Eximia-valmennuskurssit

Ite kävin pari vuotta sitte hentusen kurssilla ja ei voi muuta sanoa, että aivan mahtava kokonaisuus oli kyseessä. Materiaalit = huippuluokkaa (Hentunen lukee kirjat ite läpi heti ku ne tulee joku 10-15 kertaa..) osaa poimia kirjoista juuri olennaiset asiat, ainakin kun ite hain niin hän painotti juuri niitä asioita mitä tuli itse kokeeseen. Toinen on, että kaikenlaisia välikokeita ja kotikokeita on jatkuvasti, näin petraantuu vastausrutiini mukavasti. Kurssilla seurataan jatkuvasti kaikkien oppilaiden viikossa luettujen tuntien määrää (hävetti muutaman kerrna katosa omia tuntejani muihin verrattuna, se sai lukemaan enemmän). Omasta ryhmästä sisään pääsyprossa oli joku 70% Ja näistä suurin osa haki stadiin(itse en hakenut). Mul on sellanen kutina et laadultaan ei voida puhua ku yhdestä todellisesta valmennuskurssista. Hinta on näköjään noussu parilla sadalla, varmaan kovan kysynnän vuoksi. Suosittelen lämpimästi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Naah, sisään pääsee lääkikseen ja mihin vaan ilman mitään kursseja. Itse kyllä sorruin käytettyyn itseopiskelu materiaaliin, lähinnä niiden tehtävien takia. Mutta jos vaan lukee niin pääsee minne haluaa, sillä saletti.

Minäkin olen ajatellut, että tilaisin Eximian itseopiskelumateriaalia. Haluaisin mennä valmennuskurssille, mutta kaupungissani ei niitä järjestetä. Haen luultavasti lukemaan yhteiskuntatieteitä. Itseopiskelumateriaalien hinnaksi tulisi 150e Eximialta.

Piti nostella ylös vanhaa ketjua. Eli; tilasin Eximian itseopiskelumateriaalit VAKAVA-kokeeseen, ja samalla otin loppukokeen ja kertauksen, kun varsinaiseen valmennuskurssiin ei ollut mahdollisuutta. Nyt tuli vaan yhtäkkiä sellainen kysymys mieleen, että olisko sieltä pitänyt tulla jotain lisäinfoa tuosta loppukokeesta? Siis kaikki noi on maksettu, itseopiskelumatskut tuli ajallaan jne.. Kokeesta ja kertauksesta ei vain ole ollut missään mitään mainintaa. Netistä löytyy paikka ja aika, eli marssinko siis vaan paikalle?

Nopee vastaus olis kiva, niin tiedän vaivaudunko sängystä aamulla ylös toiselle puolelle Suomea :D

Itte tuli tilattua eximian itseopiskelumatskut myös ja hieman pettynyt olen laatuun. Kirjotusvirheitä siellä sun täällä, ja muutenkin osa tehty suht huolimattomasti. Ei muuten, mutta jos maksaa 100e kahdesta pikku vihkosesta, ei pitäisi virheitä olla yhtään.

Onko kukaan käynyt nyt lähi vuosina eximian DI-kursseilla? Ajattelin, että kannattaako mennä ja vielä Tampereen alue kiinnostaa, koska sinne oisin menossa. Entä onko toi valmennuskeskus parempi, koska siellä on 102 OT ja eximialla 74?

Hinta ero on 590e eximia ja valmennuskeskus 870e. Tuskin kannattaa maksaa hieman vähempää mikäli taso on kuin ennen vanhaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom