Eväät duuniin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

Huppe

Iso Kingi H.
VIP
Ikä
48
Varmaan joku jo asiasta kysellytkin? Ongelmana on se että duunissa on pahat ruoat tai muuten vain epäilyttävät (+kalliit). Tekisi mieli tehdä evästä duuniin, niin mitäs suosittelette tehtäväksi, ei tartte olla mitään dieettiravintoa edes.

Ongelmana on lähinnä se että vaikkapa kun porsaanlihaa lämmittää mikrossa, tulee siitä pahan makuista (vaikkapa nauta-sika -jauheliha). Makaroonit menevät konttään eivätkä todellakaan ole mikron jälkeen hyviä. Itse asiassa mikään ruoka mikrossa lämmitettynä ei taida olla hyvää, poislaskien joku kasvissosekeitto (eihän sitäkään jaksa aina syödä).

Pelkkä leipäpalahässäkkä tai sämpylätkään eivät jaksa innostaa pidemmän päälle eikä niistä saa riittävästi ravintoa muutenkaan.

Ideoita? Kysymys voisi kuulua että mikä sapuska on vielä mikrossa lämmittämisen jälkeen hyvää? Ehkä olen vain liian tarkka ruoan suhteen mutta mitä sitten ;)

Jotkut naudanliha-padat ja riisi on ihan hyvää, se tulee ensimmäisenä mieleen itselleni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hae kaupasta lihiksiä tai semmosia lihistaskuja mitkä täytät eri stuffeilla. Mikroon minuutti pari ja on hyvää!

olisiko tarjolla hyviä neuvoja mihin muuhun, kuin puuroon, voisi maito 90 sekoittaa? onko hyviä reseptejä jos vaikka töihin ottaa evääksi:D

Hyvä setti!!

Hyvä setti:

- Keitä reippaasti makarooneja tai vastaavia pasta juttuja
- Tonnikalaa tai palvikinkku (laitat ne esim. kuutioksi)
- Pussukka herne-maissi-paprika sekoitus
- Vähän juustoraastetta tai leikkaat juustosta kuutioita
- Ripaus Soijakastiketta (antaa vähän makua)

Sit vaa kaikki kippoon ja syömään!! Tosi hyvää ku syö samantien kun ottaa sen ulos jääkaapista. :rock: Ei kannata missään nimessä lämmittää koska se sopii parhaiten kylmänä!!!

Maustaminen.

Ruuan omamaku on sinänsä sivuseikka. Oikealla ja ennen kaikkea riittävällä maustamisella saa ruuasta kuin ruuasta syötävää.
Minä esimerkiksi en syö mitään ilman ketsuppia, bbq-kastiketta tai sweet 'n' souria kastiketta.

Kannattaa kokeilla noita kaiken kanssa, vaikka se tuntuisi täysin järjettömältä yhdistelmältäkin.

Jotaan riisirisotto juttua voisi mikrossa koittaa lämmitellä,itse tulee syötyä ihan kylmiltään ja hyvää on.

Jos työpaikalla ei ole missään jääkaappia, niin eväät voi varmaan viedä kylmälaukussakin duuniin?

Itse en dietin aikana käy ollenkaan työpaikan ruokalassa koska haluan tietää täsmälleen mitä pistän sisääni. Roudaan jääkaappiin kasviksia, leipää, juustoviipaleita, lohta, tunaa, valmiiksi keitettyä riisiä/makaronia/perunoita, mitä vain. Kylmälaukku toimisi varmaan yhtä hyvin.

Viivi81 sanoi:
olisiko tarjolla hyviä neuvoja mihin muuhun, kuin puuroon, voisi maito 90 sekoittaa? onko hyviä reseptejä jos vaikka töihin ottaa evääksi:D
No heitä Maito 90 sheikeriin ja terästä maustetulla heralla niin avot, tai terästät Fun Lightilla.

Mä vedän duniin mukaan ihan normi ruokavalioni eväät. Teen edellispäivänä valmiiksi, jos nimittäin aamuvuoro. Mä en aamulla pysty mihinkään vaativaan aivosuoritusta tarvitsevaan tehtävään. Eli protskut ym aina mukana pillereineen. Jokapaikassa saa aina selostaa että mitä vittua mä syön, mutta ihmetelkööt.

Nyt pitäs kai iskeä heti vuoron aluksi iso juomapullo jonnekkin kanslian nurkkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom