Erillissarja

Ikä
38
mitä mieltä porukka on tälläsestä

MEGAKICK "Daytona 1500" - 3-tie erillissarja

3-tie erillissarja 800W - bassoilla, keskiäänillä ja diskanteilla. Lisäksi passiivinen jakosuodin, johdot ja kiinnitystarvikkeet. Nyt on hinta laitettu kohdalleen! Taitava asentaja loihtii tästä sarjasta mahtavat soundit autoon kuin autoon.

* 800 Watt max. 4 Ohm
* 2x38cm bassot sinisellä kartioilla
* 2x10cm keskiäänet + suojaritilät
* 2x5cm diskantit
* 2x3-tie jakosuodin
* 28-22.000Hz
* 92dB

hinta 99 euroa....hinnasta päätellen ei hirveän laadukkaan....mut onko jollain kokemusta näistä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole kokemusta ko. tuotteesta, mutta itse ehdottaisin seuraavaa tuotetta tai ainakin suosittelisin testaamaan:

DLSB62.jpg

kyseessä siis DLS db6 erillissarja jonka hinta on juurikin tuo 99€.
Itse asensin tuon viime syksynä ja olen ollut erittäin tyytyväinen valintaani. :)

Tuolla hinnalla ei voi saada laadukasta 3-tie erkkasatsia. Muutenkin nimi MEGAKICK kertoo aika paljon :) .... Laita rahat ennemmin laadukaaseen 2-tie settiin. Suosittelen Rainbow CSX 6,5" .. joka maksaa n. 145e . Hyväsoundinen ja laadukas saksalainen erillissarja. Itsellä ollut rainbowin erkkasarja(vanhempi malli) ja vahvistin. Todella laadukkaita tuotteita. Toinen hyvä vaihtoehto on tuo DLS.

Itsellä Peerless definition D5, tyytyväinen olen ollut... ovh n. 149e

tota DLS settiä on kehuttu paljon, kaverilla on sillanen ja kovasti sanoo ettei kannatta ostaa et loppujen lopuksi aikas paska...

long-john sanoi:
tota DLS settiä on kehuttu paljon, kaverilla on sillanen ja kovasti sanoo ettei kannatta ostaa et loppujen lopuksi aikas paska...
On toi varmaan yks parhaista minkä tolla hinnalla saa. Mihinkään äänenpainekäyttöön tuskin sopii, että johtuisko toi sun kaverin kommentti siitä? En siis ole ton satsin teksnisiä tietoja nähnyt, enkä jaksa etsiä, mutta perustan arveluni äänenpainekäyttöön sopimattomuudesta siihen, että dls:n kaiuttimissa on usein melko pieni herkkyys, ja ne on tehty enemmänkin äänenlaatua tavoitellen.

Kannattaa tosiaan unohtaa kaikki MEGAKICKIT ynnä muut ylimainostetut ja puoli-ilmaiset tuotteet. Paskaa ovat lähes poikkeuksetta.

Itellä on Focalin, oisko ollu A165 erillissarja ja tyytyväinen olen ollut. Hintaa kyllä enemmän kuin 99 euroa, mutta ei tohon hintaan paljon laadukkaita erillissarjoja löydy.

Timba79 sanoi:
Kannattaa tosiaan unohtaa kaikki MEGAKICKIT ynnä muut ylimainostetut ja puoli-ilmaiset tuotteet. Paskaa ovat lähes poikkeuksetta.

Itellä on Focalin, oisko ollu A165 erillissarja ja tyytyväinen olen ollut. Hintaa kyllä enemmän kuin 99 euroa, mutta ei tohon hintaan paljon laadukkaita erillissarjoja löydy.

Samaa mieltä....

Eiks noi oo sen saksasta tuovan puljun kajarit??? Sama mistä tulee Mcvasarat sun muut romut????

Itellä ollu kohta vuoden Lanzarin Heritaget ja ihan tyytyväinen oon ollu....

Rauta Reiska sanoi:
Eiks noi oo sen saksasta tuovan puljun kajarit??? Sama mistä tulee Mcvasarat sun muut romut????
En ole varma, mutta näin olen ainakin olettanut

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom