Evil russian "Hit the Deck" ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _m1kko_
  • Aloitettu Aloitettu
Usein ja toistomääriä vaihdellen, ilman failurea. Tulee kovasti mieleen voimapuolen jton leuanveto ketju. Pitäisi olla kuitenkin helpompi tehdä, kun mitään välineitä ei tarvita. Äijä ja lattia/maa riittää.

Kannattaa varmaan vastapainoksi tehdä todella paljon selkää että ryhti pysyy kuosissa. Tosin ehkä se ei nyt parissa viikossa oleellisesti kerkiä muuttumaan...? Ja kiertäjäkalvosinta, varsinkin ulkokiertoa kannattanee treenailla myös.

Esimerkki:

Ensimmäisen viikon maanantaina otetaan selvää maksimimäärästä etunojapunnerruksia. Tämän jälkeen jos maksimi on esim. 50 kpl, niin punnerretaa n tunnin välein 30 % maksimista eli 15 kpl. Tiistaina tunnin välein 25 punnerrusta tunnin välein jne.

Punnertaminen aloitetaan tunti heräämisestä ja lopetetaan tunti ennen nukkumaan menemistä. :rock:

Esimerkki:

Ensimmäisen viikon maanantaina otetaan selvää maksimimäärästä etunojapunnerruksia. Tämän jälkeen jos maksimi on esim. 50 kpl, niin punnerretaa n tunnin välein 30 % maksimista eli 15 kpl. Tiistaina tunnin välein 25 punnerrusta tunnin välein jne.

Punnertaminen aloitetaan tunti heräämisestä ja lopetetaan tunti ennen nukkumaan menemistä. :rock:

Mut mites jos on vaikka töissä tai koulussa, hyvä siel nyt sit käydä punnertaan..? Tosin ehkä tällänen olisi hyvä toteuttaa vaikka kesälomalla, mulla kun on 10 viikon loma niin vois tehä ton vaikka 2-3 kertaa:hyper::whip:

Mut toimiiko tää oikeesti? Näyttää ainakin hyvältä. En sitten tiedä miten toi sopii mun treeniohjelmaan...

No kyllä aina mies kuin mies vääntää vaikka toimistossa työkaverien edessä 15 kpl normipunnerruksia.:D Käy myös työpaikkaliikunnasta. Tai jos käy liika egoilusta niin menee hiljaa vessaan punnertamaan.;)

Mitä jos se maksimimäärä punnerruksia on peräti sen 3 kappaletta, niin pitää sitten tunnin välein tehdä yksi punnerrus..? :D
Ei taitais homma toimia mun kohdalla.:rolleyes:

Mitä jos se maksimimäärä punnerruksia on peräti sen 3 kappaletta, niin pitää sitten tunnin välein tehdä yksi punnerrus..? :D
Ei taitais homma toimia mun kohdalla.:rolleyes:
Itseasiassa voisi hyvin toimiakin. Voimat kehittyvät todella ärhäkkään noin alkuvaiheessa, varsinkin kun niitä treenataan tällä tavalla. Siis erilaista ärsykettä todella usein mutta ei koskaan failureen.

Nämä tiheän frekvenssin ohjelmat on ihan päteviä jos aikaa löytyy. Opettaa hermostoa todella hyvin. Voi tietysti soveltaa kaikenlaisiin perusliikkeisiin kuten kyykkyyn, penkkiin, leuanvetoon jne. Sopii hyvin voiman ja voimakestävyyden harjoittamiseen.

Back
Ylös Bottom