Fallout 3 tulossa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dreamer
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no huhhuh.
Bethesda on kyllä sellanen pelitalo että saahan nähdä mitä tästä tulee, mutta toivotaan parasta. Johan tätä peliä on parisen vuotta itku silmässä odotettu. :)

jes hyvä homma että tässäkin päästään eteenpäin, olis vaan parempi jos samat kaverit olis tekemässä peliä jotka oli yköstä ja kakosta tekemässä. Toivottavasti ei tuu samanlainen peli ku Fallout:Brotherhood of Steel, siis kyllähän tuokin on läpi tullu pelattua, mutta mutta ei oikeen nappaa niinku noi "oikeet" falloutit... mutta toi voi olla hyvä juttu että sama firma tekee ja julkasee pelin, ei oo ketään hengittämässä niskaan ja tekemässä viimehetken muutoksia peliin kun maksava firma niin haluaa.

En kyllä itse paljoa odota tuolta Fallout 3:lta. Kun kerran ihan eri tyypit tekee sen, niin tulee eri pelikin. Luultavasti tulee joku Morrowindin enginellä tehty peli, jossa jalkajouset on vaan korvattu haulikoilla ja tulipallot singoilla...

Kaikkein parasta olisi tosiaan se, että jostain kerättäisiin TASAN samat tyypit jotka tekivät Fallout 2:sen ja sitten tekisivät SAMALLA VANHALLA TEKNIIKALLA sen kolmosen. Laittaisivat vaan tosi laajan maailman, huumoria ja paljon pikkujippoja kuten kakkosessa. Minä ostaisin heti. Jos minua kiinnostaisi joku grafiikka tai 3d-efektit niin ostaisin Doom 3:sen tai Half-Life 2:sen.

Jos minua kiinnostaisi joku grafiikka tai 3d-efektit niin ostaisin Doom 3:sen tai Half-Life 2:sen.

joo mulla on vähän sama meininki, oon pelannu tietokone jo pelejä niin kauan, että sillon kun alotin, pelit oli lähinnä epämääräistä pixelimössä, joten kyllä mun mielesä 5 vuotta vanhatkin pelit on hyvä näkösii, mut se ei oo pääasia vaan sisältö ja tunnelma minkä jotkut pelit onnistuu luomaan, siinä toi fallout 2 on yks parhaimmmista ellei jopa paras

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom