Eurovaalit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oguman
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
43
Eurovaalit lähestyvät. Vaalipäivä on 13.6 ja ennakkoäänestys 2.6 - 8.6. Aika harvat ovat kiinostuneet vaaleista ja äänestysprosentti jää varmaan alhaiseksi. Kannustan kaikkia äänestämään.

Isä on ehdolla. Koko maa on vaalipiirinä, joten kaikki vaan äänestämään sitä :). Vihreät on pieni puolue, joten ääniä tarvitaan hyvin paljon, jotta pääsisi.
www.jussikauhanen.net

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oguman sanoi:
Isä on ehdolla. Koko maa on vaalipiirinä, joten kaikki vaan äänestämään sitä :).

Mielestäni tämän palstan henkeen ei kuulu tuon tyyppinen mainostaminen. Varmaan ylläpidollakin on asiasta mielipide.

Ps. Jos isäsi jää yhden äänen päähän paikasta, niin minä otan vastuun siitä.

:jahas:

:) :) Yritystä!! Tästäkin mainostamisesta vaan ei makseta mitään ja jos kaikki saa näin olla niin kunnallisvaaleissa viimeistään kaikki ilmottavat kummin serkun kaiman numerot ja nettisivut ei hyvä.

Oguman sanoi:
Aika harvat ovat kiinostuneet vaaleista ja äänestysprosentti jää varmaan alhaiseksi.

Totta puhut. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Jos löytyisi joku oikein umpiurpo pimeimmästä pohjoiskarjalasta, Eino Poutiainen potenssiin viis, niin voisin europarlamenttiin äänestää.

Kimple sanoi:
Mielestäni tämän palstan henkeen ei kuulu tuon tyyppinen mainostaminen. Varmaan ylläpidollakin on asiasta mielipide.

Ps. Jos isäsi jää yhden äänen päähän paikasta, niin minä otan vastuun siitä.

Jahas. :jahas: Kysyin Mikeltä luvan viestin laittamiseen.

Threadi näyttää kuitenkin herättävän vain negatiivisia reaktioita, joten sen voisi yhtä hyvin poistaa :down:

Minä äänestän kyllä, mutta en Jussi Kauhasta. Oma ehdokas on jo selvillä, pahoittelen. Isäsi on varmasti pätevä mies ja puoluekkin oikea...onnea hänelle.

Oman ehdokkaan etsintä jatkuu vielä pitkään, mutta samalle puolueelle ääni tulee joka tapauksessa menemään. Pikaisella vilkaisulla pääpiirteittäin ihan fiksun oloinen kaveri.

edit. Onko kaveri muuten uskovainen, kun toi ortodoksisuuden erikseen esille? Jos on, niin en varmasti äänestä.

Voisimpa hyvinkin äänestää ko. henkilöä, vihreihin se ääni joka tapauksessa menee. Ja mitä tuohon alhaiseen äänestysprosenttiin tulee niin on se kumma että kun vois jotenkin (vaikkakin vähäisesti) osallistua asioihin niin sitä persettä ei saada liikkeelle niin millään mutta valittamiseen kyllä löytyy sitä energiaa :)

horroroso sanoi:
Oman ehdokkaan etsintä jatkuu vielä pitkään, mutta samalle puolueelle ääni tulee joka tapauksessa menemään. Pikaisella vilkaisulla pääpiirteittäin ihan fiksun oloinen kaveri.

edit. Onko kaveri muuten uskovainen, kun toi ortodoksisuuden erikseen esille? Jos on, niin en varmasti äänestä.

Ei ainakaan näkyvästi, että olisin itse edes huomannut. Kai se lähinnä vaan laulaa siinä ortodoksisessa kuorossa.

Jossain palstalla luki että Jussi Kauhasella on potenssilääke bisness kehitteillä. Onko tämä totta?

Mike sanoi:
w000000t?

No tarkennetaan vielä. Siis se ei ainakaan puhu siitä kummemmin minulle. Se on kai jotenkin henkilökohtainen juttu. En oikeasti tiedä.
Voihan se olla hyvinkin uskovainen, mutta ei se ainakaan pidä siitä mitään meteliä. Ei ole mitenkään hurahtanut. Fiksu kaveri se on kuitenkin.

Uskovaisuuden voi määritellä hyvin monella tapaa.

henrig75 sanoi:
Jossain palstalla luki että Jussi Kauhasella on potenssilääke bisness kehitteillä. Onko tämä totta?
Hehheh. Tuleepa hurjia juttuja. En ole itse kuullut tuommoisesta mitään. En usko, mutta pitää kysyä Jussilta. Pitäisi melkein värkätä sen sivuille oma foorumi, kun ihmiset kuitenkin haluavat kysyä kaikenlaista.

Tomi sanoi:
No jopas jotakin. Aika hävytöntä puffausta!

Mitä Tomi oikeasti tahtoi sanoa:

Tomi sanoi:
Ja kaikki äänestää Viiviä tai revin teiltä kädet irti!

Mutta oikeasti: oli kyllä Suvi Lindenin viimenen virhe draftata Avellan eurovaaliehdokkaaksi. Ei uskottavuus ainakaan nouse tuommosilla muuvseilla. :)

Viivistä tulis hyvä sihteeri...
Parempi ehdokas tämä on kuin se nimeltä mainitsematon afalainen, joka oli iltapäivälehden lööpeissä tässä lähiaikoina.

Mike sanoi:
Onko Viivillä muuten mitään koulutusta tai muutenkaan mitään edellytyksiä Eu-edustajaksi? Ihan oikeasti on aika hälyyttävää jos vain ulkonäölliset seikat vaikuttavat.
Yo-merkonomi näyttäisi olevan. http://viiviavellan.com/
Varoitus: sivut ovat flash-käpistyksiä.

Tarvitaanko sinne parlamenttiin jotain poliittisia taitojakin? :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom