MULTI Fallout New Vegas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sahaaja
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Sellainen kysymys että miten saan kaksi kumppania seurakseni? Yhdessä vaiheessa mukanani oli E-DE ja Boone, mutta kun tein sen E-DE questin loppuun niin samalla luovuin sen seurasta. Nyt jos pyydän jotain hahmoa seuraamaan itseäni, niin peli ilmoittaa että voi olla vain yksi kumppani kerrallaan.

Et mitenkään.. Ilmeisesti ton E-DE:n kanssa voi ottaa toisen kumppanin kuten koirankin kanssa.. Tai sitten olen pahasti hakoteillä mutta en ole itsekään saanut kahta NPC:tä mukaani :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Explorer perkki otettu jo ja kaikki paikat veivattu, paitsi se Hoover damin sillan takana oleva. Miten sen sillan yli pääsee kun se yksi ovi on kii?

Vittu. Kämmäsinpä näköjään new vegasin kohdalla ja unohdin ottaa explorer perkin ennenkun tuli level 30 täyteen. No, kartta käteen ja etsimään mestoja.

Muutes te jotka pelaatte melee/unarmed hahmolla, käytättekö raskaita armoreita vai kevyttä? En osaa oikein päättää, raskaalla armorilla tulis damagee reilusti vähemmän kun juoksee sen vihun kimppuun et saa lyödä, mutta keveellä sen luo pääsee nopempaa (ja sneakki ei kärsi)

Loppuu into peliin aika hätäseen kun levelit saa täyteen.

Sama homma. Ensimmäinen peli mitä on tullut varmaan pariin vuoteen pelattua ja tuntuu, että leveli nousee maksiin aivan liian nopeasti. Kiinnostus laantunut vauhdilla kyllä sen jälkeen. Muutama paikka vielä käymättä ja veikkaan, että alkaa olla sen jälkeen valmista.

Uusintaläpipeluukierrosta vetämässä ja NCR:n kelkkaan lyöttäytynyt tällä kertaa. Kyllä tässä on todellakin Fallout 2:sen makua, eli questeja vaan pukkaa joka kolkasta mitä en ensimmäisellä pelikerralla edes arvannut etsiä.
Lisäksi melee hahmon pelaaminen on melkein yhtä hauskaa kuin F2:sessa aikoinaan :D

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Melee on tylsää, pitää koko ajan juosta ja hyppiä joka paikkaan että saa vihut tapettua. Helpompi kun vaan vetelee paikoiltaan kaiken 500m säteellä päättömäksi kiväärillä. :D

vittu, menee hermo!! mistä vitusta mä löydän sen keelun sielt vault 22 ?? oon pyöriny ympyrää vittu kaks tuntii!! :D jos tää johtuuki jostai vitun bugista ni ei helvetti.. se on jossai luolassa mut missä? ainoo luolasto minkä tiiän on se mistä päästää sinne alemmalle tasolle josta lopulta saa sen datan ladattua, luolaston muut osat kaks päättyy umpikujaan ja yks menee sinne vitun huoneesee mikä on romussa eikä sielt pääse veke. onks siel toinenki luola? missä?!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
vittu, menee hermo!! mistä vitusta mä löydän sen keelun sielt vault 22 ?? oon pyöriny ympyrää vittu kaks tuntii!! :D jos tää johtuuki jostai vitun bugista ni ei helvetti.. se on jossai luolassa mut missä? ainoo luolasto minkä tiiän on se mistä päästää sinne alemmalle tasolle josta lopulta saa sen datan ladattua, luolaston muut osat kaks päättyy umpikujaan ja yks menee sinne vitun huoneesee mikä on romussa eikä sielt pääse veke. onks siel toinenki luola? missä?!

jooh löysin.. siis ei helvetti miten en huomannu siel huoneessa sit reikää.. se oli nii hyvin siel sen ihme koneen takana ettei nähny jos kävi vaa kääntymäs.. kyl ketuttaa ku yli kaks tuntii meni tossaki missionis..

Millä perkeleellä sinne gun runnersien luo pääsee? Mä oon seissy siinä ihan vieressä kartan mukaan mutta ei auta pyöriä siinä kun en löydä niitä heppuja mistään. Onko se kaupungin sisällä vai ulkona?

Millä perkeleellä sinne gun runnersien luo pääsee? Mä oon seissy siinä ihan vieressä kartan mukaan mutta ei auta pyöriä siinä kun en löydä niitä heppuja mistään. Onko se kaupungin sisällä vai ulkona?

Siinä kun on se iso portti sinne kaupunkiin sisälle, älä mene siitä vaan portin luona käänny vasemmalle ja seuraa muuria. Noin 100m päässä on koju jossa robotti seisoo myymässä aseita.

Osaakohan kukaan sanoa, että mikä on new vegasin collector's editionin laita? Joka paikasta on tullu etittyä eikä mistään löydy mitään tietoa. Eräässä pelikaupassa sanoivat, että kaikki oli mennyt, mutta ite ainakaan nähny netissä vielä missään myynnissä boxille. Muissa pelikaupoissa myyjillä mitään tietoa collector's editionista. Mitenkähän lienee?

Tuli pelailtua tämä läpi joskus pari kuukautta sitten. Tiedä johtuuko iästä vai mistä vai ei tämä fallout ykkösen tai kakkosen tapaan iskeny, ihan kivaa viihdettä kuitenki välillä. Verrattuna aiempiin tässä ois saanu olla enempi vaihtelua eri kylien/kaupunkien välillä ja mielenkiintosemmat NPC:t.

Etikkö jo kaikki? Mulla menee nyt 4. kerta läpi ja vieläki löytyy uusia juttuja ja peli muuttuu aina kun muuttaa skillsiperustaa :o Whiskey Rosestaki tajusin vasta 3. pelikerralla että sen saa NPC:ksi kun kovin säästeliäästi olen tota falloutwikiä kuluttanut...

Fanien tekemä lyhytelokuva Falloutista. Selkeästi kovasti nähty vaivaa, erittäin hienoa jälkeä. Kannattaa katsoa Full HD:na.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Fanien tekemä lyhytelokuva Falloutista. Selkeästi kovasti nähty vaivaa, erittäin hienoa jälkeä. Kannattaa katsoa Full HD:na.

Oli kyllä perhanan hienosti tehty pätkä, ei voi muuta sanoa!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olikohan tässä muuten jopa lyhyempi tuo päätarina, kuin kolmosessa? Jäi vähän semmoinen kuva, että tuon pystyisi alle kymmenessä tunnissa selvittämään. Ja kyllä oli taas hölmöä, kun ei päässyt peliä jatkamaan läpäisyn jälkeen. Ihan sama miten tekijät sitä ovat puolustelleet, niin hölmöä se on silti. Noh eiköhän tähänkin joku lisäosa tule joka tuon korjaa.

Itsellä läpäisyyn meni n. 40 tuntia, ja silti jäi aivan sairaasti tehtäviä tekemättä. Taidankin jatkaa tuota vanhaa tallennusta, ja suorittaa mahdollisimman paljoin noita sivutehtäviä.

Ilmeisesti tässä ei mitenkään pysty suorittamaan kaikkia sivutehtäviä yhdellä peluu kerralla, kun ei kaikkien kaveri voi ilmeisesti olla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom