Erivahvuiset kädet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja karoshi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Kun aloitin käteni olivat todella eri vahvuiset...sali käynneillä tapahtui tottakai aina teräsmies liike josta sain tietenkin aina vittuilua...mutta eikö näin ole melkein kaikilla? ei varmaan tarvitse selittää....mutta nyt kun olen jo käynyt niin vasenkin tietenkin on saanut lisää voimaa mutta ei tarpeeksi...se haroo vieläkin paljon jäljessä...siis mistä apu? onko muilla samanlaisia ongelmia....ei ole kivaa tietyssä laitteessa vetää vasemmalla viittä ja oikealla kahtakymmentä viittä :david:

mistä siis apu?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
tee sillä heikommalla kädellä niin isolla painolla kuin menee sarjat ja vasemmalla perään samoilla painoilla kuin oikealla, niin saat vahvuuden tasoittumaan.

eikä siinä mitään ihmeellistä ole, se käsi millä tekee osapuilleen kaiken on kaikilla vahvempi, itsellä aluksi tanko kallistui penkissä aina oikealle

tiieitiijuu sanoi:
tee sillä heikommalla kädellä niin isolla painolla kuin menee sarjat ja vasemmalla perään samoilla painoilla kuin oikealla, niin saat vahvuuden tasoittumaan.

eikä siinä mitään ihmeellistä ole, se käsi millä tekee osapuilleen kaiken on kaikilla vahvempi, itsellä aluksi tanko kallistui penkissä aina oikealle

No ei ainakaan vielä ole vahventunut...vaikka noin teenkin...tai no ehkä hieman :whip:

mulla ainikin hauiskäännössä tekee tota et vasen on paljon heikompi ku oikee käsi.... tai no taitaa ne kummatki olla aika heikkoja :hyper:

Sama ongelma. Toinen heikompi kuin toinen.
Olen saanut tasoitettua tätä eroa tekemällä toistoja heikomman käden ehdoilla.

Funky sanoi:
Sama ongelma. Toinen heikompi kuin toinen.
Olen saanut tasoitettua tätä eroa tekemällä toistoja heikomman käden ehdoilla.

Tämä on ihan hyvä tapa. Lisäksi kannattaa kiinnittää huomiota "siviilielämään". Eli kannatko aina esim. kauppakasseja sillä samalla kädellä, teetkö raskaammat nostot samalla kädellä yms. Todennäköisesti näitä löytyy ja näiden juttujen huomioiminen auttoi ainakin meikäläistä aikoinaan jo todella paljon.

Oikeakätisenä vasen käteni on vahvempi. Tämä johtuu tietenkin siitä että vasemmalla kädellä teen kaiken voimaa vaativa jotta oikea käsi jäisi vapaaksi tarkkuutta vaativaan osioon. Näin siis salin ulkopuolella puuhastellessa. Salilla treenaan yksinkertaisesti heikomman käden ensin, heikompi puoli määrittää käytettävät painot ja toistomäärät.

Mulla ainakin "tasaantui" nuo voimat parin viikon jälkeen kun aloitin salillakäynnin. Penkissä tanko alkoi pysymään suorassa ja muunmuassa käsipainokäännöissä jaksoi tehdä kummallakin kädellä suunnilleen saman verran toistoja. Ei tarvinu ruveta kikkaileen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom