Etävalmennus ja mitä siihen kuuluu

Ai?
Mä jotenkin kuvittelin et olis ollu paljon enemmänkin ja me muutamat ollaan jääty jumiin NOLIFEttämään tänne 🤔
Sori Mike ☺️

Eiku joo, nyt hiffasin. Noista tuhannesta on tuskin kovin moni enää aktiivisena?

Mut mä olin 5v kun liityin. Eli just tuli 30v täyteen syksyllä... 🤥

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ai?
Mä jotenkin kuvittelin et olis ollu paljon enemmänkin ja me muutamat ollaan jääty jumiin NOLIFEttämään tänne 🤔
Sori Mike ☺️

Eiku joo, nyt hiffasin. Noista tuhannesta on tuskin kovin moni enää aktiivisena?

Mut mä olin 5v kun liityin. Eli just tuli 30v täyteen syksyllä... 🤥
Ei tuu ainakaan mieleen muita noin noin vanhoi nimimerkkei, jotka kirjottelee aktiivisesti. Powerhousu tehny 2003.

Joo roinaforum-nimellähän tää silloin kulki ku liityin. Muistan ku joku nimikisa järjestettiin jonka voitti Pakkotoisto. Onhan tää elinvuosiin nähden aika pitkä pätkä ollu, pakko sanoa että pääsee jto:lllekin pätemään vähän vastaan.

Kiva muuten että vielä jotkut ketjut menee näinkin reippaasti offtopicin puolelle 👍

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Viestintä mulla tapahtuu maileilla, että pysyis asiat muistissa/tallessa samalla alustalla. En ole rajoittanut mailimääriä, mutta suurin osa laittaa palautteen toteutuneista treeneistä viikottain. Osa harvemmin. Ei niistä treeneistä juuri muuta kannata jutustella, ellei oo epäselvyyksiä jne. Ne kaikki tietenkin selvitellään alussa. Neljän viikon pätkiä teen siis aina kerralla eteenpäin. Suurin osa on ollut mukana useita vuosia. Kertonee sekin jotain. Päivityksillä tarkoitat mitä?
Päivityksillä tarkoitin ohjelman päivitystä, mitä avasitkin yhdessä viestissä.

Minä en ole ollut tyytyväinen saamaani "palveluun". Liian iso hinta vs. mitä rahalla saan. 110 e kuulostaa paljon paremmalta. Kun olen kysynyt asioista ja toivonut muutoksia, olen saanut voivottelua, mitätöintiä ja järjen aliarviointia vastauksiksi. Sellainen tunne vastauksista tulee. En usko valmennuksen olevan kovin yksilöllistä vaan kaikille samaa. Toiveeni ruoka-asioihin on jätetty huomioimatta vaikkakin mainoksessa on puhuttu ihan päinvastaista.

Tosi asia on, että tyytyväinen asiakas kertoo hyvästä palvelusta kolmelle henkilölle, tyytymätön 30 henkilölle.

Mulla se "päivitys" tosiaan tarkoittais sen ohjelman jatkon esiintuomista. Eli teen sitä neljän viikon pätkissä tarkkuuden takia ja suhteutan sen suoraan sun aiemmin tekemiin treeneihin. Siinäkin mielessä se täysi yksilöllisyys toteutuu. Neljän viikon blokin jatkoakin voidaan tottakai aina muutella sen perusteella, miten se etenee.

Harmi tietenkin, jos saamasi vastine on ollut tuollaista. Sepäs ei oo onnistunutta valmennusta silloin ja kuulostaa lähinnä tallomiselta. Ei mikään valmennussuhde sillai voi toimia hyvin. Pääasiassa sen pitäs olla sen yhteistyön optimoimista enempi. Tapahtui se sitten etänä tai ei. Sillä ei niinkään oo merkitystä, jos ei oo kyse vahvasti teknisistä lajeista. Ei se vieressä seisominen tee valmentamisesta sen laadukkaampaa. Kannustaminen ja valmentaminen pitää myös erottaa toisistaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom