Euroviisut 2008

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Muistakaas äänestää sit Espanjalle 12p suomelta!
http://www.youtube.com/watch?v=s28qgVd0tEc

Ei vaan ukrainalle

picture-1.png

:kuola:

Holy shit! Sveitsikö ei sitten päässytkään finaaliin? Käsittämätöntä. Kyseessä kun on kuitenkin ainoa maa, jonka edustaja osaa oikeasti laulaa ja biisikin on varsin menevä: http://uk.youtube.com/watch?v=PMziHTv6OB8.

Euroviisut on selvästikin menossa vuosi vuodelta vain huonompaan ja huonompaan suuntaan, tuon nimi pitäisi muuttaa varmaan Europliisuksi... :david:

Ukraina on kyl parhaita.

Bwin:llä on hyvä veto tarjolla. " Suomi antaa 12 pistettä Venäjälle ", Ei:n kerroin 1,2.
Eihän suomalaiset kauheasti ole lämmenneet tolle Venäjän kappaleelle, joten ei varmaan eniten kansa sitä äänestäkään. Harmi vaan kun on pelitilityhjänä ei voi lyödä vetoa tosta:jahas:

Mä oon kyllä ihan saletti että venäjälle menee 12 points. Täällä on niin paljon venäläisiä äänestämässä! On muuten todella ärsyttävä artisti ja ärsyttävä biisi.

Mun veikkaus on, että Suomi voittaa. Bosnia-Herzegovina on varmasti kolmen joukossa ja Kroatia kans yllättää ja on kolmen joukossa.

Lähden tästä katsomaan viisuja. Aika kuraa ne biisit mut kai se pitää tsekata. Ei tässä muutakaan tekemistä ole nyt.

edit: :thumbs: TB:lle

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ritva Santavuori Saksan tiimissä? Eka maa mikä aiheutti myötähäpeää.

Teräsbetoni on 8.

Enää 3 esiintyjää enne meikäläisiä :)

Saksa oli ihan kammottava, mutta se Albanian 16-vuotias tyttö aika vakuuttava!
Tässähän on ihan kiva katsella Euroviisuja ja lakkailla kynsiä sun muuta hönppää.

Tässä ihan lähellä on homobaari nimeltä Eurovision, siellä saattaa olla tänään sutinaa.

Mä diggasin tota brittii,sil oli kans meno pääl.Mut kieltämättä vahän on samanlainen fiilis ku lordi-iltana et suomi vois tän vaik voittaa:dance:

Miten ne ees kehtas esittää ton,eikö niit yhtää nolostuta tollanen:eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom