SUPERCARB 1kg -40%

Eroon ei-toivotuista ihokarvoista lopullisesti vol.2

Nostetaanpas tällaista ikivanhaa kun karva-asiat on alkaneet mietityttää... Cityshopparilla näyttäisi olevan valoimpulssihoitoa tarjolla melkoisella alennuksella http://www.cityshoppari.fi/2008/edut/kaikki/kauneus/kaunis-iho/
, ja mietityttää, että mahtaisiko olla kokeilun arvoinen juttu. Kolmion siistimisestä siis olisi kyse, alueen karvat on melkoisen paksuja ja vaikea pitää siistinä kun kasvavat vinoon (=kasvavat sisään, iho on jatkuvasti punainen ja läikikäs). Onko frozenrose tai muut saaneet noista hoidoista pitkäaikaista apua karvojen lopulliseen häätämiseen vai kannattaisiko suunnata vähäiset rahansa suosiolla johonkin muuhun hoitoon?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
vois tänne heittää kyssärin, onko kellään kokemusta epilaattorista? vissiin pitäs karvojen pysyä poissa hitusen pidempään kun pelkällä sheivailulla? onko kovinkin kivuliasta tollasella ajella karvoja veke? ja onko hintansa arvoinen?

Löysin tällaisen vanhan ketjun aiheesta, olisiko kenelläkään kertoa lisää kokemuksia? Oon sheivaillut noita "bikinirajan" (eli siis käytännössä koko alapään) karvoja noin 16 vuotta, ja alkaa vähitellen kyllästyttää kun eihän se iho ole koskaan sileä ja se sänki pistelee ja on ruma. Vahaamiseen tai sokeroimiseen ei riitä kantti, kun sattuu aivan tolkuttomasti ja iho vuotaa sen jälkeen verta karvatupista jne. Karvat haluaisin kuitenkin veks. Jos tuollaisella laser/valompulssihoidolla voisi karvoista päästä eroon, niin voisin siitä maksaakin, mutta jos se on yhtä tyhjän kanssa niin ei siihen viitsi jotain 1000+ euroa hassata.

Karvat haluaisin kuitenkin veks. Jos tuollaisella laser/valompulssihoidolla voisi karvoista päästä eroon, niin voisin siitä maksaakin, mutta jos se on yhtä tyhjän kanssa niin ei siihen viitsi jotain 1000+ euroa hassata.

Pakko nyt vastata tänne kun itseltä löytyy käytännön kokemusta laserissa käymisestä.
Laserissa olen käynyt yksitoista kertaa ja kyllä se toimii vaikkakin se sattuu herkemmissä paikoissa kun ammutaan täydellä teholla. Eikä laserkaan ole ns Lopullinen ratkaisu, ei ne parit karvat koskaan tunnu lopettavan kasvua! Vaikkakin 90% tummista karvoista tuolla kadonnutkin ^^ Laserhan siis toimii vain tummiin karvoihin...

laser tilkka tekee tuota helsingissä ja tosi hyvä palvelu siellä :)

Jos harkitsee laseria niin kannattaa varautua siihen että saattaa joutua käymään pari kertaa lisää vielä ennenkuin oikein harvenee karvat.
noin kahden kämmenen alueen Laserointiin menee noin ~+-15min joka on mielestäni nopeaa (riippuen tietenkin kuinka pahaa tekee!)

Pakko nyt vastata tänne kun itseltä löytyy käytännön kokemusta laserissa käymisestä.

Kiva kun vastasit :) . Viimeaikoina on alkanut karvanpoisto "nyppimään" :D niin pahasti, että laseroinnista on tullut haaveiltua useaan otteeseen.
Onko tuo 11 käyntikertaa kaikki samalle alueelle? Eli hinnaston hinta x 11 vaiko jokin pakettiratkaisu?

Kiva kun vastasit :) . Viimeaikoina on alkanut karvanpoisto "nyppimään" :D niin pahasti, että laseroinnista on tullut haaveiltua useaan otteeseen.
Onko tuo 11 käyntikertaa kaikki samalle alueelle? Eli hinnaston hinta x 11 vaiko jokin pakettiratkaisu?

Kyllä se vähempikin riittäisi varmasti jos hennompaa karvaa yhtään on :) ite mennyt vähän meiningillä "kerta kielonpäälle" ja silti aina aikojen saatossa ne pari hassua tummaa karvaa ilmestyy! ja tuo 11 kertaa on jaottunut 3 vuoden ajalle kun koittanut kaikki karva syklit tuhota mitä pystyy. mut suosittelen ottamaan yhteyttä tuonne tilkkaan, kyllä ne siellä osaa kertoa tarkemmin kuinkapaljon sitä sitten loppu peleissä tarvitaan!

Itse meninkerta hinnalla, mutta luulisi että pystyy jonkun paketti hinnan sopimaan!
Huomasin jo pientä eroa yhden kerran jälkeen ja toisella kerralla alue vaan harveni entisestään ja kolmas oli jo jees, mutta itsellä noh.. kerta kielon päälle vaikka pinseteillä olisi varmasti selvitty jo :)

Mulla on nykyään sellainen Philipsin kotikäyttöinen IPL-laite, on toiminut ihan hyvin niihin karvoihin, jotka kasvavat tuossa "edessä". Valoimpulssi ilmeisesti tehoaa parhaiten, kun iho on vaalea ja karvat tummia - tästä syystä häppäreihin se ei oikein pure, koska iho on sellaista pinkinsävyistä ja se väri ilmeisesti sen valoimpulssin imee eikä se kohdennu karvoihin. Tällä hetkellä karvoista on hävinnyt ehkä 70-80% - ne kasvavat sellaisina hajanaisina laikkuina ja sheivauksen tarve on vähentynyt eikä iho ole heti teräsharjasängellä. Hinta huomioonottaen, ihan kiva, ja odotan tuloksen vielä paranevan jos muistan karvoja zäppäillä parin viikon välein jatkossakin. Mikään nopea ratkaisu tämä kyllä ei ole, vaan kuukausien projekti, enkä jaksaisi mitään isoja ihoalueita alkaa käsitellä. Kainalot+häpykarvat vievät aikaa ehkä n. 10 min.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Joo toimii, mulla on Philipsin Lumea. Siinä pitää olla tarpeeksi tehoja, että se tekee mitään, ja ilmeisesti tuossa niitä jossain määrin on, vaikka tosi heikkotehoinenhan sekin on verrattuna klinikkalaitteeseen. Mutta ei välttämättä kannata odottaa saavansa mitään vauvanpyllynpehmeää ihoa, vaan se vähentää tarvetta poistaa karvoja muuten. Myöskään se ei toimi, jos karvat on epiloinut ennen käyttöä, koska impulssi kohdistuu karvan juureen eli siis itse siihen karvaan, joten karvat vain sheivataan todella tarkkaan ennen zäppäilyä.

Jokaisen käsittelyn jälkeen tulokset näkyvät vasta siinä 10-14 päivän kuluttua. Käytännössä et ole tainnut ehtiä vielä käyttämään sitä kuin kahdesti? Kyllä mulla ainakin viimeistään siinä about 4. kerran jälkeen (tai siis pari viikkoa siitä) näkyi jo eroa ja 6. kerran jälkeen ihan selvä ero ja karvaa ainakin puolet vähemmän.

Jokaisen käsittelyn jälkeen tulokset näkyvät vasta siinä 10-14 päivän kuluttua. Käytännössä et ole tainnut ehtiä vielä käyttämään sitä kuin kahdesti? Kyllä mulla ainakin viimeistään siinä about 4. kerran jälkeen (tai siis pari viikkoa siitä) näkyi jo eroa ja 6. kerran jälkeen ihan selvä ero ja karvaa ainakin puolet vähemmän.
Kolmesti olen käyttänyt. Joten en sitten vielä varmaan tarpeeksi. Odotellaan....

Minä kaipaisin jotain ratkaisua juuri niihin häppäreiden päällä oleviin karvoihin. Muualta pystyy sokeroimaan, mutta tuo alue on hankala.

Minä kaipaisin jotain ratkaisua juuri niihin häppäreiden päällä oleviin karvoihin. Muualta pystyy sokeroimaan, mutta tuo alue on hankala.
Ei onnistu valoimpulssillakaan, sattuu. Ei kai siinä muu auta kuin sheivata, se alue on mielestäni helppo ajella. Ainakin helpompi kuin pallit:p

Mites Mopsy80 näin useamman kuukauden jälkeen? Kiinnostaisi tietää kannattaako sijoittaa tähän härveliin, vai jatkanko verenpainetta nostavaa epilointia ja sheivaamista?

t.Apina
No arvaa olenko muistanut ja jaksanut ja ehtinyt käyttää? Hyvä kun joku muistutti laitteen olemassaolosta... :oops:

Suositut

Back
Ylös Bottom