Euroviisut 2008

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon nii pöhnäs, et jäi näkemättä koko teräsbitunin show. Kai se hyvä oli. mutta missähän ne on, jokka ei povannu suomen pääsyä edes finaaliin? Lordin voiton aikoihin oli aika hiljaista, mut ennen sitä mahdoton mölinä, kuinka zero points finland...

ERIT: en mä kyl näistä sen paremmin pidä, mut en dissaa näitä vain sen takia etten pidä. No laura vuoteliaista kyllä dissasin...

Karmeeta kuraahan toi Teräsbetoni on

Eli ei eroa muista esiintyjistä mitenkään, kaikkihan tuolla on käytännössä sellaista huttua ettei niistä enää esiintymisen jälkeen minuutin päästä mitään muista.

Itse muistan tasan yhden viisukappaleen mikä ei ole suomalainen, siis niistä kisoista jotka olen katsonut.
Tämän http://www.youtube.com/watch?v=Ym_g5n4fpRw, ihme ettei muuten voittanut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä olen kyllä aina tykännyt aika paljon Turkkilaisten veisuista, nytkin oli aika jees pändi ja piisi. Latvia on kyllä jotain aika järkyttävää taas.

Saksa oli ihan kammottava, mutta se Albanian 16-vuotias tyttö aika vakuuttava!
Tässähän on ihan kiva katsella Euroviisuja ja lakkailla kynsiä sun muuta hönppää.

Tässä ihan lähellä on homobaari nimeltä Eurovision, siellä saattaa olla tänään sutinaa.

Oli Saksa nyt paljon parempi kuin monet mitä tähän asti on nähty. Selkeesti nämä kisat kuitenkin voittaa Portugali. Lisäksi Ruotsi on IHAN PERSEESTÄ!

kahtokaapa kohta ku on mun tuleva Ex-vaimo laval :haart:

Ani Lorak :haart::haart::haart::haart:

On kyllä ihme jos tämä sokea muija ei saa hirvittäviä äänimääriä

Hyvinhän se veti on nii kaunis................biisi :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom