EX-treenaajan paloa.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei kaikille ja mukavaa joulunalusaikaa!

Eli tässä pitkään sivuja seuranneena ja sivussa toiminnasta olleena ajattelin saada taas sen kipinän salille ja kuntoiluun. Eli pitemmittä puheitta olen päästänyt itseni aika heikkoon kuntoon "nuoruuteni" salivääntöjen jälkeen. Olen nyt 27-vuotias ja kunnon treenikunnosta on sen 7-8vuotta aikaa. Tässä ajassa olen saanut erinäisin (teko?)syin itseni aikamoiseen, suorastaan itseänikin hävettävään, kuntoon. Nyt olen täällä hakemassa vähän vinkkejä ja uutta puhtia lähinnä nyt treenivinkkien ja osin toki ravinnonkin puolesta, mutta niistä löytyy aika hyvin tietoa. Jotain pohjaa minulla toki on, mutta aika tylsyttää pään ja lihakset.

Eli kaipaisin vähän vihjettä päästä taas alkuun ja vähän neuvoa hyviin liikesarjoihin / ohjelmiin, tällaiselle 27v 190/138 "läskikasalle".

Kiitos jo etukäteen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Minä aloittelin oman tauon jälkeen koluamaan tuota Starting Strength -ohjelmaa, eikä siitä ole kuin pelkkää hyvää sanottavaa. Malttaa vaan sopivan pienillä painoilla lähteä, niin antaa itselleen aikaa hakea sitä tekniikkaa kuntoon ennen naama punaisena vääntämistä. Progressio pitää motivaatiota yllä ja omalla kohdalla tykkäsin myös paljon "isoihin liikkeisiin" keskittymisestä.

Monta kertaa pidemmän tauon jälkeen uudestaan aloittaneena ehdotan, että lähdet liikkeelle yksijakoisella ohjelmalla ja aivan hel-vetin kevyesti. Se on aivan sama, minkälaiset painot siinä alataljassa tai penkissä on 7 vuotta sitten liikkunut. Ekalle viikolle sellaset painot, että melkein hävettää. Ja keskityt oikeiden liikeratojen hakemiseen. Jos lähdet muna pystyssä ja takki auki runnomaan isoilla painoilla, niin seuraavan viikon ajan ajattelukiin sattuu kun kroppa on niin paskana. Ja sekös se on omiaan tappamaan sen aloitusmotivaation. Tsemppiä.

Zone-sarja -42%
Juu ja mielellään jo ennen salille raahautumista aloittaa hyvissä ajoin venyttelyt yms. Liikkuvuuden varmistaminen kannattaa pitkällä tähtäimellä. Itselle tuli yllärinä ettei sinne kyykkyyn niin vain mentykään malmit niskassa ja maven aloitusasentokin jo tuotti vaikeuksia. Monilla myös noi olkapää- ja hartiaseudun paikat myös jumissa.

Kiitosta neuvoista monia hyviä sain, ja näillä liikkeelle. Tosiaan varmasti paikat juntturassa ja alkuun varmaan hammasta purraan mutta siitä se lähtee kun ladulle pääsee. Toivotaan niin.

Aerobista kehiin myös pikkaisen, alkaen vaikka 10 minuutista, pikku hiljaa kestoa nostaen. IMO punttimiehelle joka tavoittelee lihaksia, sellainen pari reipasta kävelyä viikossa ja yksi juoksulenkki on hyvä. Kesto max 30-45 min. Kuntopyörällä voi polkea enemmänkin fläsää pois nivelten kärsimäti. Kuntopyörä-HIIT = WIN.

Back
Ylös Bottom