Onko kukaan täällä nänyt kyseistä elokuvaa?? mielipiteitä. Itse kävin eilen kattoo ja olihan se hyvä, mutta täysin propagalla ja kontrasteilla sävytettyhän se oli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sininenporkkana sanoi:Onko kukaan täällä nänyt kyseistä elokuvaa?? mielipiteitä. Itse kävin eilen kattoo ja olihan se hyvä, mutta täysin propagalla ja kontrasteilla sävytettyhän se oli.
Joo aivan loistava dokkari . Vitun paha kylläkin Bushille; Elokuva veti kauheet massat katsojia USA:ssa ja pressavaalitkin on ihan kohta. Ei voitu huonompaan aikaan enää leffaa julkaista G.W:n kannalta. Vaikuttaakohan ääniharavaan? Nyt etenkin kun jenkkilässä ollaan niin uskoisin tuon vaikuttavan Bushin ääniin näkyvästi. Tai no, jos muistellaan kuka on Bushin vastustaja näissä vaaleissa niin ei kyllä Georgella ole mitään hätää... Se John Kerry on kyllä niin
Parikymmentä vuotta sitten Michael Moore oltaisiin salamurhattu jo leffan tekovaiheessa
Sininenporkkana sanoi:Onko kukaan täällä nänyt kyseistä elokuvaa?? mielipiteitä. Itse kävin eilen kattoo ja olihan se hyvä, mutta täysin propagalla ja kontrasteilla sävytettyhän se oli.
Jesuiitta sanoi:Millanen versio toi dc++ malli on? DVD rippi vai joku kusinen teatterissa filmattu?
spolk sanoi:Imutin itte torrentilla, kyllä se musta DVD-rippi on, otin KSVCD-formaatissa, kun sen voi poltella yhdelle 800Mb:n CD-R:lle , ja toimi ainakin mun DVD-soittimessa vallan hyvin, lopputeksit oli tosta ripistä leikattu pois.
Sukulaku sanoi:Mulla oli joku paska teatterissa kuvattu. Vähän näkyvää oli kun kaveri rupesi kesken leffa zoomailemaan edes takas, että näkisi tekstitykset:lol2:
Onko tohon vielä suomenkielisiä tekstejä? Tai edes englanninkielisiä?