Fallout 3

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sitä kyllä ihmettelen, että miten jotkut valittaa, että peli on liian lyhyt? On se varmaan jos rushii nopeasti main questin läpi, mutta saa sitä peliä aika paljon pidennettyä, jos vaan haluaa. Mulla on vielä ensimmäinen läpipeluu kerta menossa ja aloitin sentään julkaisupäivänä vääntämään.

Paikkoja on tutkittavaksi vaikka kuinka, joten aikaa saa kulumaan kyllä.
Sivutehtäviäkin tuntuu olevan ihan mukavasti ja jotkut niistä ovat jopa melkoisen pitkiä.

Tai sitten mä olen vaan hidas etenemään :D

Samaa mieltä. Ei ole todellakaan liian lyhyt. En ole lähelläkään pelin loppua ja kartalla on kauheasti tutkimattomia paikkoja jäljellä. Ja sama juttu, että aloin pelaamaan heti kun kaupasta sai. Olen tosin nukkunut ja käynyt salillakin välissä, voi olla että jotkut painaa 24/7 :D

Samaa mieltä. Ei ole todellakaan liian lyhyt.
Kyllä tuo main quest on lyhyt. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Uudelleen peluu arvoa tällä pelillä tosin on aika helvetisti.

Ite en edes juossut nopeasti peliä ekalla kerralla läpi ja aikaa meni silti vain 18.5 tuntia. Nyt aloitin alusta ja aikaa on mennyt 8 tuntia enkä ole vielä edes käynyt siellä radio asemalla.

Eli tapoja peliä pelata on monia. Jos kuitenkin ajattellaan niin että miten pitkään pelissä kestää jos sen haluaa vaan läpäistä niin imo fallout 3 on liian lyhyt.

Zone-sarja -42%
Main quest ei myöskään tutustuta pelaajaa kuin muutamaan paikkaan - jos pelimaailmaa ei itse aktiivisesti tutki, jää moni isompikin paikka kokonaan näkemättä (pitkälti mielipidekysymys tämäkin, ja onhan tuo löytämisen ilo toisaalta hienoa). Aiemmissa Fallouteissa uudet alueet löytyivät luontevasti vaikka olisikin seurannut lähinnä pääjuonta; tämä myös osaltaan pidensi peliä ja loi pääjuoneen eeppisyyttä ja jatkumoa, sillä oli tosi helppo joutua sivuraiteille ja tehdä kaupunkien tms. omia questeja.

Kyllähän tuo onnistuu FO3:ssakin, mutta enemmän on kiinni pelaajasta - melkein huomaamattaan voi paukuttaa läpi puolet pääjuonesta, eikä pelin potentiaalisesta tarjonnasta ole nähnyt kuin murto-osan.

Höh, .44 Magnumia ilman kiikaria ei saa kuin koodeilla (joita ei PS3-versiossa pysty käyttämään). Olisi ollut sata kertaa siistimpi pyssy kuin kiikariversio.

Meitsi ei mene faijan perässä kun sen löysin, vaan lähden nyt tutkimaan karttaa, jotta kaikki paikat on spotattu.

Jäin samaan kohtaan eilen kun lopetin ja aion tehdä samoin. Ettei vaan lopu liian aikaisin, kun tuota lyhyyttä on niin valiteltu. Koko kartan pohjoinen alue vielä tutkimatta.

Jäin samaan kohtaan eilen kun lopetin ja aion tehdä samoin. Ettei vaan lopu liian aikaisin, kun tuota lyhyyttä on niin valiteltu. Koko kartan pohjoinen alue vielä tutkimatta.
Ei tosin tietoa loppuisiko juoni tuohon, mutta vähän siltä tuntuu, joten jätetään faija sinne käkkimään ja tutkitaan lisää. Vitsi on kyllä pelottavaa matskua välillä noissa taloissa hengailla.

Level 20 maxed out. On muuten helvetin huono juttu....

ilmeisesti skillit 100:ssa myös.

Miten helvetissä on helvetti soikoon niin vaikea rakentaa systeemiä jota ei tarvitse rajoittaa. Fallout 1:n jälkeen Blackisle oppi ja teki kaikki paremmin kakkosessa. Nyt taas F3:ssa on tällasia ihme juttuja. Tohon 20 leveliin pääsee pierasemalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikö tuossa ole siis mahdollista saada kaikkia arvoja tappiin asti? Itse olen 12 levelillä ja olisi ihan perkeleesti vielä nostettavaa noissa skilleissä.

Ei ole mahdollista.

Myyntikikkana tuollainen on perseestä. Toisaalta lisä"osat" tähän peliin herkuttava enemmän kuin Oblivioniin :)

Alkaa olla reilu 40h pelaamista takana, eikä faijasta mitään tietoa :)

Onko muut samaa mieltä, että nuo kaupungit on hieman "kolkkoja"? Tarkoitan, että niissä ei juuri voi tehdä muuta kun kaupustella, parantua ja levähtää. Parhaillaan saattaa irrota 1-2 questia. Verrattuna siis aikaisempiin Falloutteihin ja jopa Oblivioniin, joissa kaupungit tuntuivat olevan täynnä kaikenlaista pientä näpräiltävää.

Toisaalta on hyvä systeemi, että turhat NPC:t on selkeästi nimetty vain "residenteiksi" joten ei tule turhaa sekoiltua niiden kanssa.

Aijai, tuo on kyllä huono jos on level cappi 20. Vähän pelkäsin itsekin. Luultavasti lisäosassa tulee isompi cappi, ainakin toivottavasti. Ja lisäähän tulee kun peli on kai myynyt hyvin.

Juu, 20 on level cap, itsellä täynnä jo.
Skillejä saa kuitenkin nostettua vielä kirjoja lukemalla ja bobbleheadeja löytämällä, tosin hidasta ja hankalaa se tuolla tavalla on.

Sais olla hiukan korkeampi cappi, mutta toisaalta, oma ukko alkaa olla sen verran kovassa iskussa jo nyt, että jos vielä saisi lisää levelejä, niin voisi käydä jo liian helpoksi :D

Juu, 20 on level cap, itsellä täynnä jo.
Skillejä saa kuitenkin nostettua vielä kirjoja lukemalla ja bobbleheadeja löytämällä, tosin hidasta ja hankalaa se tuolla tavalla on.

Sais olla hiukan korkeampi cappi, mutta toisaalta, oma ukko alkaa olla sen verran kovassa iskussa jo nyt, että jos vielä saisi lisää levelejä, niin voisi käydä jo liian helpoksi :D

Tuo on toisaalta ainoa hyvä pointti, että tulee jumalaksi eikä pelissä ole "koodattu" kovempaa vastustajaa. Sen takia se on vain 20 se cappi. Toisaalta verrataan Baldur's gate 2:n, jossa helvetti levelillä 50:kin oli mahdollista kohdata pahempi velho tai liuta öttömöttöjä (joka siis tarkoittaa, että kaikilla muillakin on levelit ja paremmat loitsut, releet yms.) Mutta sen pitää olla ERI vihollinen, eikä sama susi tai rotta, joka skaalautuu pelaajan mukana.

Itse olen aina herkutella sellasella pienellä jutulla, että peleissä on hyvinkin alussa jokin paikka tai juttu, joka on yksinkertaisesti mahdoton voittaa nyyppänä. Sitten pelaa monta monta tuntia ja päivää ja koko ajan muistaa sen alun "luolaston", jossa oli se punainen lohhari, ja kun se hetki koittaa kun on demigod ja pääsee sen listimään, niin hymy leviää suulle.

F2:ssa oli paljon näitä juttuja, kuten vaikeita ovia tai vaikeita vastustajia. Se oli oikeasti helvetinmoinen urakka päästä niiden geckojen ohi jonain lvl 2:n äijänä, mutta palkitsi sitäkin enemmän kun sen teki.

Bethsehdh... pojat eivät kyllä hanskaa näitä roolinpelin peruselementtejä.

Itse olen aina herkutella sellasella pienellä jutulla, että peleissä on hyvinkin alussa jokin paikka tai juttu, joka on yksinkertaisesti mahdoton voittaa nyyppänä. Sitten pelaa monta monta tuntia ja päivää ja koko ajan muistaa sen alun "luolaston", jossa oli se punainen lohhari, ja kun se hetki koittaa kun on demigod ja pääsee sen listimään, niin hymy leviää suulle.

F2:ssa oli paljon näitä juttuja, kuten vaikeita ovia tai vaikeita vastustajia. Se oli oikeasti helvetinmoinen urakka päästä niiden geckojen ohi jonain lvl 2:n äijänä, mutta palkitsi sitäkin enemmän kun sen teki.

Bethsehdh... pojat eivät kyllä hanskaa näitä roolinpelin peruselementtejä.

Juu, tuo on kyllä loistava homma joissain vanhemmissa peleissä. Siitä saa rakennettua sellaisia "omia tehtäviä", kun päättää, että joku homma hoidetaan vaikka mikä olisi :)

On tässä F3:ss kuitenkin se positiivinen puoli, että vastustajat ei tosiaan skaalaudu niinkuin Oblivionissa tekivät, se oli täysin persiistä.

Toisaalta verrataan Baldur's gate 2:n, jossa helvetti levelillä 50:kin oli mahdollista kohdata pahempi velho tai liuta öttömöttöjä

Eipäs nyt kuitenkaan unohdeta, että perus Baldurs Gate 2 oli tosiaan level cap joku 20 myös aluksi, ja lisälevelit muistaakseni max 40 asti tuli lisäosan Throne of Bhaal mukana.

Suositut

Back
Ylös Bottom