Täysin maitotuotteeton ruokavalio ois mulle tosi vaikea. En ole varsinaisesti allerginen vaan laktoosi-intolerantikko ja lievä kaiken lisäksi, mutta on sekin rajote. Ei voi syödä nami-nami ehrmannia, vaan täytyy ostaa jotain vähälaktoosista, je ne on kuin kittiä. Täysin laktoosittomat on sikahintasia!!! sapettaa oikein. Mitäs muut intolerantikot syö? Mul on tällä hetkellä hyla-linja vaikka oireita tuleekin. Valiolla ainakin triplahintaset täysin laktoosittomat raejuustot ja rahkat, ei vaan kykene, ei millään. Onko Litdlissä vähälaktoosisia maitotuotteita?
Jonkun verran oon korvannu maitotuotteita kanamunilla ja erityisesti niiden valkuaisilla. Ne on vaan niiiiiin pieniä että kanamunia saa olla keittämässä tauotta. Toinen hyvä on valmiit kinkkusuikaleet (esim. Pirkka), minne muuten sekoittaisi raejuustoa laittaakin kinkkusuikaleita.
Kokeilin välillä syödä soijajugurttia mutta maustamatonta lukuunottamatta kaikki vaihtoehdot sisälsi mulle liikaa lisättyä sokeria, ja se Alpron 500g pönikkä maksaa myös liikaa. Rahkaa en osais korvata oikeen millään, ei taida olla olemassa soija- tai kaurarahkaa niinkuin "maidoissa" on.