Etunojapunnerruksista...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun tarttis treenata etunojapunnerruksia.Yhtäjaksoisesti saan vain jonku 3-5... Kertokaa vinkkejä, jolla voin treenata (kuntosalilla en pysty käymään kuin vaan kaksi kertaa viikossa joten lähinnä kotivinkkejä). Tietysti se niiden tekeminen on yks mutta mitkä muut harjoitukset vahvistaa etunojapunnerruksissa tarvittavia lihaksia? ja kuinka usein kannattais treenata

Tänks :)

Niin ja jos tässä viä by the way viitsitte vastata. Armeijassa naisetkin varmaan vetää iha kunnon etunojapunnerruksia eikä mitää "naisten punnerruksia"....

Mun tarttis treenata etunojapunnerruksia.Yhtäjaksoisesti saan vain jonku 3-5... Kertokaa vinkkejä, jolla voin treenata (kuntosalilla en pysty käymään kuin vaan kaksi kertaa viikossa joten lähinnä kotivinkkejä). Tietysti se niiden tekeminen on yks mutta mitkä muut harjoitukset vahvistaa etunojapunnerruksissa tarvittavia lihaksia? ja kuinka usein kannattais treenata

Tänks :)
Tee siellä salilla penkkipunnerrusta ja keskity lineaariseen progressioon; keskityt nostamaan sarjapainoja->etunojapunnerruksessa käytettäviin lihaksiin saat lisää voimaa.

Sun täytyy myös tehdä punnerruksia, koska et voi olla hyvä niissä ellet harjoita tekniikkaa.

Minä päivinä sinulla on mahdollisuus käydä salilla ?

Vetelet salilla 2x viikossa yksijakoista(vaikka Arskan kuusikkoa) ja kotona 2x viikossa vaikka hundredpushupsin ohjelmaa. Eiköhän tuolla lähde tulokset nousuun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
itekkää alus päässy ainoatakaan punnerrusta, mutta niitä vaan ahkerasti tekee niin kehittyy.. Nykyään saa jo tehtyä 50 helposti ja sit vielä vaikka reppu selkään ja 15 kiloa sinne ni tulee vähä vastustakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom