Etsintäkuulutus! Tärkeä!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
sahtic sanoi:
Sanomalehti Kalevan mukaan Niko löytyi myöhään eilen.

Olen seurannut juttua, kun melkein naapurissa asun. En ole kavereita, vaan kahden melkein saman ikäisen nuoren vanhempi.

Poika on nyt tallessa ja hyvä niin!

Olin juuri kirjoittamassa, että poika on löytynyt hengissä. Kiitos kaikille apua tarjonneille. Nikon äiti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hieno homma, että perhe sai tietää, missä poika on.
Toivotaan nyt, että kaveri jaksaisi pysytellä omaisten ulottuvilla.

Hyvä, että heppu löytyi!

Miten voi junnuille olla niin hankalaa edes ilmoittaa, että hengissä ollaan, vaikkei sijaintiaan haluaisikaan kertoa.

Turha vanhempia syyttää.

Mike sanoi:
Pistää miettimään että mikä vittu tuotakin kloppia vaivaa. Jätkä on ihan kondiksessa mutta ei vaivaudu asiasta omaisilleen ilmoittamaan. Enpä enää koskaan jeesaa tuommoisten ääliöiden etsinnässä.

...Vannomatta paras. Eihän sitä voi tietää, kuka katoaa mistäkin syystä. Tärkeintä on, että tarjoaa apuaan ja auttaa, jos voi. Sanktiot sitten jälkeen päin.

Tarinassa ei vissiin,en ainakaan huomannut,kerrottu oliko kadoksissa ollut poika ns.normaalijärkinen.Vois olettaa,että on jotain häiriötä korvien välissä tai sitten tosi pahasti riitaantunut vanhempien kanssa.Ei kait kukaan muuten tollasta kiusaa tee.

"Pistää miettimään että mikä vittu tuotakin kloppia vaivaa. Jätkä on ihan kondiksessa mutta ei vaivaudu asiasta omaisilleen ilmoittamaan. Enpä enää koskaan jeesaa tuommoisten ääliöiden etsinnässä."

Luulen tietäväni mikä poikaa riivaa, mutta jääköön se enemmän selittelyn ulkopuolelle.

Jos Nikon äiti käyt vielä täällä, niin sano sille pojalle, että ei hän voi koko elämäänsä juosta karkuun vaikeita asioita, vaan ne opittava kohtaamaan. Aina tulee eteen asioita, uudestaan ja uudestaan, jotka tuntuvat epämiellyttävälle, mutta tosiasiassa niistä ei pääse eroon, vaikka minne avaruuteen katoaisi. Kaikista helpoimmalla pääsee, kun vain yksinkertaisesti kohtaa ne vaikeatkin asiat. Pojan olisi sisäistettävä tuo asia.

Ville1Suuri sanoi:
Tarinassa ei vissiin,en ainakaan huomannut,kerrottu oliko kadoksissa ollut poika ns.normaalijärkinen.Vois olettaa,että on jotain häiriötä korvien välissä tai sitten tosi pahasti riitaantunut vanhempien kanssa.Ei kait kukaan muuten tollasta kiusaa tee.

Mullakin on ollut kokoajan mielessä tämä että ei taida poika ihan koko pakalla pelata. :rolleyes: Hämmästyttävää kyllä minkä takia tuollein pitää karkailla? Ja kun muutamat tuntuu syitä tietävän niin mitä te sitä tietoa pihtaatte? Kertokaa pois vaan. :)

ZweCCo sanoi:
...Ja kun muutamat tuntuu syitä tietävän niin mitä te sitä tietoa pihtaatte? Kertokaa pois vaan. :)

Ihan kuin tuommoset asiat kuuluis kertoa koko kansalle, eiköhän ne ole kummiskin sen verran henkilökohtaisia asioita ettei niitä jollain keskustelupalstalla tarvitsisi rueta kuuluttamaan. On kummiskin aika väärin rueta puimaan toisen ihmisen asioita täällä kun useimmat ei niistä kuitenkaan tiedä yhtään mitään. Hyvä kuitenkin kun poika löytyi, toivoa sopii ettei tekisi enää tämmösiä temppuja..

Kylläpä tuommosessa asiassa voi olla nii monenlaisia asioita taustalla, että ei kenenkään kannata tuomita yhtään ketään, ellei ole asioista täysin perillä.

Periaatteessa joo,mutta onko oikein käyttää huomattava määrä verorahoja ja aikaa,(oli mm.poliisi-tv:ssä juttua),sellaisen henkilön etsimiseen,kuka on ihan omasta tahdosta piilossa?Varmasti on tiennyt,että haetaan.Mun mielestä,jos ei esim.soita poliisi-tv:n vihjelinjaan,että kunnossa ollaan,niin saisi poika itse maksaa etsimisestä koituneet kulut.Suomi on suht.turvallinen ja kansalaisistaan huolehtiva maa,sitä ei saisi haaskata vastaaviin tapauksiin.

mistä sen tiesi että poika on itse päättänyt häipyä, se että ennen on tehnyt vastaavaa ei tarkoita että joka kerta kun poika häviäisi niin oltaisiin asenteella "kyllä se tulee jos haluaa". jne. entäs jos ei olekkaan omasta tahdosta? kaikki tietävät varmasti tarinan pojasta joka huusi aina sutta turhaan ja kun susi oikeasti tulikin...

mistä sen tiesi että poika on itse päättänyt häipyä, se että ennen on tehnyt vastaavaa ei tarkoita että joka kerta kun poika häviäisi niin oltaisiin asenteella "kyllä se tulee jos haluaa". jne. entäs jos ei olekkaan omasta tahdosta? kaikki tietävät varmasti tarinan pojasta joka huusi aina sutta turhaan ja kun susi oikeasti tulikin...

Ville1Suuri sanoi:
Ei tajua,eli sun mielestä se heppu kidnapattiin tai jotain vai?Ja mähän sanoin,että JOS on itse vastuussa tempuistaan,niin sais maksaa koituneet kulutkin.

en hyökännyt sanomaasi vastaan, halusin vain yleisesti esittää tälläisen pointinkin kun tuolla ollaan jo miettimässä mikä äijää vaivaa päästä. oon samaa mieltä tosta korvaushommasta, ei nyt välttämättä maksamaan, taitais vanhemmat sen silloin maksaa, yhdyskuntapalvelua X tuntia mieluummin.

Kamalaa tuo murkkuikä kyllä. No toivottavasti tämä tapaus ottais ja viisastuis, eikä sitä tartte enää kaipailla suuria medioita myöten. Tokkopa tuo edes tajus kuinka idiootisti käyttäytyy.

Poliisi voisi myös julkaista seuraavan tiedon. Kuinka paljon teinikarkulaisten etsintään kulutetaan verovaroja vuositasolla? Kaikki nuo täytyy kuitenkin ottaa tosissaan hengenvaaraa tai kuolemaa peläten.

Äiteelle jaksamista ja siunausta vaikean lapsen kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom