Espoon pakkislaiset

Eqqu, Satsi tulee vasta tammikuussa. Saas nähdä lähteekö sinne Elixiasta kuinka paljon porukkaa - ei haittais vaikka ruuhka-ajat vähän rauhoittuisikin. Salina Sellon Elixia toimii ainakin mulle, tyttöpainoillahan tässä treenaillaan... :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^Voisitko ottaa salaa muutaman kuvan ja pistää tänne ihailtavaksi?

Ei onnistu, sun tarvii vaihtaa kanssa tonne ketjusalille, niin tiiät millasia kinkkuja siellä pyörii..:kuola:

Kannattiko salin vaihto ja vieläkö on muka perhe kasassa ;)

Noh, en nyt tiedä kannattiko.. Parempi reenifiilis Classicilla oli. Mut käytännönsyistä oli pakko vaihtaa.. Ja niin, vielä on perhe kasassa.:D (enhän mä nyt sentään pokkana pällistele siellä. Ohimennen ei vaan aina voi olla huomaamatta, ku niin kireetä vaatetta tuppaa olee neideillä päälllä..:eek: )

Tuli kävästyä Länsiväylän Elixiassa kamelisafarilla. En nähny yhtäkään kamelia ja vapaat painot on ehkä paskimmat ikinä. Pientä hymyilyä aiheutti vapaiden painojen alueella olevat todella paljon vääristävät peilit, meikäki näytti kerranki isolta :D.

Mäkin huomasin jotain pientä niissä peileissä mutta laitoin sen silloin oman väsymyksen piikkiin. Siltä salilta ei ainakaan laitteet lopu kesken.
Ei ne vapaat painot nyt ihan onnettomat mun mielestä ollu, kyllä kaiken sai hyvin tehtyä. käypäs vaikka.matinkylän foreverissä koeponnistamassa, sitten se elixia tuntuu jo ihan hyvältä paikalta

Katohan.. Tällanenkin triidi olemassa; paljasjalkanen espoolainen, treenipaikkana lepuskin Fit1 siitä asti kun se avattiin, sillon kun en satu olemaan Pajulahdessa ammattitaitoa kehittämässä tai työnantajan "saleilla" heiluttamassa kahvakuulia/kehon painolla jumppailemassa jota on tässä lähiaikoina tullu tehtyä enemmän..

Kuulat tuolta salilta puuttuu, tekis mieli vähän crossfittiä alkaa itekseen kokeilemaan salilla (ja kerätä helvetisti tyhmiä katseita kyykkytelineen, juoksumaton/kuntopyörän/soutulaitteen ja muiden asiaan kuuluvien välineiden välillä juostessaan) kun tuo crossfit espoo on niin halvatun kallis.. No ehkä perusjumppailu riittää toistaseks..

Mulla oli tämä menny ohi eli jos tarkotit espoon tulokkaalla minua niin kyllä kiitos ilmaiskupongit kelpaa :D

Joo, tää oli varmaan sun kysymys alunperin. Soitan sinne huomenna ja kysyn pitikö ne oikeasti sen mun kupongin niinkuin lupasivat, laitanko tänne sulle vastauksen, ilmeisesti:)?

Miten mulle jäi mieleen että joku olisi maininnut Laaksolahdessa jonkun salin ja nyt en löydä sitä? Se Sello on kiva mutta jos vaikka haluaisikin kävellä salille.

Joo, tää oli varmaan sun kysymys alunperin. Soitan sinne huomenna ja kysyn pitikö ne oikeasti sen mun kupongin niinkuin lupasivat, laitanko tänne sulle vastauksen, ilmeisesti:)?

Miten mulle jäi mieleen että joku olisi maininnut Laaksolahdessa jonkun salin ja nyt en löydä sitä? Se Sello on kiva mutta jos vaikka haluaisikin kävellä salille.

Moi, laittaisitko sun puh nro & nimen mun mailiin: vaahtokarkki_11@hotmail.com niille sopii että käytät mun lahjakortin, mun pitää vaan ilmoittaa nimi ja numero

Onko siellä lähderannan S-marketin kiinteistössä muuten nykyään salia? Ennenhän siellä oli kunnan sali kun Sesto oli vielä pystyssä.
Itse kanssa käyn lepuskin Fit1:ssä. Oon tosi tyytyväinen saliin, varsinkin kun ottaa kuukausihinnan huomioon.

Onko siellä lähderannan S-marketin kiinteistössä muuten nykyään salia? Ennenhän siellä oli kunnan sali kun Sesto oli vielä pystyssä.
Itse kanssa käyn lepuskin Fit1:ssä. Oon tosi tyytyväinen saliin, varsinkin kun ottaa kuukausihinnan huomioon.

Joo hinnasta ei voi valittaa mutta kyllä eilen taas vitutti kun sillä salilla ei vissiin ole mitään alaikärajaa ja jostain syystä just toi sali on täynnä 15 vuotiaita laumaeläimiä joiden on pakko tehdä samoja liikkeitä niin että laite/paikka on varattuna n. 10-20 minuuttia putkeen..

S-marketin rakennuksessa ei ainakaan ole kaupungin salia niinkun sestossa oli. Muusta en tiedä, enpä usko..:/

Kellään tietoa pääseekö foreveriin kertamaksulla treenailemaan ja paljonko se on? Ja onko kyseisessä puljussa vapaapainoaluetta ollenkaan kun kuvassa näkyi kotisivuilla vain laitteita?

Kellään tietoa pääseekö foreveriin kertamaksulla treenailemaan ja paljonko se on? Ja onko kyseisessä puljussa vapaapainoaluetta ollenkaan kun kuvassa näkyi kotisivuilla vain laitteita?

Joskus frendiä kävin siellä pari kertaa ohjaamassa mutta sillon se tais saada jotaki ilmaislippuja mulle kinuttua sieltä. Eli kertamaksusta en osaa sanoa mutta kyllä sieltä vapaita paino löytyy perustreenaajalle varmasti riittävästi. Sit en tiedä jos tarvii yli 40kg käsipainoja liikutella kun en tajunnu edes kattoa mihin asti käsipainot menee..

Oolsprait, Kiitokset!

Joku kyseli noista asuinpaikoista Espoossa. Matinkylän keskustaan en itse ainakaan muuttaisi, sen verran bilemeininkiä joka ilta. Rannassa kivaa aluetta, mutta ei juurikaan tuon hintaluokan asuntoja. Suvelan skippaa kaikki. Espoon keskus ei oikeastaan ole mikään paha paikka. Siellä on käytännössä 2 puolta. Kannun puoli on se erään kulttuurin asuinalue ja siellä myös tapahtuvat kaikki nämä lehdissä olevat tappelut ja pahoinpitelyt. Radan toinen puoli on huomattavasti rauhallisempi ja mukavempi, sillä siellä on paljon lapsiperheitä ja omakotitaloja sekä joitakin kerrostalojakin. Jos itse nyt muuttaisin Espooseen, varmasti se olisi Tapiolaan. Se on kyllä hieman mummokylän maineessa ja sitä se suurelta osin on ainakin aiemmin ollut. Asunnot ovat mummokulttuurin takia surkeassa kunnossa ja vuokrat pilvissä. Tosin sinne on nyt tulossa metro joka saattaa tuoda tuota erästä kulttuuria katukuvaan. Siellä on myös ihan mukavat lähialueet esim. Pohjois-Tapiola ja Laajalahti, kaikki ihan parin kolmen kilometrin päässä Tapiolan keskustasta(jos haluaa rauhaa).

Joku kyseli noista asuinpaikoista Espoossa. Matinkylän keskustaan en itse ainakaan muuttaisi, sen verran bilemeininkiä joka ilta. Rannassa kivaa aluetta, mutta ei juurikaan tuon hintaluokan asuntoja. Suvelan skippaa kaikki. Espoon keskus ei oikeastaan ole mikään paha paikka. Siellä on käytännössä 2 puolta. Kannun puoli on se erään kulttuurin asuinalue ja siellä myös tapahtuvat kaikki nämä lehdissä olevat tappelut ja pahoinpitelyt. Radan toinen puoli on huomattavasti rauhallisempi ja mukavempi, sillä siellä on paljon lapsiperheitä ja omakotitaloja sekä joitakin kerrostalojakin. Jos itse nyt muuttaisin Espooseen, varmasti se olisi Tapiolaan. Se on kyllä hieman mummokylän maineessa ja sitä se suurelta osin on ainakin aiemmin ollut. Asunnot ovat mummokulttuurin takia surkeassa kunnossa ja vuokrat pilvissä. Tosin sinne on nyt tulossa metro joka saattaa tuoda tuota erästä kulttuuria katukuvaan. Siellä on myös ihan mukavat lähialueet esim. Pohjois-Tapiola ja Laajalahti, kaikki ihan parin kolmen kilometrin päässä Tapiolan keskustasta(jos haluaa rauhaa).

Tapiola on kiva ja virheä mesta, ränsistynyt vaan aika tavalla vanhasta puutarhakaupunginosan maineesta ja kämpät tosiaan törkeessä kondiksessa ja vanhoja, suurimmaksi osaksi.

Siellä on myös ihan mukavat lähialueet esim. Pohjois-Tapiola ja Laajalahti, kaikki ihan parin kolmen kilometrin päässä Tapiolan keskustasta(jos haluaa rauhaa).

Laajalahti on siitä hyvällä sijainnilla että siitä on myös Leppävaaran puolelle lyhyt matka! Tuo asuminen riippuu mun mielestä pitkälti siitä minkälaiset kulkuyhteydet tarvii. Leppävaara-Kilo-Kauniainen-Espoon keskus puolella on juna joka kuljettaa hyvin ainakin Helsingin puolelle. Tapiola-Matinkylä-Suomenoja-Kivenlahti akselilla taas bussit toimii aavistuksen verran paremmin. Muut alueet on sitte aikalailla satunnaisten bussilinjojen ja oman auton välillä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom