^paljonko kokonaisuudessaan maksoi? Alkoi vähän kiinnostaa. Toisaalta nopealla googlauksella löysin heti ketjuja, joissa leikatut tilittävät jatkuvia kipuja!
Mun kuopassa on se "hyvä" puoli, että vasen puoli on koholla, joten sydämellä lienee tarpeeksi tilaa. Mutta varmasti tämä kestävyyskuntoa heikentää/tekee kehittymisen paljon vaikeammaksi. Ja mies sanoo usein, että huohotan. Voihan se siitäkin johtua, että olen niin stressaantunut
Lisäksi mulla on lähes aina todella korkea syke. Sekin voi johtua kuopasta, mutta toisaalta myös hermostuneisuudesta & ahdistuneisuudesta (ja kofeiinista!)...
http://www.tohtori.fi/?page=7874754&id=4110934
^tossa lyhyessä kuvauksessakin mainitaan itsetunto-ongelmat vaivan seurauksena. Mutta ihan oikeasti JOS leikkauksessa on pieleen menon riski, pitäisikö sittenkin yrittää vain voittaa itsetunto-ongelma muokkaamalla kroppa loppuiäks niin timmiks kuin ikinä pystyy? Itselleni onneksi olen kaikista ulkonäköasioista pitänyt aina tärkeimpänä sitä, ettei mikään kohta tursua, lölly tai roiku :curs:
Jos leikkaus menisi pieleen, kusisi treenikin...Ja kun ei tämä mun ilmeisesti ole niin syvä, että isoa haittaa hapenottokykyyn kuitenkaan on. Vihaan kestävyysliikuntaa (sisätiloissa), mikä tosin osaksi liittynee kuopan takia tavallista huonompaan hapenottokykyyn...
Moni on sanonut, ettei ole huomannut koko kuoppaa. Mutta siihen syynä lienee se, että eivät ole kunnolla katsoneetkaan, sillä kyllä sen nimittäin huomaa helvetin hyvin ja sit kun siinä on vielä nuo tissit mallia 13 v.