Etunojapunnerruksiin ja leuanvetoihin puhtia

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Elikkä miten minun 15-vuotiaan pojan tulisi harjoitella noita kun oon treenannu jo kaksi kuukautta mutta punnerrukset ja leuanvedot eivät halua parantua kuin parilla toistolla sitäpaitsi kaikki muut liikkeet parantuu mutta ei nuo ja leaunvedossakaan ei voi pinnistää ollenkaan jos ei jaksa. Painoa mulla oli se 65kg. :(

Lisäksi kysyn että mitä tuo treenaa KOVAA meinaa, ei kai sitä ihan hulluna kukaan treenaa vai mitä se meinaa? ;)

Ai missä ajassa leuat ja punnerrukset paranee pari toistoa?
Kokeile erilaisia tekniikoita: Punnerrukset jalat penkillä, leuat eri oteleveydet ja lisäpainot...
Treenaa kovaa = Treenaa tosissaan, ei välttämättä usein. Älä anna itsellesi periksi vaikka vähän tuntuu pahalta!

tuoa parin toiston nousukin on erittäin hyvin ku ajatellaan kuinka raskaasta liikkeestä on kysymys!

tosiaan laitahan se missä ajassa noussut nuo toistot

Mark Henry sanoi:
...oon treenannu jo kaksi kuukautta mutta punnerrukset ja leuanvedot eivät halua parantua kuin parilla toistolla..
Tortillalla ja hölkkääjällä lukutaidossa vikaa? Tossahan se on selvästi sanottu missä ajassa ei oo parantunu :rolleyes:

Mutta veikkaanpa että sun kohdalla kysymys on syömisestä. Eli et saa päivän aikana tarpeeksi proteiinia/kaloreita, jotta kehitystä tapahtuisi.

Leuanvedosta sen verran että kerran tein JTO:n ohjelmaa joka kesti 6 viikkoo. Idea oli että joka päivä leukoja viiden viikon ajan silleen että sarjojen määrään nostettiin vähitellen. 1. ja 2. viikko 5 leuan sarjoja, 3. ja 4. viikko 6 leuan sarjoja ja viides viikko 7 leuan sarjoja jonka jälkeen oli kevyempi viikko ja sitten testattiin montako leukaa menee... Jos JTO muistaa tän ohjelman ni ois mukava jos voisit sen kirjottaa tänne :) Mulla nous sillo toistot 12->17 ja painoo 92 sillon... Nykyään oon harjotellu leukoja kerran viikossa lisäpainojen kanssa (35kg max oma paino 95kg) ja sitten välillä nykiny täällä kotona ku tangon ohi kulkenu... Mutta leukoja ei saa kehitettyä muuta ku reenaamalla niitä ja PALJON. Etunojapunnerruksiin kiinnostais saaha vinkkiä miten porukka niitä reenaa? Ite oon vetäny inttityyliin punnerruksia ja tehny dippejä lisäpainoilla.

Suositut

Back
Ylös Bottom