Express Bullet Blender

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
45
Eli tuollaisen härvelin emäntä osti, täysin vastaava kuin TV-Shopin ylihintainen Magic Bullet. Tässä vielä linkki laitteeseen:

http://www.select.fi/upsale.php?vid=&ksivu=4&lisaa=set&t_id=95&r_id=4&sivu=tuotteet

Onko kellään muulla tällaista? Mitä mieltä olette? Hyviä vinkkejä kokkailuun?

Meille tuo tulis siis n. viikko sitten kun sauvasekotin sanoi työsopparin irti. Täytyy sanoa näin lyhyellä kokemuksella, että on sitten järjettömän siisti laite. Tänä aamuna vetäsin banaanin ja purkin ehrmannia sillä sekasin ja tämän käsipelillä kaurahiutaleiden kanssa ja tilkka vettä perään. Tosta rahka+banaanisetisti tuli aivan pehmeän jogurtin makuista.

Tämä ei ole mikään maksettu mainos, enkä tästä mitään hyödy. Halusin vain jakaa hyvän kokemuksen kanssanne ja kehoittaa rohkeasti hankkimaan tuon jos sellaiselle on tarve tai on sitä miettinyt. Siinä on se parin viikon palautusaika ja tänä aikana sitä saa myös kotona kokeilla, että eipä tossa mitään riskiäkään ole.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rane00 sanoi:
pystyykö tällä tekemään mehua samalla lailla kuin magic bulletilla?:hyper:

toi linkki sanoi:
...valmistaa tuoremehua...
eiköhän toi oo aikalailla täysin sama vehje.

Oon itekki harkinnu just tommosen kopion hankkimista, näyttää näppärältä ehrmann lingolta :D

Onkos mitään tollasia saman tyylisia mitkä kestäisi esim. jäänm murskaamista? Saisi Fastin vadelmasta, maidosta ja jääpaloista maailman terveellisintä pirtelöä.

RRKalle sanoi:
Onkos mitään tollasia saman tyylisia mitkä kestäisi esim. jäänm murskaamista? Saisi Fastin vadelmasta, maidosta ja jääpaloista maailman terveellisintä pirtelöä.
Jeps ja kesällä saisi ei-niin-terveellistä-mutta-varsin-hyvää-pirtelöä, kun lorauttaa hieman hauskuuseliksiirejä sekaan. Tässä tapauksessa Fastin vadelma on optionaalinen. Epäilen kumminkin, että nuo terät tylsyy siinä hommassa.

Eikös tätä Magic Bullettia kehuttu jokunen kuukausi sitten TM:ssa? Siitä sai muistaakseni enemmän vastinetta rahoilleen kuin mitä oli luvattu!

No potarillehan on itsestäänselvää mitä tonne laitetaan sekottumaan :) Itse olen tehnyt näitä ihan perus rahka-banaani-maito -komboja mutta aivan sairaan hyvää sain aikaseksi kun laitoin rahkaa, banaanin, hieman maitoa ja Kelloggs Bran Flakeseja! Sellainen ihana rakeinen ja täyttävä pirtelö. Jos on herkkuperse voi vielä makeuttaa makeutusaineella.

Rypsäriä nyt tuskin tarvii mainitakkaan.

Kannattaa kokeilla jonkin vaniljanmakuisen heran lisäämistä noihin pirtelöihin... Tullee herkkua :kuola:

Jumankiuta! Satuin just pari päivää sitten kattoon TV-shopista ton Magic Bullet -mainoksen samalla kun keittelin makaroonia, vaikutti kätsyltä vehkeeltä mutta ajattelin että se on kuitenkin vaan jotain tyypillistä TV-shop-kuraa. Seuraavana yönä näin unta kyseisestä vehkeestä. :hyper:

Ehkä vois sittenkin harkita sitä ostamista. Keksisin nääs heti tuhat käyttötapaa tolle.

Tuleeko tossa muuten mukana ne kaikki TV-shopin mainostamat lisähärpäkkeet? Eli ne mukit, hedelmämehupuristinjutut ja muut kivat asiat?

Voisin itsekkin harkita tuon kopion ostamista. En ainakaan muista, että kukaan olisi Magic bullettia moittinut ja jos tuo on lähellekkään yhtä hyvä, niin varmasti hinta-laatusuhde kohdallaan. Niin, myykö noita mikään kauppa, vai täytyykö tilata netistä?

Tähän saakka olen kitkuttanut yli 10 vuotta vanhalla sauvasekoittimella, jossa terä on elämää tylsempi.

:offtopic:

"Et yksinkertaisesti pysty syömään niin paljon että et laihtuisi.
Siksi takaamme…

että laihdut vähintään 5 kiloa jo ensimmäisen viikon aikana"

Kuka syöppö tilaisi noita? Mättää 10k kcal päivässä, niin katsotaan tippuuko paino.

LOL

Mä oon kuullut tuosta vain hyvää. Näyttää myös siltä että tuolla saisi herapirtelöt nopeammin kuin omalla tavisblenderillä

RRKalle sanoi:

Käyttöohjeen mukaan tolla voi murskata myös jäätä, en ole vielä kokeillut.

Mike sanoi:
Saako noita kaupoista vai pitääkö nettiin mennä?

Jos saa, niin en tiedä mistä, vaimo tilas tuon www.select.fi nettikaupasta. Siellä on vaikka mitä muutakin sälää.

Hoi, minkä kokosiksi möykyiksi sekottuu kaurahiutaleet tossa? Olen pari kertaa kokeillu sellasella sauvasekottimella pistää muusiksi ja ne pysyy silti häiritsevän isoina ne hiutaleet (=ei pysty juomaan, ei sitten millään).

Tai no, ihan sama. Ei löydy enää tuotetta tuolta.:wall:

BadTaste sanoi:
Kannattaa kokeilla jonkin vaniljanmakuisen heran lisäämistä noihin pirtelöihin... Tullee herkkua :kuola:

Todellakin!

Tein äsken seuraavanlaisen setin:

0,5 dl vanilijan makuista protujauhoa
1 purkki ehrmania
1 keskikokoinen baanaani
tilkka vettä

Hitto että oli hyvää.:kuola:

Just söin aamupalaksi tod. namiblandiksen. Siihen tuli nää kamat:

- pari desiä mustaherukoita pakkasesta, sulatin mikrossa
- 1,5dl ruishiutaleita
- 0,5dl vaniljan makuista protujauhua
- 1kpl 250g prk rahkaa
- maitoa ehkä pari desiä notkisteeksi

Muusasin marjat, sotkin koko mössön ja eikun syömään. :kuola: Ainiin, tietty pari porkkanaa lisukkeeksi, pitäähän sitä rehua aina syödä. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom