MULTI Fallout New Vegas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sahaaja
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Oliskohan tästä pelistä siihen, että jaksaisi paneutua puolta tuntia enemmän. Ei oikein mikään peli ole napannut pariin vuoteen, liekö mennyt peli-ikä ohitse jo..

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eka postaus! Lähdetään nyt täältä alueelta minkä minäkin tunnen. ;)

Juurikin tuli vedeltyä Fallout 3 läpi, ja nyt ei malta tätä enään odotella. Pari ensimmäistäkin on vedelty läpi (ehdottomasti pelaamisen arvoisia kokemuksia jos vain silmä kestää vanhempaa grafiikkaa), mutta tacticsiin en ole koskaan koskenut...

En kyllä malta odottaa hyökkäävän supermutanttilauman tuhoamista kranaattikonekiväärillä. Aijai!

Päivityksillä ne bugitkin saa aika hyvin kuriin. Kuitenkin kannattaa aina tallentaa eri kohtaan ettei tule tilannetta että tallennus vaikka korruptoituu ja edellinen on jossain tuntien takana.

Pitää itsekin aloittaa Falloutit uudestaan, ykkösen voisi pelata pitkästä aikaa. Parhaita ikinä tehtyjä pelejä IMO. Kolmonenkin oli ihan hyvä, kunhan ottaa fanipoika-lasit pois päästä ja lähtee vaan seikkailemaan 3D Wastelandiin avoimin mielin. Juonta en juuri pelannut, satunnainen hortoilu on kolmosessa parasta.

Fallout: New Vegas!

http://www.youtube.com/watch?v=l-x-1fm2cq8

Kovettaako ajatus paluusta tuonne niin ihanan karuun maailmaan? Vai onko maha jo täynnä Fallout 3:sen niin loputtoman monista pelitunneista että enää ei jaksa? Onko tämä vain sittenkin pelkkä laaja lisäosa kolmoseen? Vai onko kuitenkin pystytty uusiutumaan tarpeeksi?

Itse odotan kyllä orastavaa kovettumista tuntien tätä peliä, eikä oikeastaan haittaa vaikka ei olisikaan uudistunut mitenkään mahdottomasti, kunhan tekemistä riittää ja hauskaa on. :) Ilmestyy ilmeisesti Suomessa 22.10.2010, eli juuri sopivasti kun loma loppuu ja on mentävä takaisin duuniin. :jahas:

Tota on odoteltu siitä asti kun sai kuulla että tulossa, ei ole oikein tullut mitään peliä hakattua niin kuin viimeksi Fallout kolmosta, eiköhän tonkin parissa mene sitten muutama hassu tunti.

Itellä on vielä kolmonenkin kesken kun oon juuttunut sivutehtäviä koluamaan. Näyttää kyllä taas sellaiselta elämäntappajalta että hirvittää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
IHANAA! Muistin väärin ja oon odottanu tän kolahtavan postiluukusta 24.10. :D Mut tuleeki 2pv aiemmin! En muista mitään muuta peliä odottaneeni näin innoissani. Pelissä tuntuu olevan siistejä juttuja, kuten "realistinen vaikeustaso", mutta parin viikon sisällä sit pääsee näkeen millanen tuotos on.

Kai se on elämä heitettävä romukoppaan taas. En muista milloin olisin viimeeks tullu vaan töistä kotiin ja pelannu pleikkaa koko päivän, paitsi tietenki Fallout 3:sen parissa. Joutuu kyllä jonku aikaa venaa että saa vähän halvemmalla ton huutonetistä tai jostai.

29,95 on PC:lle direct2drivessa preorder, täytynee ostaa.

edit. siis GBP

edit. *ttu sen saaki vaan britteihin tolla hinnalla

Pitäisikö tämä ennakkotilata vielä näin myöhään? Vai joudunko parkumaan sikiöasennossa postilaatikon edessä julkaisupäivänä kun ei se kolahtanutkaan sinne kun tilasin näin myöhään?
Tai sitten vaan kävelisi itsevarman reteesti markettiin 22 päivä ja nappaisi sen hyllystä. Siinäkin toki on se riski että ne on kaikki jo ostettu, jolloin joutuisi ajamaan maaninen kiilto silmissä seuraavaan markettiin ja huonolla tuurilla seuraavaan. Ja loppujen lopuksi saatan joutua itkemään siellä kaupassa.

Jotenkin se on vaan varmistettava että se on mulla käsissä julkaisupäivänä.

Itsestäni Fallout 3 on paras peli ikinä mitä olen pelannut, se näky kun koko Wasteland avautui eteesi Waultin jälkeen oli aikoinaan erittäin huumaava.

Pitäisikö tämä ennakkotilata vielä näin myöhään? Vai joudunko parkumaan sikiöasennossa postilaatikon edessä julkaisupäivänä kun ei se kolahtanutkaan sinne kun tilasin näin myöhään?
Tai sitten vaan kävelisi itsevarman reteesti markettiin 22 päivä ja nappaisi sen hyllystä. Siinäkin toki on se riski että ne on kaikki jo ostettu, jolloin joutuisi ajamaan maaninen kiilto silmissä seuraavaan markettiin ja huonolla tuurilla seuraavaan. Ja loppujen lopuksi saatan joutua itkemään siellä kaupassa.

Jotenkin se on vaan varmistettava että se on mulla käsissä julkaisupäivänä.

Itsestäni Fallout 3 on paras peli ikinä mitä olen pelannut, se näky kun koko Wasteland avautui eteesi Waultin jälkeen oli aikoinaan erittäin huumaava.

Osta Steamista, saat varmasti julkaisupäivänä ;)
Näin meinaant itsekin tehdä. Tuona viikonloppuna ei sitten muuta tarviikkaan tehdä.

Pistin ennakkoon tilaten Verkkokaupan affenanmaatoimituksena kun oli suhteellisen edullinen (PC). Onkos kokemuksia Verkkokaupan ennakkovarauksista, tuleeko postiluukkuun julkaisupäivänä vai lähteekö silloin vasta puulaakista liikkeelle?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom