Erilaisten "tuottavuus" sovellusten käyttö?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lokotin
  • Aloitettu Aloitettu
Minkälaisia äppejä käytätte esim. kalorienlaskentaan dietillä, ruokalistan tekoon, resepteihin, talouden hallintaan tms vai oletteko todenneet moisten olevan turhia? Olen itse kokeillut ties minkälaisia ja jokin asia on aina tuntunut mättävän, joten olen näin IT-opiskelijana ajatellut kokeilla itse sellaisen tekoa, koska hyötyä näistä kuitenkin koen.. Kuulisin mielellään mikä mielestänne toimii ja mikä ei :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkälaisia äppejä käytätte esim. kalorienlaskentaan dietillä, ruokalistan tekoon, resepteihin, talouden hallintaan tms vai oletteko todenneet moisten olevan turhia? Olen itse kokeillut ties minkälaisia ja jokin asia on aina tuntunut mättävän, joten olen näin IT-opiskelijana ajatellut kokeilla itse sellaisen tekoa, koska hyötyä näistä kuitenkin koen.. Kuulisin mielellään mikä mielestänne toimii ja mikä ei :)
Oma fiilis on et noi on turhia. Yleisellä tasolla "tuottavuuteen" käytän iOS:n/macOS:n omaa kalenteria aikatauluihin(duuni ja vapaa-aika), Notesia muistiinpanoihin mitä en halua hukata(ja paperivihkoa muuten) sekä Ticktickiä todo-listan ylläpitoon jossa eri listat duunijutuille ja muutamille eri kategorioille. Keep it simple. T: koodari.

Oma fiilis on et noi on turhia. Yleisellä tasolla "tuottavuuteen" käytän iOS:n/macOS:n omaa kalenteria aikatauluihin(duuni ja vapaa-aika), Notesia muistiinpanoihin mitä en halua hukata(ja paperivihkoa muuten) sekä Ticktickiä todo-listan ylläpitoon jossa eri listat duunijutuille ja muutamille eri kategorioille. Keep it simple. T: koodari.
Sama ajatusmaailma, Trello omiin projekteihin, paperille tehty todo-lista, kalenteriin menot. T. Toinen koodari.

Minkälaisia äppejä käytätte esim. kalorienlaskentaan dietillä, ruokalistan tekoon, resepteihin, talouden hallintaan tms vai oletteko todenneet moisten olevan turhia?