Hei! Onko kellään tietoa/kokemusta kuukautishäiriöistä, joiden taustalla ei toistaiseksi näytä olevan muutakuin alhaiset käytännössä olemattomat estrogeeni tasot? mulla ei ole ollut pariin vuoteen luonnollisia menkkoja ja estrogeenitasot laskeneet koko ajan. viimeisimmät tulokset puoli vuotta sitten 0.09, 3kk sitten 0.04 ja nyt alle 0.04. en ole löytänyt asiasta tietoa. yleensä puhutaan vain FSH ja LH tasoista, ne mulla oli ainakin vuos sitten ok, eikä niitä nyt oo kontrolloitu. oon kyl menossa lääkäriin viikon päästä mut kun kuulin lbrat tänään, alko ahistaa.... kokeiltu on keltarauhashormonit, vaihdevuosilääkkeet (jotain korvaushoitoo kai) ehkäsypillerit ja laastarit. kaikesta vaan tulee mielialan vaihteluja, ei juuri muuta. (+hirvee yöhikoilu). nyt ois vauvakin toiveissa, mut ei lupaavalta vaikuta. ikää on 27v. liikun melko paljon, pyöräilyä 5-6h/vko+ punttia 2-3kertaa. paino normaali.
kiitokset jos kellään mitään tietoa/kokemusta. tieto ei voine enää lisätä tuskaa =)
kiitokset jos kellään mitään tietoa/kokemusta. tieto ei voine enää lisätä tuskaa =)