Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta oliko hyvinvointikeskuksessa edes niitä kameleita?
No nyt on muutamana kertana ollut sellaisia "varpaita" että morjens!!!
^Voisitko ottaa salaa muutaman kuvan ja pistää tänne ihailtavaksi?
Kannattiko salin vaihto ja vieläkö on muka perhe kasassa ;)
Mulla oli tämä menny ohi eli jos tarkotit espoon tulokkaalla minua niin kyllä kiitos ilmaiskupongit kelpaa :D
Joo, tää oli varmaan sun kysymys alunperin. Soitan sinne huomenna ja kysyn pitikö ne oikeasti sen mun kupongin niinkuin lupasivat, laitanko tänne sulle vastauksen, ilmeisesti?
Miten mulle jäi mieleen että joku olisi maininnut Laaksolahdessa jonkun salin ja nyt en löydä sitä? Se Sello on kiva mutta jos vaikka haluaisikin kävellä salille.
Miten mulle jäi mieleen että joku olisi maininnut Laaksolahdessa jonkun salin ja nyt en löydä sitä? Se Sello on kiva mutta jos vaikka haluaisikin kävellä salille.
Onko siellä lähderannan S-marketin kiinteistössä muuten nykyään salia? Ennenhän siellä oli kunnan sali kun Sesto oli vielä pystyssä.
Itse kanssa käyn lepuskin Fit1:ssä. Oon tosi tyytyväinen saliin, varsinkin kun ottaa kuukausihinnan huomioon.
Kellään tietoa pääseekö foreveriin kertamaksulla treenailemaan ja paljonko se on? Ja onko kyseisessä puljussa vapaapainoaluetta ollenkaan kun kuvassa näkyi kotisivuilla vain laitteita?
Joku kyseli noista asuinpaikoista Espoossa. Matinkylän keskustaan en itse ainakaan muuttaisi, sen verran bilemeininkiä joka ilta. Rannassa kivaa aluetta, mutta ei juurikaan tuon hintaluokan asuntoja. Suvelan skippaa kaikki. Espoon keskus ei oikeastaan ole mikään paha paikka. Siellä on käytännössä 2 puolta. Kannun puoli on se erään kulttuurin asuinalue ja siellä myös tapahtuvat kaikki nämä lehdissä olevat tappelut ja pahoinpitelyt. Radan toinen puoli on huomattavasti rauhallisempi ja mukavempi, sillä siellä on paljon lapsiperheitä ja omakotitaloja sekä joitakin kerrostalojakin. Jos itse nyt muuttaisin Espooseen, varmasti se olisi Tapiolaan. Se on kyllä hieman mummokylän maineessa ja sitä se suurelta osin on ainakin aiemmin ollut. Asunnot ovat mummokulttuurin takia surkeassa kunnossa ja vuokrat pilvissä. Tosin sinne on nyt tulossa metro joka saattaa tuoda tuota erästä kulttuuria katukuvaan. Siellä on myös ihan mukavat lähialueet esim. Pohjois-Tapiola ja Laajalahti, kaikki ihan parin kolmen kilometrin päässä Tapiolan keskustasta(jos haluaa rauhaa).
Siellä on myös ihan mukavat lähialueet esim. Pohjois-Tapiola ja Laajalahti, kaikki ihan parin kolmen kilometrin päässä Tapiolan keskustasta(jos haluaa rauhaa).