Evil Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Laitetaas tälle legendaariselle sarjalle oma tredi kun ykönen tänään tuleepi subilta. Löytyykö ED faneja forumilta? Itse pidän tuota ihan vitun kovana trilogiana. Bruce Campbell on kurgo!

evil_dead1_vhs_large.jpg

Tänään 23:00 SubLeffa: Evil Dead - kauhun riivaamat (K18)

Kulttimaineen saavuttanut hyytävä kauhuelokuva viidestä nuoresta, jotka tietämättään vapauttavat metsän pahat voimat ja joutuvat zombien valtaan. Ohjaaja: Sam Raimi, USA 1981. (82') Pääosissa: Bruce Campbell, Ellen Sandweiss, Hal Delrich, Betsy Baker, Theresa Tilly. - Ohjelma sisältää voimakkaita ja järkyttäviä kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille ja nuorille.

Ite oon vasta ykkösen nähny ja perkeleen kovahan se oli! :rock: Ruokahalunkin tappaa paremmin ku mikään muu kauhuleffa :D Onko niitä jatko-osia tulossa telkkarista?

Ykkönen on AIVAN MAHTAVA! :5:
Suosittelen kaikille, joita vähänkin kiinnostaa tämä genre.

Jatko-osia ei vielä ole tullut katsottua..Kaverit haukkuu niitä, mutta miten on?

Deat, ruokahalun tappamiseen hyvä on myös Braindead.

Evil dead kannattaa kaikkien katsoa. Ite olin todella tyytyväinen nähtyäni tän ekakertaa joskus aikoinaan. mul on koko trilogia ja ekasta (parhaasta) leffasta multa löytyy kolme eri versiotaki.

Army of Darkness aka Evil Dead 3 herätti aikanaan ristiriitaisia tunteita. Eka osa hulautti kurat housuun (varsinkin metsäkohtaus jossa puut käy sen tytön kimppuun) eikä kakkososa ollut pekkaa pahempi. Nyttemmin on kolmonen tullut katsottua useampaan kertaan (loistava sunnuntai-iltapäivän leffa!) ja on yksi suosikkileffoistani.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko muuten Sam Raimi ollu missään tekemisissä näitten jatko-osien kanssa?

On ohjannut kaikki kolme ja kirjoittanut ensimmäisen. Itse olen nähnyt vaan tämän ja kolmosen. Eli onkohan mikään kanava näyttämässä tuota evil dead 2?

sgege sanoi:
On ohjannut kaikki kolme ja kirjoittanut ensimmäisen. Itse olen nähnyt vaan tämän ja kolmosen. Eli onkohan mikään kanava näyttämässä tuota evil dead 2?

en tiiä telkkarist mut ei varmaa kovin hankala ettii sitä netist

Army of Darkness on kyllä ihan kurko, saa nauraa helvetisti. Mieleen muistuu mm. kohtaus jossa iljettävän näkönen noita akka nousee luudallaan ilmaan, verta hyytävän huudon kanssa...Campbell kattelee sitä hetken jonka jälkeen tiputtaa eukon haulikolla :lol2:

Joo ei "kuulosta" hauskalta...kattokaa se pätkä....... :4:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom