Evil Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Bateman sanoi:
Evil Dead -fanien kannattaa koettaa saada jostain käsiinsä "Bubba Ho-Tep".

http://www.imdb.com/title/tt0281686...EgSE8tVEVQfGh0bWw9MXxubT1vbg__;fc=1;ft=3;fm=1

Luin pohjana olevan Joe R. Lansdalen novellin mutta leffa on näkemättä.

Tuskin on (tai tuleekaan) videolla täällä takapajulassa.

Voin suositella tuota pätkää, vaikka onkin hiukka enemmän huumoriin kallellaan kuin nämä splatter-pätkät. Bubba Ho-Tep löytyy ainakin vertaisverkoista hyvälaatuisena Divxinä, juuri viime kesänä tuli tuo tiirailtua.

Yritin etsiä myös DVD:tä, mutta ei sitä tuolloin tuntunut mistään löytyvän. Taisi saada joku vuosi sitten jossain laadukkaammilla leffafestareilla ihan hyvin palkintojakin.

Edit. Näköjään NTSC Region 1 DVD on julkaistu 2004 ja löytyy Amazonilta. Pitää pistää tilaukseen.

hafanafa sanoi:
Onhan tuo suomessa saatavilla ainaki ollu. ja monesti huutonetissäki ollu myytävänä
Kävin kyselemässä ja onhan sitä ollu, valmistus kuulenma vuosi sitten lopetettu :( Hinta oli ollu hieman yli 40e :D

Olenko nähnyt unta vai oliko tuossa eilisessä ED 3 eri loppu kuin mikä mulla on dvd:llä? :O Mun dvd versiossa se häröilee jossain kaupassa haulikon kanssa, tuossa eilisessä se taas nukku ns pommiin ja heräs vasta kun maailma oli tuhoutunut. (?) WTF!?

HC76 sanoi:
Olenko nähnyt unta vai oliko tuossa eilisessä ED 3 eri loppu kuin mikä mulla on dvd:llä? :O Mun dvd versiossa se häröilee jossain kaupassa haulikon kanssa, tuossa eilisessä se taas nukku ns pommiin ja heräs vasta kun maailma oli tuhoutunut. (?) WTF!?

Leffasta on kaksi eri versiota. Toisessa onnellinen loppu toisessa vähemmän onnellinen. Muitakin eroja on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaikkihan muistaa pc-pelin ajalta, jolloin valvottiin silmät punaisina hokien "vielä vähän aikaa" eli siis Duke Nukem 3D. Dukehan hoki jatkuvasti näitä ED onelinereitä Hail to the King baby jne. Klassikkopeli. Klassikkotrikologia.

Eugen sanoi:
Kaikkihan muistaa pc-pelin ajalta, jolloin valvottiin silmät punaisina hokien "vielä vähän aikaa" eli siis Duke Nukem 3D. Dukehan hoki jatkuvasti näitä ED onelinereitä Hail to the King baby jne. Klassikkopeli. Klassikkotrikologia.

Jep. :rock:

Duke Nukemissa oli myös toinen ikimuistoinen one-lineri: "It's time to kick ass and chew bubble-gum...and I'm all out of gum.", tästä leffasta (katsokaa jos löydätte jostain):

http://www.imdb.com/title/tt0096256/ :worship:

Bateman sanoi:
Jep. :rock:

Duke Nukemissa oli myös toinen ikimuistoinen one-lineri: "It's time to kick ass and chew bubble-gum...and I'm all out of gum.", tästä leffasta (katsokaa jos löydätte jostain):

http://www.imdb.com/title/tt0096256/ :worship:

Jatketaan hetki vielä ot linjalla eli lisää Duke Nuken 3D lainauksia:

Groovy!
Bring it on.
Who wants some?
Hail to the king baby!
"It's time to kick ass and chew bubblegum, and I'm all out of gum.
You're an inspiration for birth control.
You're gonna die for that.
It hurts to be you.
Lucky son of a bitch!
Hahaha, pay back time!
What are you? Some bottom-feeding, scum-sucking algae-eater?
Damn, you're ugly!
Haha, wasted!
You suck!
AAAGHGHGHGHGGHGHGHGH!
Shit happens!
Born to be wild!
Suck it down!
When you get to the Hotel Hell level there is a secret place where you can find Indiana Jones dead speared to a wall and Duke says "We meet again, Dr. Jones..."
On a small ledge in front of the building, you see a sign “quake site”. Jump on the sign to set off an earthquake. The duke responds: “I ain’t afraid of no quake”.

Pelihän on bodarin päiväuni. Lihaksikkaan Duke Nukemin (ajatelkaapa hetki nimeä) naiset on varastettu ja nyt alienit saa maksaa kalliisti maailmassa, jossa pokeleffat pyörivät ja strippibaarit pannaan remonttiin.

Pitäisköhän asentaa peli ja pelata pari kenttää nostalgiahurmoksessa...

Juu, Evil Dead 3:n alkuperäinen loppu päättyy yhden "ylimääräisen" tipan jälkeen nuke-tuhon jälkeisessä autiossa maailmassa heräämiseen, mikä oli jenkkiyleisölle liian rankka käänne, joten tehtiin pehmennetty versio jossa ottaa oikean määrän tippoja ja on taas myyjänä S-martissa.

oon kattonu vaan Evil Dead 1 mut täytyy sanoo että paskin leffa jonka oon tähän mennes kattonu. Tai no kyl siin nauraa sai..

HoYden sanoi:
oon kattonu vaan Evil Dead 1 mut täytyy sanoo että paskin leffa jonka oon tähän mennes kattonu. Tai no kyl siin nauraa sai..
Täysin erimieltä, oon aina tykänny aivan h*lvetisti siitä :hyper:
Ehkä se ois ensimmäisen kerran pitäny kattoo reilu 10vuotta sitten, niin siitä tykkäis enemmän..! Yks legendaarisimmista ja parhaimmista elokuvista mitä mulla on tullu katottua! Evil Dead 2 vielä parempi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom