Fallout 3

Ei ollut yhtä hyvä kuin Fallout 2.

- Ei tarpeeksi vapautta. Fallout 2:a pystyit pelaamaan melkeinpä miten huvittaa ja asioita pystyi tekemään monella tapaa.
- Ei tarpeeksi kiinnostavia paikkoja, henkilöitä jne. Maailma tuntui ohuelta vrt. F2.
- Peli muuttui liian helpoksi kun sait plasma/laserkiväärin ja 100 laser weaponeihin.
- Juoni oli huono.

Siis miten helvetissä te tapatte noi örrimöykyt? Meitsillä about pelkkä baseball maila, jolla koitan tappaa noi. Saa lätkiä puol minuuttii ennen ku kuolee + jonka jälkee hp niin alhanen et kuolee seuraavaa.

OT Fallout myyty :)

Siis miten helvetissä te tapatte noi örrimöykyt? Meitsillä about pelkkä baseball maila, jolla koitan tappaa noi. Saa lätkiä puol minuuttii ennen ku kuolee + jonka jälkee hp niin alhanen et kuolee seuraavaa.

Melee-hahmolle paras ase on vissiin Shishkebab (joka pitää siis itse nikkaroida) Pyromaniac perkin kanssa. En kyllä muista että itsellä olisi ollut mitään ylitsepääsemättömiä ongelmia missään vaiheessa (lähinnä Small gunseilla), kokeile mennä jonnekin muualle jos olet alussa vasta? Osa alueistahan on lukittu korkeammalle tasolle, mitään Oblivionin tyylistä kädestäpitelyä ei onneksi enää ole.

Peli läpi :)

Loppujen lopuksi en jaksanutkaan tutkia ihan joka nurkkaa vaan halusin pääjuonen läpi. Katsotaan tuleeko joskus toista kertaa pelattua. Ehkä uudella koneella paremmilla grafiikoilla...

EDIT: säästelin ihan turhaan Fat Mania yms isoja aseita, pelasin koko pelin loppuun asti hunting riflellä paukutellen. Pärjäsi muuten ihan lopussakin

Peli läpi :)

Loppujen lopuksi en jaksanutkaan tutkia ihan joka nurkkaa vaan halusin pääjuonen läpi. Katsotaan tuleeko joskus toista kertaa pelattua. Ehkä uudella koneella paremmilla grafiikoilla...

EDIT: säästelin ihan turhaan Fat Mania yms isoja aseita, pelasin koko pelin loppuun asti hunting riflellä paukutellen. Pärjäsi muuten ihan lopussakin

Sepä se ongelma onkin. Armoreilla ja aseilla ei ole hirveästi merkitystä. Ainoat vihut, jotka eivät tipu hunting rifleen on deathclawit ja giant radscorpionit.

Melee-hahmolle paras ase on vissiin Shishkebab (joka pitää siis itse nikkaroida) Pyromaniac perkin kanssa. En kyllä muista että itsellä olisi ollut mitään ylitsepääsemättömiä ongelmia missään vaiheessa (lähinnä Small gunseilla), kokeile mennä jonnekin muualle jos olet alussa vasta? Osa alueistahan on lukittu korkeammalle tasolle, mitään Oblivionin tyylistä kädestäpitelyä ei onneksi enää ole.

Anteeks, jos en oo perehtyny pelin sanavarastoon näin pelin alussa, mutta asiasta toiseen tarkotatko että pitäisi mennä taaksepäin että pääsisi toista kautta? Sekin tuntuu erittäin oudolta, että ohjataan jonnekkin halliin josta ei ole uloskäyntiä vaan pitää tappaa zombit, joiden jälkeen ei ole mitään tehtävissä.

Kalabob: En tiedä kuinka alussa vielä olet, mutta ainakin ite pääsin etenemään niin, että Megatonissa pöllin Jerichon kämpästä 10mm pistoolin ja aloin käyttämään sitä Raidereiden tappamiseen. Raidereilta sain lisää 10mm pistooleita ja panoksia. Hieman myöhemmin alko Raidereilla esiintymään myös Assault Riflejä, jonka sitten sain. Hetken ku sillä läiski menee niin alko sit saamaan noilta erilaisilta vihulaisilta kaiken maailman combat shotguneja ja chinese assault riflejä. Joten ku lähtee aluksi liikkeelle tollasella pienellä käsiaseella haastamaan esim. Raidereita, niin kyllä se omakin asevarasto alkaa pikku hiljaa kasvamaan.

Jos on erikoistuntu small gunseihin, niin se tietysti vielä helpottaa etenemistä noiden aseiden kanssa.

Toinen tapa lähteä kasvattamaan asevarastoaan on tietty ostaa aseita kauppiailta. Mutta ainakin alussa ne kauppiaiden valikoimat on mitäänsanomattomat. Eikä sitä rahaakaan juuri ole.

Repair skillsin kehittäminen on kanssa suotavaa, sillä noi aseet kuluu käytössä aika nopeesti. Jos haluat korjata aseen niin tarvitset vähintään 2kpl samaa asetta, jotta voit korjata.

Pieni kysymys kun nyt alkaa päästä mukaan tohon pelin maailmaan, niin miten noita omia aseita saa kasattua? tuleeko siitä jonnekki joku ilmotus kun tarvittavat osat on kasassa vai?

Tänään pelaillu reilut 6h ja tekis vaa mieli tahkota lisää :hyper:

Pieni kysymys kun nyt alkaa päästä mukaan tohon pelin maailmaan, niin miten noita omia aseita saa kasattua? tuleeko siitä jonnekki joku ilmotus kun tarvittavat osat on kasassa vai?

Tänään pelaillu reilut 6h ja tekis vaa mieli tahkota lisää :hyper:
Sun täytyy ostaa/saada/löytää aluksi sen aseen schematics eli sellanen kokoonpano-ohje. Sit tiedät mitä kaikkia osia sen aseen tekemiseen tarvitaan. Se ase sitten tehdään menemällä sellaseen työpenkkiin ja siinä pitäisi tulla valinta jossa valitaan haluttu schematicsi. Nyt sulle kerrottaan mitä tavaraa vielä tarviit, jos jotain puuttuu. Jos kaikki tavarat on mukana niin se tekee sen sitten siinä työpenkillä.

Sori. Kukaan ei osta mun :itku: Piraatit perkele.
Kyllä sinä tuolle ostajan löydät, Fallout-faneja on niin paljon ja suurin osa kuitenkin haluaa alkuperäisen pelin eikä mitään piraattilättyä :)

Toisella pelikerralla huomaa että onhan tossa nyt aika paljon tekemistä myös sidequesteissa, alkaa olla yht. 100 tuntia kasassa. Mesmeröinti oli pettymys, ei sillä saakkaan ketä vaan tajuttomaksi.

Sori. Kukaan ei osta mun :itku: Piraatit perkele.

Ei millään pahalla, mutta voisikohan sillä olla jotakin tekemistä asian kanssa että myyt käytettyä peliä kalliimmalla kuin mitä saa uutena kaupasta? Itse hain tuon hintaan 39.95€ kodin ykkösestä. En viitsinyt sun myynti-ilmoitusta häiritä mainitsemalla asiasta, vaikka mua ärsyttää se et ihmiset myy käytettyä tavaraa uuden hinnalla... :rolleyes:

Pc:llä pelattu läpi ja ei mikään erikoinen peli loppujen lopuksi ollut, kai se vaan on niin kun joltain odottaa liikoja niin joutuu aina pettymään:D

Ei millään pahalla, mutta voisikohan sillä olla jotakin tekemistä asian kanssa että myyt käytettyä peliä kalliimmalla kuin mitä saa uutena kaupasta? Itse hain tuon hintaan 39.95€ kodin ykkösestä. En viitsinyt sun myynti-ilmoitusta häiritä mainitsemalla asiasta, vaikka mua ärsyttää se et ihmiset myy käytettyä tavaraa uuden hinnalla... :rolleyes:

39.95...? :wtf: No hyvä kun sanoit. Olihan tuossa toimituskulut samaan hintaan sentään ;)

Back
Ylös Bottom