BB PRO Evan Centopani

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Evan puhuu aina ns. "järkevästä" bodauksesta, ja siks oliskin kiinnostavaa tietää, että millasilla aineilla ja määrillä hän itse touhuilee, eli mikä on hänen näkemyksensä "järkevästä".

Evan puhuu aina ns. "järkevästä" bodauksesta, ja siks oliskin kiinnostavaa tietää, että millasilla aineilla ja määrillä hän itse touhuilee, eli mikä on hänen näkemyksensä "järkevästä".

Jollakin tapaa en usko, että mitään "tyhmiä" kaikki mulle heti settejä siellä vedellään. Evanin kehitys on kuitenkin aina ollut todella tasaista kun katsoo nuita kuvia eikä mitään äkkinäisiä pyrähdyksiä siellä ole tapahtunut koskaan. Mä uskon vakaasti siihen, että siellä on ravintotietämystä ja treenitietämystä sekä geenejä sen verran että lääkkeet on toissijainen asia ja se ero muihin kehonrakentajiin tulee juurikin nuissa kolmessa asiassa. Mutta kannattaahan se muistaa, että kyseessä on Top 10 paras kehonrakentaja maailmassa joten onhan sen menon oltava tottakai sen mukaista, muttei sen tarvihe olla sellaista että löytää itsensä haudasta ennen neljääkymmentä ikävuotta.

Mukavia videoita Evanilta. Joskus haluaisin nähdä hänet livenä.

Samaa mieltä, Eib. Fiksun oloinen kundi ja yks mun ehdottomia suosikkeja tän hetken pro-ukkeleista. Jokaisella meistä on varmasti oma ajatus siitä, että millaset määrät on "paljon" tai "vähän", ja siks olis kiinnostavaa nähdä ihan faktaa sellasen pron seteistä, joka itse väittää käyttävänsä maltillisesti.

Eikä kaikki kulminoidu pelkästään lääkkeiden ja ravinnon ympärille.
Ainakin aiempien videoiden perusteella Evan käy todella aktiivisesti myös tarkistuttamassa veriarvojaan, jotta pystyy tarvittaessa ennaltaehkäisemään suurimpia ongelmia.

Lääkkeiden osalta monella varmasti vääristää näkemyksiä se, kun lukee vaikkapa näitä määriä mitä porukka täällä käyttää ja yrittää sen pohjalta arvioida mitä joku maailman huippu käyttäisi. Tossa vaan täytyy huomioida se, että nuo underground labrojen tuotteet ei välttämättä vastaa tehoiltaan ihan niitä aineita, joihin noilla maailman huipuilla on pääsy.
Jos joku täällä väittää käyttävänsä vaikka gramman ainetta x, niin kuinkahan paljon todellisuudessa siinä putelissa sitä vaikuttavaa ainesta on :)

Ja kyllä minuakin kiinnostaisi saada tietää millaisista ainemääristä noiden mörköjen kohdalla puhutaan. Ihan jo siitäkin syystä, että olen aivan varma, että tuolta huipulta löytyy myös niitä superlahjakkaita yksilöitä, jotka saavat jo häviävän pienistä määristä aivan uskomattomia tuloksia. Se, kun ei mene niin, että ota tätä enemmän niin kasvat enemmän.
Siinä voisi jotakuta harmittaa, kun tajuaa käyttäneensä puolet enemmän yrttejä kuin joku toinen, mutta kokoa ei ole siunaantunut puoliksikaan sen vertaa :D

10919349_1516251861973726_1248099285_n.jpg

A little under 8 weeks to go.... I'm just getting warmed up

Kukas siellä taustalla kurkkii ;)

evan1.JPG

Edit. Evania on muilla foorumeilla paljon parjattu tuosta rintaosastosta, mutta tuo kuva antaisi olettaa, että jonkinmoista kohennusta sinne oltaisiin saatu.

Onko tuo Oscar? Muistanko väärin, että olisi aloittanut Evanin kanssa reenaamisen?

Komia kuva kyllä, huhhuh. Kuva kyllä antaa kuvan, että olisi piffiä tisseihinkin tullut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom