Euroviisujen esikarsinnat - Mitä mieltä?

Ikä
45
Mut varmaan kannetaan porukalla ojaan kun tämmösen threadin aloitan, mutta mitä oli pakkiksen väki mieltä äskettäin TV2:lta tulleesta euroviisujen esikarsinnasta? Itse kuuntelin hieman sivusta, mutta viimeinen kappale herätti kyllä mielenkiinnon. En kattonu telkkariin just sillo kun esittäjän nimi oli ruudulla, mut oli aivan hemmetin hyvän kuuloinen, omaperäinen, hieman Suomen kansanmusiikin piirteitä omaava kipale. Itse veikkaan et sillä voitaisiin jopa pärjätä kisoissa. Pari muuta kohtalaisen hyvää kipaletta oli myös joukossa, mutta suurin osa oli niitä perinteisiä paskakikkareita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heidi Kyrön biisi ainkin oli aivan suolesta.

Toinen jonka kuulin oli se kallion tytön biisi, joka oli ihan ok mun mielestä.

Just nii silviisii. Nimenomaan tämän viimeisen kipaleen karjalaisperäisyys herätti sympatiani. En ole vielä äänestänyt enkä ole varma annanko ääneni tälle. Mie yritän ajatella, mikä kipale pärjäisi kans.väl. areenoilla, ja se oli ehkä liiankin kansallisväritteinen. Voin olla viärässäkin. Muista viisuloista olen ihan samaa mieltä, :kakka: kikkareita, tasapaksua eurohömppää, sitä paitsi alun naisartistit kiekuivat nuotin vierestäkin usammin kuin kerran. Sillanpään ja Rönningin kipaleet erottuivat kyllä joukosta - positiivisesti.

Kait mie tuosta kolmikosta valitsen sen, joka saa miun ääneni.

Suurin osa tähänasitsista biiseistä on ollu aivan kamalan kuuloisia, se etno vaikutteinen toaria, kuulosti ensin ihan kivalta, mutta sitten kun se nainen rupesi kiljumaan, niin alkoi sydäntä oikein riipimään,tuolla biisillä olisi voinut pärjätä viime vuonna, tänä vuonna taidetaan jo vähän matkia viimevuotisia kakkosia, vai oliko 3 sija niillä ei minkään kielen laulajilla.??

on siis pakko todeta että jos ei laulut ja taso parane, niin jätän äänestämättä, ja rukoilen että edes jotenkin joukosta erottuva, ja hyvin laulanut sillanpää lähtee viisuilemaan.....

UGH

Voin vain yhtyä edellisiin. Ensimmäinen esiintyjä jäi näkemättä mut ymmärtääkseni se oli myös samaa eurohumppaa ku ne seuraavatkin..

Se Kallio tosiaan osaa kyllä laulaa ja Sillanpäällä on fanijoukko laittanu ihan varmasti puhelinlangat kuumiks, eli vois arvata Jartsan pääsevän jatkoon. Se viimenen oli mun mielestä loistava, varmasti erottuu joukosta ja jos viisuihin asti pääsee, hyvällä tsägällä positiivisella tavalla. Kielikin olis suomi, muista nyt ei voi mennä sanomaan ketä ne edustaa ku suomen kieli tulee niin hooonona ulosantina ja biisit on englantia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom