Fahrenheit 911

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kukaan täällä nänyt kyseistä elokuvaa?? mielipiteitä. Itse kävin eilen kattoo ja olihan se hyvä, mutta täysin propagalla ja kontrasteilla sävytettyhän se oli.

Sininenporkkana sanoi:
Onko kukaan täällä nänyt kyseistä elokuvaa?? mielipiteitä. Itse kävin eilen kattoo ja olihan se hyvä, mutta täysin propagalla ja kontrasteilla sävytettyhän se oli.

Netista imutin eilen, kun ei Moorekaan sitä vastusta. Aikalailla hyvä leffa, propagandistinen, mutta niin sen pitääkin. Ai niin, tuossa vapauden ihmemaassa voit saada FBI:n ovellesi, kun puhut öljystä, bushista ja bin ladenista esim punttisalilla kavereiden kanssa.

Kyllä tuosta tulee mieleen neukkumeininki ja kauhee kyttäys. Onhan valtion tiedettävä mitä kirjoja lainaat kirjastosta onhan...kyllä ne ryssät oli sitten kauheita kun se KGB kontrolloi kopiokoneita, ja kyllä se P-korea onhan niin hirveä diktatuuri, siellähän valta siirtyi isältä pojalle...

Pidin tuosta dokkarista erittäin paljon. Onhan siinä jonkin verran tarkoituksenmukaista vääristelyä ja koko leffa on puhdasta propagandaa, mutta on se hyvin tehty. :5:

Joo aivan loistava dokkari :worship: . Vitun paha kylläkin Bushille; Elokuva veti kauheet massat katsojia USA:ssa ja pressavaalitkin on ihan kohta. Ei voitu huonompaan aikaan enää leffaa julkaista G.W:n kannalta. Vaikuttaakohan ääniharavaan? Nyt etenkin kun jenkkilässä ollaan niin uskoisin tuon vaikuttavan Bushin ääniin näkyvästi. Tai no, jos muistellaan kuka on Bushin vastustaja näissä vaaleissa niin ei kyllä Georgella ole mitään hätää... Se John Kerry on kyllä niin :david:
Parikymmentä vuotta sitten Michael Moore oltaisiin salamurhattu jo leffan tekovaiheessa.

Joo aivan loistava dokkari . Vitun paha kylläkin Bushille; Elokuva veti kauheet massat katsojia USA:ssa ja pressavaalitkin on ihan kohta. Ei voitu huonompaan aikaan enää leffaa julkaista G.W:n kannalta. Vaikuttaakohan ääniharavaan? Nyt etenkin kun jenkkilässä ollaan niin uskoisin tuon vaikuttavan Bushin ääniin näkyvästi. Tai no, jos muistellaan kuka on Bushin vastustaja näissä vaaleissa niin ei kyllä Georgella ole mitään hätää... Se John Kerry on kyllä niin
Parikymmentä vuotta sitten Michael Moore oltaisiin salamurhattu jo leffan tekovaiheessa

joo mut ei kerrylla oo mahdollisuuksia, ei USAn presidentiks nimettömät ja "köyhät" pääse.

Aivan loistava dokumentti. Kävin eilen katsomassa ja päällimmäiseksi jäi sellainen tyytyväisyys, mikä tulee sopivan sarkastisesta otteesta ja hyvin rakennetusta kokonaisuudesta. Toki loppuosan "inhimillinen tekijä" -mässäilyä olisi voinut leikata lyhyemmäksi kovalla kädellä, mutta toihan se sopivan kontrastin alun suurvaltatasoisen politiikan kuvaukseen.

Musiikki toimi loistavana tehokeinona ja pitkät pätkät toisen käden filmimateriaalia oli leikattu oivaltavasti.

Leffa on Cannesin palkintonsa ansainnut ihan valistusmielessä. Miettikää nyt, että yksi tämän kesän hittileffoista on dokkari ulkopolitiikasta. Poliittinen satiiri nyt ei yleensä taida kivuta sinne katsojatilastojen kärkeen. Moore on tarvittu uudistaja. Mikäs siinä, että tiedosta tehdään viihdyttävää. Ja vaikka kuvamateriaalia oli käytetty harvinaisen propagandistisesti, oli asia kuitenkin oikeaa asiaa.

:4:

Sininenporkkana sanoi:

Tänään katsomaan! Ehdoton leffa, ainakin mulle. Tosin Moore osaa kärjistää asioita aika rankasti, mutta silti hienoa että tällaisiakin leffoja tehdään! :worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jesuiitta sanoi:
Millanen versio toi dc++ malli on? DVD rippi vai joku kusinen teatterissa filmattu?

Imutin itte torrentilla, kyllä se musta DVD-rippi on, otin KSVCD-formaatissa, kun sen voi poltella yhdelle 800Mb:n CD-R:lle , ja toimi ainakin mun DVD-soittimessa vallan hyvin, lopputeksit oli tosta ripistä leikattu pois.

spolk sanoi:
Imutin itte torrentilla, kyllä se musta DVD-rippi on, otin KSVCD-formaatissa, kun sen voi poltella yhdelle 800Mb:n CD-R:lle , ja toimi ainakin mun DVD-soittimessa vallan hyvin, lopputeksit oli tosta ripistä leikattu pois.

Mulla oli joku paska teatterissa kuvattu. Vähän näkyvää oli kun kaveri rupesi kesken leffa zoomailemaan edes takas, että näkisi tekstitykset:lol2:

Onko tohon vielä suomenkielisiä tekstejä? Tai edes englanninkielisiä?

Sukulaku sanoi:
Mulla oli joku paska teatterissa kuvattu. Vähän näkyvää oli kun kaveri rupesi kesken leffa zoomailemaan edes takas, että näkisi tekstitykset:lol2:

Onko tohon vielä suomenkielisiä tekstejä? Tai edes englanninkielisiä?

huoh, käykää teatterissa katsomassa tai odottakaa, että dvd tulee julki. Tai sitten warettakaa, mutta älkää jaksako valittaa..

edit. Hyvä dokkari vaikka propagandaa tulikin aimo satsi

Missä vaiheessa mä valitin mistään? Lähinnä nauroin tota huonoa laatua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom