Etsitään selästä avoimia liivejä tai korulla takaa kiinnitettäviä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kuki
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ikä
48
Eli ongelma on juhlatoppi, joka on takaa melko avoin. Liivit näkyvät takaa, joten pitäisi pääkaupunkiseudulta löytää liivit, jotka saa takaa mahdollisimman alas aseteltua. Toinen vaihtoehto on liivit, joiden takaosa onkin jokin ketju/koru; jossain lehdessä/nettisivuilla muistan tällaiset nähneeni, vaan en muista missä! Pippalot olisi kahden viikon päästä, joten tilaaminenkin voisi onnistua..

Mikset osta vain silikonikuppeja, jotka liimantuvat rintoihin, itse ainkain tykästynyt niihin. Löytyy melkein jokaisesta vaateliikkeestä

Mulla oli viime kaudella taitoluistelukisoissa selästä todella avoin puku ja käytin kisoissa juuri tollasia itseliimautuvia silikonikuppeja ja hyvin pysyivät paikoillaan. Uskon, että ne pysyy sunkin päällä ihan hyvin kun tuollaisen hyppy ja vääntely sessionkin jälkeen oli hienosti pysynyt paikoillaan :D

Olen myös käyttänyt niitä silikonikuppeja häissä ja muussa reuhaamisessa, hyvin ovat pysyneet...

Varmaan toi silikonikuppien sopivuus riippuu myös omasta kuppikoosta? Olen nimittäin sovittanut ko. kuppeja liiviliikkeessä ja saanut opastusta niiden asettamiseen, mutta ei ne oikein pysyneet... En saanut niitä alun alkaenkaan kauniiseen asentoon, vaikka kuinka yritin.:curs:
Silloinen kuppikokoni oli 70D (nykyään sentään vähän maltillisempi C):hyvä:

Minä sovitin silloin niitä Unique Bra -"liivejä" ja ihan pokkana myyjä ainakin mulle ne antoi sovitettavaksi, vaikka kuppikokoni ilmoitin. Olishan se voinut sanoa, että "Sori, noihin meijereihin nämä eivät sovi. Sulle on vaan noita Sloggin puuterinvärisiä paksuilla olkaimilla...":lol2:

varmasti silikonikupit pysyvät paremmin paikoillaan pienemmissä rinnoissa ja ovat paremman näköisetkin (mitenkään kamalan hienothan ne eivät kyllä ole :D) Itsellä C-kuppi ja sain kyllä pysymään ihan hyvin.

Jotkut (mm. mallit) teippaavat rintansa ilmastointiteipillä juuri tuollaisten vaatteiden kanssa. Tämä nyt ei ole välttämättä se kaikkein mukavin vaihtoehto, varsinkaan jos haluaa tuntea itsensä hemaisevaksi vielä vaatteiden riisumisen jälkeen... ;)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jotkut (mm. mallit) teippaavat rintansa ilmastointiteipillä juuri tuollaisten vaatteiden kanssa. Tämä nyt ei ole välttämättä se kaikkein mukavin vaihtoehto, varsinkaan jos haluaa tuntea itsensä hemaisevaksi vielä vaatteiden riisumisen jälkeen... ;)

*reps* :lol2: juu ei kovin hemaisevaa. -Kulta, voisitko ensin repiä noi teipit mun rinnoista pois

*reps* :lol2: juu ei kovin hemaisevaa. -Kulta, voisitko ensin repiä noi teipit mun rinnoista pois

Mä myönnän että mäkin olen kerran tehnyt niin, kun menin häihin mekon kanssa, jossa jonka selkäpuoli oli tosi avoin. Ja se teippien repiminen ei olut kivaa... :D Luulen etten teippaile enää...

Mulla ei pysyny kesällä ne silikonikuppityyppiset "liivit" ollenkaan. Oli tosi iso pettymys. Puhtaalle iholle laitoin niinkuin käskettiin ja kas kummaa, ne putos jo ennen kuin ehdittiin lähteä itse juhliin. Olin sitten ilman, kun ei mekko juurikaan antanu mahdollisuutta liivien käyttöön. En oo uskaltanu kokeillakaan noita enää sen jälkeen. Ehkä pitäis, vois sit heittää roskiin jos ei ala toimia.

ilmastointiteipistä tuli mieleen, että ainakin H&M myy sellasia rintateippejä joilla saa kans ihan ok teipattua. oon näköjään kokeillu vähän kaikkee.. :jahas: mut ne ei ainakaan paljoo maksanu nii kantsii kokeilla vaikka ennen varsinaisia juhlia miten teipit toimii

Täytynee jotain teippiä kokeilla ennen noita pippaloita, jeesusteipin jätän kyllä suosiolla testaamatta :D
Noita Unique-Bra virityksiä kokeilin oman hääpuvun kanssa aikanaan, mutta ianakaan ne ei minulle käyneet: eivät pysyneet ja rinnat litistyivät entisestään olemattomiin, joten käyttämättä ne jäi.

Ainakin Sokokselta saa semmosia muotoiltuja rintateippejä, jotka pysyvät takuuvarmasti paikoillaan, mutta jotka saa irti koko nahkaa riuhtaisematta. Olettaisin että muualtakin voisi löytyä, kassalta kysymään!

Tietty jeesusteippi on halvempaa, ja jos nykäisee koko kierroksen, tulee kätevästi waxattua kainalot samalla :david: :niksipirkka:

Mä oon myös kokeillu noita H&M rintateippejä ja ne oli oikeestaan aika hyvätkin! En ois uskonu miten hyvin ne tukee.
Mutta se niiden pois ottaminen olikin sitten ikävämpi juttu... Ne oli aika huolella kiinni nimittäin!! :D Mutta jos kärsivällisyyttä riittää niin suosittelen! Eikä maksaa paljoo.

:offtopic:, mutta liippaa juhlapukeutumista...

Osaisko joku suositella hyviä stay up -sukkahousuja? Pelkään, että liian ohuet menee rikki saman tien tai että ne sukat ei pysy ylhäällä. Oonko ihan turhaan epäröivä?

Eli ongelma on juhlatoppi, joka on takaa melko avoin. Liivit näkyvät takaa, joten pitäisi pääkaupunkiseudulta löytää liivit, jotka saa takaa mahdollisimman alas aseteltua. Toinen vaihtoehto on liivit, joiden takaosa onkin jokin ketju/koru; jossain lehdessä/nettisivuilla muistan tällaiset nähneeni, vaan en muista missä! Pippalot olisi kahden viikon päästä, joten tilaaminenkin voisi onnistua..

Katsoppas netistä osoite www.otto-suomi.fi Sieltä löytyy ainakin yhden liivit joiden selkäosa ja olkaimet ovat ilmeisesti silikonia tai jotain muuta läpinäkyvää materiaalia.

:offtopic:, mutta liippaa juhlapukeutumista...

Osaisko joku suositella hyviä stay up -sukkahousuja? Pelkään, että liian ohuet menee rikki saman tien tai että ne sukat ei pysy ylhäällä. Oonko ihan turhaan epäröivä?
Ei stay up -sukat sen herkemmin rikkoudu kuin samanvahvuiset sukkahousutkaan, pitkäsäärisillä jopa vähemmän herkästi, kun niitä ei tarvitse koittaa kiskoa ylös asti. Ylhäälläkin pysyvät mainiosti, kunhan ei sorru mihinkään halpiksiin, joissa on vain yksi silikoninauha. Mitä leveämpi se pitsinen yläosa, jonka takana ne nauhat on, sitä paremmin pysyy. Ei kannata käyttää kosteusvoidetta tai talkkia juuri ennen paikalleenasentelua.

Jos kauheasti epäilyttää se pysyminen, osta sukkanauhaliivit ja sukat. Eivätpähän tipahda.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom