja tehny side guesteja monta monta tuntia jo) niin sitä aluetta ympäröi joku 20 Deathclawia ja ei niitä horoja saa millään tapetuks. :D Yritin jo mennä stealthboylla kyykkimällä niitte läpi vaa vitut ne huomaa. Oiskohan toi jotain kohtaloa siitä kun karisma on aika paskana kun tullu niitattuu jengii? :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos joku sanoo että peli on liian helppo. Niin voihan sitä settingseistä vaihtaa vaikeustasoakin hardcoren lisäksi. Itsellä normaali ja hardcore, on jo tarpeeks hankala. Helvetti ku yritän päästä New Vegasiin (joo oon pyöriny ja tehny side guesteja monta monta tuntia jo) niin sitä aluetta ympäröi joku 20 Deathclawia ja ei niitä horoja saa millään tapetuks. :D Yritin jo mennä stealthboylla kyykkimällä niitte läpi vaa vitut ne huomaa. Oiskohan toi jotain kohtaloa siitä kun karisma on aika paskana kun tullu niitattuu jengii? :D

Kierrä etelästä ja menet sieltä itään ja Novacin kautta pohjoiseen, siellä ei deathclaweja ole... Hitto pelitunteja joku 40 ja vasta levelillä 19.

Mistä vitusta ton Anti-Material Riflen saa? Level on jo 17 eikä missään kaupassa tota ole. Ei Gun Runnersissa eikä BoS valikoimassa. Vaikka kyllä toi normi sniper rifle hollow pointeillakin aika hyvää jälkeä tekee, melkeen joka kudilla lähtee raaja irti :D

Mä en tykänny koko anti material riflestä, ehkä snipuilu ei oo vaan mun juttu + sit et joka kerta pitää reloadata ku ampuu kerran on turhauttavaa.

Zone-sarja -42%
Älä ammu bodyyn, siihen torsoon siis. Itse läimin aina pistimeen ja kuolevat helposti. Armor Piercingeillä kannattaa myös niitä ampua. Ghoulit ovat lähinnä vitsi, ne tappaa vaikka paljain käsin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom