Euroopan mestaruuskisat 2013, Fitness & Juniorit & Masters

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
http://www.bodylehti.fi/?cid=6531

" 163 cm junioreissa kilpaileva Jessica Silfversnagel (sarjassa vain 3 kilailijaa eli varma mitali!) ja + 163 cm sarjan kilpailijamme Elin Hassel ja Isa Mursu, joiden sarjassa neljä kilpailijaa (eli ainakin yksi varma mitali)"

Ei tämmösiä mitaleita voi hypettää :face: ai mutta tekstin kirjoittaja onkin KP.

Näistä Suomalaisten mitalisarjoista taisikin tulla jo tulokset.

TOP 3 juniorit alle 163cm

1. Gradiaru Georgiana, Romania
2. Jessica Silfersnagel, Suomi
3. Martina Hruba, Czech

TOP 3 juniorit yli 163cm

1. Andrea Ondrejovicova, Slovakia
2. Isa Mursu, Suomi
3. Elin Hassel, Suomi

Kyllä junnujen cbb:stä mitali tulee. 142 voittaa, Pekka ja 143 kilpailevat hopeasta, veikkaan Pekalle hopeaa.

Ihan vitun naurettavaa, että noita kisoja edes pidetään jos kilpailijoita on sarjassa 3. Ja sitten facebookissa hehkutetaan, että JEE OLEN EM-HOPEAMITALISTI!!!! tietystikään kertomatta sitä, että kilpailijoita oli se kolme... :face: :face: :face:

Johan on reidet!

215.jpg

TOP 3 juniorit yli 163cm

1. Andrea Ondrejovicova, Slovakia
2. Isa Mursu, Suomi
3. Elin Hassel, Suom
i
Todella mielenkiintoinen järjestys. Elin voitti +168cm sarjan Kultsalla ja Isa sijoittui pykälää korkeammalle samassa +163 sarjassa. Paljonko on noilla kilpailijoilla pituus eroa? Isalla kuten kaikilla muillakin BF junnuilla loistava tulevaisuus BF:ssä.

Crrc sanoi:
Eipä tuo 142 mikään varma voittaja ole
Mikään ei ole niin varma kuin epävarma. Kellää tietoa kuka oli ensimmäisenä ekassa vertailussa? Oliko se tää 142?

Ihan vitun naurettavaa, että noita kisoja edes pidetään jos kilpailijoita on sarjassa 3. Ja sitten facebookissa hehkutetaan, että JEE OLEN EM-HOPEAMITALISTI!!!! tietystikään kertomatta sitä, että kilpailijoita oli se kolme... :face: :face: :face:

Kai sitä ny saa hehkuttaa jos on EM mitallisti, aivan sama kuinka monta kisaajaa. Mä oon ainaki ylpeä tyttöjenkin puolesta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kateus se vie kalatkin vedestä. Miksi pitkän rääkin lopputulosta ei saisi hehkuttaa, vaikka sarjat eivät pullistelekaan kilpailijoita? Mitalithan jaetaan tunnetusti niiden kesken, jotka ovat lavalle asti selvinneet. Eikä liene kyseisten kilpailijoiden oma vika, että sarjoissa ei ole tuon enempää osallistujia.

Jokainen suomalaisedustaja on kuitenkin käynyt pitkän valmistautumisen läpi ja kotimaan kinkerereissa sijoituttu kärkeen ennen EM-kisoja. Ja kaikki näyttävät olevan kunnossa, eli mitään kisaturisteja ei mukana ole.

Onnea vaan kaikille mitalisteile ja muillekin kisoihin asti päässeille suomalaisille.

Tiedätkö Antti mikä on selkä? Onhan tuolla 142 nyt puolet kovempi selkä kuin Pekalla

Antti tietää kyllä mikä on selkä. Se alkaa persiistä ja päättyy niskaan. Siihen välille sitten mahtuu kaikkia isompia ja pienempiä lihaksia ;)

Monestihan puhutaan, että kisat on voitettu selällä. Eikä se ole tietenkään pois jos kannustukseksi kirjoittaa hyvästä urheilijasta jotain vaikka lopputulos olisikin sitten toinen ;) Urheilu, kun on urheilua ja kaikkea voi tapahtua. Ei kisoihin pidä kuitenkaan lähteä häviämään. Mitä sinne edes lähtee jos ei lähde voittamaan. Jos voittoa ei tule niin ei tule. Se on sitä urheilua ja aina voi olla parempiakin. Kehonrakennuksessa vielä se päivänkuntokin ratkaisee. Hienoa, että Suomeen on satanut mitaleja tänään body-lajeista. Tuntuukin, että nämä fitness-lajit ovat kovassa nosteessa ja menestystä tulee jatkuvasti. Ennen viro oli hyvin menestyvä, mutta Suomi on alkanut kiriä tässä.

Juuri nyt Santa-Susannassa on menossa Masters sarjat. Mukana Jari Laine ja Jukka Virta. Taso on kova!

Kaipa Euroopan kuntosaleilta löytyisi enemmän kuin kolme henkilöä, jotka voisivat osallistua ko. sarjaan? Ei kai se kilpailijoiden vika ole, jos nämä muut ovat niin paljon huonompia, etteivät kehtaa edes tulla mukaan kisoihin.

normal_4__172_.jpg

normal_4__171_.jpg

normal_4__169_.jpg

normal_4__170_.jpg

normal_4__179_.jpg

normal_4__174_.jpg

Oli muuten Liettualaisen kaverin 20 kilpailu! Kuulemma aloittanut bodaamaan jo 14 vuotiaana ja kerennyt kisaamaan urakalla. Kova jätkä tuokin!

normal_4__219_.jpg

normal_4__220_.jpg

Ei Pekka paljon noista kahdesta jäänyt. Hieman lisää lihaa ja vähän kireämmäksi niin mun mielestä(kuvien perusteella) täysin samassa kastissa kun nämä kaksi edelle sijoittunutta heppua.

mites Virran Jukka ja Jari Laine?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom