Evil Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo nykyään pitää olla muovisen näköistä CGI:tä että suostutaan katsomaan, eiksjeh?

Olen worshipannut ykköstä ja kakkosta jo n. 15 vuotta, kolmosta en ole suostunut katsomaan koska olen kuullut siitä vähän liian ristiriitaisia kommentteja enkä halua pilata mitään itseltäni. Kaksi ekaa Evil Deadia on mulle aika vakava asia, liian kevytmielinen jatko-osa olisi vähintään ärsyttävä.

Ehkä katson kolmosen joskus, mutta olen aika skeptinen.

Jos haluan huumoripätkiä, katson Bad Tasten.

Prkl... jäi taas ykkönen kattomatta :wall:

Kakkosen ja kolmosen olen katsonut ja aika paljon tykkäsin.

Kertokaapas tyhmälle mikä on ykkösen ja kakkosen ero???

Mä näin ekan kerran tuon ykkösen joskus 7 vuotiaana ja kököt oli housuissa. Noi muut olikin sitten ihan kivoja huumorileffoja. Tuosta evil dead ykkösestä on miljoona eri versiota...toiset vähän enemmän pätkittyjä toiset vähemmän ja sitten se uncut :D

Kouluarvosanalla eka 7, toka 9, kolmas 10 :rock:

Memento sanoi:
Kertokaapas tyhmälle mikä on ykkösen ja kakkosen ero???

Kakkonen on enemmän kauhukomedia. Sillon joskus junnuna kun katsoin ykkösen, niin ei siinä paljoa komediaa ollut. Nyt kun oon vähän vanhemmalla iällä sen katsonut, niin ihan hyvät röhönaurut on sen leffan parissa lähteny (tai sit mulla on vaa sairas huumorintaju ;-)

Joskus 80-luvun puolenvälin jälkeen näin 1. osan suttuisena videokopiona ja oli niin pelottava että melkein tuli löysät housuun. Edelleenkin ehkä paras kauhuelokuva jonka olen nähnyt.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ykkönen ja kakkonen olleet suosikkikauhuiluja noin 15 vuotta. :5: Aluksi suhisevina vhs-kopioina, joista häviää välillä värit. Eipä olisi uskonut että nämäkin tulee joskus ihan telkkaristakin Suomessa.

Kolmososa on sitten jo vaikeampi tapaus - tekisi mieli digata mutta kun ei.. Leffa on jotenkin vain ihan liian typerä, liikaa one-linereitä ja mukahauskaa meininkiä. En tykkää = :1:

Ei prkl, tajusin just etten ole edes nähnyt ykköstä. :nolo: Kolmosen näin jo joskus pentuna ja yhteensä 3-4 kertaa tullut katottua. On se niin pirun hyvä. :D Eipä tuota kakkos osaakaan tosin voi paskemmaksi haukkua.

Evil deadit ovat loistavia. Suosittelen lämpimästi kaikille faneille Evil Dead Trilogy boxia:
B00009WVYX.02.LZZZZZZZ.jpg

Kiinnostavaa on myös palaako Ash valkokankaalle tulevan FREDDY vs JASON vs ASH leffan myötä? Jotain juttua:
http://www.bloody-disgusting.com/index.php?Show=2371&Template=newsfull

-Edit: äh juttu on peruuntunut: http://horror.about.com/b/a/128099.htm

Temp Human sanoi:
Kiinnostavaa on myös palaako Ash valkokankaalle tulevan FREDDY vs JASON vs ASH leffan myötä? Jotain juttua:
http://www.bloody-disgusting.com/index.php?Show=2371&Template=newsfull

-Edit: äh juttu on peruuntunut: http://horror.about.com/b/a/128099.htm

Hyvä vaan että on peruuntunut. Evil dead 1 ja 2 on todella hyviä ja kolmonenkin on viihdyttävä mutta ei missään nimessä samaa kastia kahen ekan kans. Jos toi Freddy vs. Jason vs. ash ois tullu ni se ois varmaa ollu komediatyylinen mättö. Ja se ois kyl mun mielest ollu ja raiskaus alkuperäsiä friday 13th sarjaa ja jason Voorheesia kohtaan. Ja miksei nightmare on elm street sarjaakin. Oli toi Freddy vs jasonkin kiinostava ja viihdyttävä mut mun mielest pitäis osata lopettaa ajoissa..

Haa evil deadit rulaa :)
Yleisesti ottaen tuota ED kakkosta pidetään sinä aitona evil-deadina, siinähän Ashilla on käden sijassa moottorisaha jne. Kakkonen on tavallaan ykkösen uudelleenfilmatisointi. Kolmonenkin on kyllä ihan menevä.. Bruce Campbell sopii jotenkin ihan täydellisesti Ashin rooliin. Parasta on se Brucen riipiväkarmiva huuto jonka hän päästää kun tajuaa hommien menneen puihin, hahaha :)

Tuostahan on tehty pelikin, Evil Dead : Fistful of Boomstick. Onko kukaan pelannut??

Onhan Evil Deadit legendaarisia. Itsekin muistan kun lainasin kaverilta suhisevan englannista tuodun alkuperäiskasetin ED II ja piilotin sitä sitten vanhemmilta laatikon perukoilla. :nolo:

Ja olihan se ahdistava kun katsottiin pimeässä huoneessa, äänet riittävän kovalla. Teki mieli nauraa satunnaisillle huumorikohtauksille mutta se tuntui vielä silloin liian kierolta naurattaakseen. Seuraavat viikot sivistettiinkin sitten ala-asteen pihalla muita pentuja kertomalla hyytäviä tarinoita tästä kauhupalasta. :thumbs:

Deadit rokkaa. Kakkosesta on jäänyt kielenkäyttöönkin monta lentävää lausetta... Hail to the king, baby!

Kakkonen on tosin julmetusti löysempi, kuin ykkönen. Haha, tällä kertaa rahat ei menny elukoiden suoliin...

Evilistäkin on tulossa remake, ilman Raimia :D
Raimi itse on lupaillut jotain nelos osasta... Hyvään rakoon tulisi, kun kauhu on taas kovasti nousussa ja veri on taas pop.

Ei käy kieltäminen, yksi parhaista trilogioista. Ikinä.

Noistahan on väännetty jopa jonkun aikaa huvittava peli, (ainakin ps2:lle) siinä vaelletaan pikin kaupunkia lahdaten zombeja asiaakuuluvilla välineillä ja humoristisillä Ashin kommenteilla :) Peli taisi maksaa huimat 30€ ja mukana oli kylkiäisenä ED 2..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom