Fallout 3

Ihan mielenkiintonen juttu Fallout 3:sta uusimmassa PC Gamerissa.

Tässä skannattuna koko juttu. Kannattaa ladata koneelle ja suurentaa, jos ei näe (teksti aika pientä).

Liitteet

• fallout3pcgamer.webp
    fallout3pcgamer.webp
    108,2 KB · Katsottu: 499
Itse en ole mikään suuri roolipelien ystävä, mutta Falloutit iskee kuin ydinräjähdyksen paineaalto. Maailma, tunnelma, hahmot, tarina, meininki, asenne, aseet, taistelut jne... on vaan niin kohdallaan.

Kyllähän tota kolmosta on tullu odotettua ittekkin...

Aika päällikkö meininki oli tosiaan kakkosessa, kun oli power armorit niskassa ja bozar kädessä ja aavikko asukkeineen alistu mun edessä :D

Ihan mielenkiintonen juttu Fallout 3:sta uusimmassa PC Gamerissa.

Tässä skannattuna koko juttu. Kannattaa ladata koneelle ja suurentaa, jos ei näe (teksti aika pientä).

Ite en kyllä pysty lukemaan tota suurennuksellakaan (menee niin puuroksi).

Nyt hakkaan muuten hiukkasen päätä seinään :wall:
Yritän Navarron Enclave basessa saada sitä fobia komentajan huoneesta, mutta ei ole lockpickiä riittävästi että saisin sen lockerin auki, saako sitä millään avattua, kun siis tapoin sen komentajan?

-Kuten Terminator2 sanoi, niin kasvata lockpickia kun korotut. Ota joku auttava perk jos semmoinen on saatavilla
-Käytä parhaimpia lockpickeja
-Ota pillereitä: muistaakseni joku Mentat tai Buffout paransi agilityä tms mikä auttaa lockpickiin
-Kasvata agilityä ja intelligenceä pysyvästi. Eli etsi kortit ja mene Brotherhoodin tietokoneelle
-Lataa edellinen tallennus missä et ole tappanut komentajaa. Puhumalla voi leikkiä siivoojaa ja pääsee sille lockerille (mutta se pitää silti avata lockpickeillä, en muista?)
-Oliko komentajalla avain sinne lockeriin? Kokeile varastaa, tai ehkä löytyy ruumiilta?

-Kuten Terminator2 sanoi, niin kasvata lockpickia kun korotut. Ota joku auttava perk jos semmoinen on saatavilla

Joo kyllä mä sen ssain auki, ei ollu commanderilla avainta(katoin toki heti ensimmäisenä sen;) ), piti nousta yksi leveli ja kaikki lockpickiin niin aukesi.

Hei hei elämä, kunhan tuo peli ilmestyy... (niinkuin sitä elämää nytkään olisi)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Onhan se sitten uskottava että laskeumapoika palaa. Pitkästä aikaa peli johon laittaa rahaakin pelkästä kiitollisuudesta kehittäjille.

Paskaa mahtipontista tusina soundtrack -musiikkia. Mitä tapahtu Louis Armstrongille ja synkälle ambient-musiikille :( .

Odotan tätä mielenkiinnolla, vaikka ei taida enää tää mun kone jaksaa pyörittää näitä uusia pelejä.

Ei se välttämättä huonompaan suuntaan ole. Eikä nettisivu vielä oikein todista mitään.

Pakko se on hyväksyä, että peli uudistuu monelta osin. Eli minä taidan heittää valittamiset pois ja arvostelen uuden Fallout 3:n täysin omana pelinään, en edes ajattele että se on jatko-osa. Näin ollen ei sitten pety ja peli saattaa yllättää iloisesti. Ja ihan mukavaa humppaahan tuossa sivulla on.

Kyseessä taitaa olla päämenun musiikki.

Tällainen musiikki kyllä ehkä on parempi oblivionin moottorilla toimivaan peliin, jossa alueet ovat laajoja jne. Mikäli se nyt on ensimmäisen persoonan kuvakulmasta.

Kuhan tuon värimaailman pitäisivät kunnossa...

jep, kunhan tarina on mukaansapempaava ja ilmapiiri on suhtkoht samankailtainen kuin edeltäjässään, niin kelpaa mulle. Toteutuksella ei niin väliä, kunhan ei oo hirveetä hack&slashiä... tietysti sormet on ristissä turn basediin, mutta tuskin tulee

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom