Fallout 3

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voisko joku ystävällinen sielu kertoa missä paikassa se Three Dogilta palkkiossa saadun muistion ilmottama asevarikko/piilo on. Lukee vaan, että "enclosed you´ll find the coordinates", mutta oon varmaankin aavikolla pyöriessäni jo siihen paikkaan törmänny ohimennessä, eli ei tullut mitään uutta paikkaa kartalle. Ei oikeen viittis sitä varten koko wastelandia koluta.

Hakkeroinnista vielä:
kannattaa myös etsiä siitä "koodista" semmosia merkkijonoja, joissa on sulkuja tai vastaavia kaksin kappalein. () [] {} tai <> jos löytyy, niin sitä painamalla, saa joko väärän salasanan pois vaihtoehdoista, tai arvaukset taas täyteen. Tämä auttaa todella paljon useimmiten. Nämä huomaa nopeasti myös siitä, että sekalaisen merkkisotkun keskeltä, kone "maalaa" useamman merkin, ei vain yhtä.
Esim: haluttu osuma on vaikkapa <+.,¤(}}>
Myöskin, jos on useampia osumia samalla rivillä, esimerkiksi (%&)!") niin ota ensin ulommat, näin saat kaksi osumaa samasta yhden sijaan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
OT on muuten taulutelkun ja putkitöllön välinen ero aika huima, ihan kuin ois hypänny xboxista xbox 360:een :eek:

Voisko joku ystävällinen sielu kertoa missä paikassa se Three Dogilta palkkiossa saadun muistion ilmottama asevarikko/piilo on. Lukee vaan, että "enclosed are the coordinates", mutta oon varmaankin aavikolla pyöriessäni jo siihen paikkaan törmänny ohimennessä, eli ei tullu mitään uutta paikkaa kartalle. Ei oikeen viittis sitä varten koko wastelandia koluta.

'
meet sellaseen huoneeseen missä on sänkyjä, ihan vasen ylänurkka jos oikein muistan ja siitä lähtee ovi sellaseen käytävään ja se cache on piilossa sellasen palkin takana käytävän päässä. Jotenkin noin se meni :D

Zone-sarja -42%
Onko snipu muuten big vai small gun?

E: Vituttaa muuten, että nyt kun on peli hommaattu, niin ei tunnu aika riittävän pelaamiseen ollenkaan. Kokoajan muuta actionia. Päässyt vasta megatonnin questeja seikkailemaan. :jahas:

New quest: Cure addiction and train strenght

Sain addictionin tähän peliin mutta onneksi luck oli sen verran hyvä (7), että pääsin irti. Katsoin PipBoy 3000:stani, missä on lähin sali ja lähdin suunnistamaan sinne. Matkalla tuli vastaan Raider Spurgu joka vaati bottle capeja. Speechini oli onneksi 65, joten passasin testin ja sain vakuutettua hänet, ettei minulla ole korkkeja.

Salilta löysin useita kuntoiluun soveltuvia välineitä ja aktivoituani ne, strenghtini nousi +1:llä. Aikaa tähän kului n. 2h, minkä jälkeen fast travellasin kämpilleni juomaan Nuka Cola Quantumia. Suoritin questini ja palkinnoksi sain 300XP.

'
meet sellaseen huoneeseen missä on sänkyjä, ihan vasen ylänurkka jos oikein muistan ja siitä lähtee ovi sellaseen käytävään ja se cache on piilossa sellasen palkin takana käytävän päässä. Jotenkin noin se meni :D

No sieltähän ne löytyi. Koko paikan kolusin jo aiemmin mutta se kolo jäi kattomatta. Kiitän ja kumarran!

Tulipas halvalla Shishkebabin ohjeet. Olin siellä miinakentällä ja kauppias tuli vastaan. Panoksia siltä ostelin ja kahtoin, että ne ohjeet ois maksanu jotain reilu 700. Lähin pois kävelemään niin kuului vaan räjähdys ja siellähä se kauppias makasi raajat pitkin pientareita :D Ei muuta ku kamat taskuun :hyvä:

Noita schematicseja jos saa useita niin siitä aseesta tulee aina vaan parempi, v2 oon ite saanu shishkebabin :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Meitsi ei löydä mistään mopon käsijarrua, että sais kebabit väännettyä.

Pääjuonta seuraamalla tulet yhdessä vaiheessa korjaamolle, josta löytyy niitä parikin kappaletta.

Meitsi ei löydä mistään mopon käsijarrua, että sais kebabit väännettyä.

Minefieldiltä löytyy ainaki yks, tankki myös ja ruohonleikkureita pilvin pimein

Näkyykös nuo maamiinat samanlailla kuin frag minet? Ei taho mistään löytää :confused:

E: Jaa, nehä onki sama asia :david:

Kyllä tuo hyviksenä pelaaminen on perseestä. 5 tuntia jakso leikkiä kilttiä, mutta sitten alkoi ase laulaa. Ja lujaa:rock:

Uskomaton peli!

Näyttää siltä että boksipelaajat on pc pelaajia vähän lapasempia ton pelin suhteen ;D;D Näin se "rahvas" konsolikunta opetetaan pelaamaan "roolipejelä". Ei muuten pelais kukaan (konsolipelaaja) konsolilla Fallout 1:sta ja 2:sta...

Kyl mie pellaisin.

:) Epäilen, että moni konsolipelaaja joka ei ole PC:tä hakannut, jaksaisi juurikaan panetutua peleihin, joissa ei juosta pää kolmanteja jalkana FPS-näkymästä kuvattuna. F1 ja F2 perustuivat niin eri juttuihin, mitä F3:ssa nyt on ne "parhaimmat" jutut.

Mutta ei siinä, itsekkin olen mehuissani F3:sta, niin mahtava tunnelma siinä on. Jos vain jotenkin olisivat ympänneet sen "fiiliksen" aikaisemmista osista, niin F3 olisi älytön timangi. Huh huh.

:) Epäilen, että moni konsolipelaaja joka ei ole PC:tä hakannut, jaksaisi juurikaan panetutua peleihin, joissa ei juosta pää kolmanteja jalkana FPS-näkymästä kuvattuna. F1 ja F2 perustuivat niin eri juttuihin, mitä F3:ssa nyt on ne "parhaimmat" jutut.
Kyllähän nyt konsoleiltakin löytyy semmoisia pelejä aika ältsysti missä ei juosta pää kolmantena jalkana. Esim nämä japanilais tyyliset roolipelit (mitä ei taas tietokoneilta löydy). Myös seikkailupelit ja kauhuseikkailut on aika ältsin suosittuja konsolipelaajien keskuudessa.

Edit. mut jöö kyl mie siun pointin ymmärrän.

Mutta ei siinä, itsekkin olen mehuissani F3:sta, niin mahtava tunnelma siinä on. Jos vain jotenkin olisivat ympänneet sen "fiiliksen" aikaisemmista osista, niin F3 olisi älytön timangi. Huh huh.

Kyllä näin on. Yksinkertaistettu kyllä aivan uskomattomasti aikaisemmista peleistä, suurin miinus mun mielestäni. Muuten on kyllä loistava peli, tuntuu ja näyttää Falloutilta.

Onko kukaan muuten kokeillut vielä pelata hahmolla, jolla on INT 1? :D Kakkosessa ainakin oli mielenkiintoisia keskusteluita, jos älykkyys oli alle neljä vai kolme.

Onko kukaan muuten kokeillut vielä pelata hahmolla, jolla on INT 1? :D Kakkosessa ainakin oli mielenkiintoisia keskusteluita, jos älykkyys oli alle neljä vai kolme.

Ei ole INT, mutta on perception 1, luck 1 ja charisma 1 :D

Itse asiassa hahmo on tämmöinen:

ST 10
AG 10
EN 10
IN 10
LU 1
PE 1
CH 1

Ei ole kukaan liittynyt porukkaan mukaan, mutta ihme kyllä niillä oli ihan järkeenkäyvät selitykset eikä vaan tullut tekstiä "you have too small charisma to have more companions". Ehkä alussa olisi eräs tyttönen liittynyt, mutta kun tapoin sen isän, ja sitten seuraava tyyppi Megatonissa ei tullut mukaan kun olin liian hyvis (mikä oli totta).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom