esikuva?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja painaja
  • Aloitettu Aloitettu
sori jos tästä kirjotettu jo jtn mut ketä pidätte sellasena inspiraation lähteenä teidän salissa käymiseen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kari Taalasmaa

312400.jpg

http://www.geocities.com/karitaalasmaa/

Ulla Taalasmaa

369661.jpg

Billi oli kova sana ja häkellytti meikäläisen heikkoa psyykettä kun ensi kerran näin miehen telkusta saapuvan lavalle läpi tulisateen ja puhaltaen savua keuhkoista kuin jokin lohikäärme tai puolijumala. En koskaan saa sitä hetkeä mielestäni enkä haluaisikaan. Bill on yhä jumalani.
bill_goldberg.jpg

Rocky nelosesta se iso ryssäkommunisti. Se jätti paskan puhumisen muille, oli hiljaa ja keskitty hommiinsa. Sitten Apollo tuli rääpimään sille päätään, ja sitten se hakkas Apollon hengiltä ja meni takasin venäjälle treenaamaan salaiseen laboratorioon. Mun sankari 7.luokalla.

Rocky nelosesta se iso ryssäkommunisti. Se jätti paskan puhumisen muille, oli hiljaa ja keskitty hommiinsa. Sitten Apollo tuli rääpimään sille päätään, ja sitten se hakkas Apollon hengiltä ja meni takasin venäjälle treenaamaan salaiseen laboratorioon. Mun sankari 7.luokalla.

Ruotsalainen Dolph Lundgren aka Ivan Drago, näytteli myös He-Mania.

Flex, ja pitäskö sanoo NYYSSIS JA UTIIIIII!!!!

file.php

Ransu. Ransu on ehkä rankin äijä, eläny nyrkki perseessä yli 10v, Ransu on mun esikuva. Ja tiedetään, :wanha:.

Edit. jaa se oli esikuva pelkästään salilla käymiseen, pyh.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom