Mikään yksittäinen tuote/ tekijä ei vaikuta ratkaisevasti, vaan kaikki ne
yhdessä. ( pienistä puroista syntyy voimakas virta )
Joo blaablaa, mutta et vastannut kymysykseeni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikään yksittäinen tuote/ tekijä ei vaikuta ratkaisevasti, vaan kaikki ne
yhdessä. ( pienistä puroista syntyy voimakas virta )
Joo blaablaa, mutta et vastannut kymysykseeni.
Vastaus oli siinä ! viisaat sen ymmärtää.
En tiedä viisaista mutta isot bulkkikalorit sulla on ainakin ja se on mun käsittääkseni isoin asia, mikä kehitystä tuo loppujen lopuksi.
Massaa ja voimaa kirjassa tästäkin oli jotain, että kalorit viime kädessä merkitsee eniten.
En ymmärrä myyjien moraalia jotka valehtelee asiakkailleen. Mä en pysty siihen. Tässä yksi viikko kävi ulkomaalainen ostamassa tribulusta ja kysyi toimiiko, sanoin monta kertaa, ettei toimi, vaan säästä rahasi. Osti sitä kuitenkin, palasi sitten muutaman viikon päästä ja kysyin että no miten kävi tribuluksen kanssa? Sanoi että olisi pitänyt uskoa, eli ei toiminut. Olen tässäkin monasti käännyttänyt tiskillä asiakkaan vaihtamaan isolaatin edullisempaan konsentraattiin ja olen niin paljon tyytyväisempi kauppias kuin jos valehtelisin, että isolaatti on ainoa millä kehityt.
Kusimato, pwnd.
Tulipahan sekin sanottua.
Heraisolaatti on vain laktoosi-intolerantikoille, eikä siihen kannata rahojaan pistää jos vatsa kestää vetää konsentraattia. Ja mainoksia tänne ei kylvetä!
Siksi voimmekin käyttää markkinoiden vähälaktoosisinta konsentraattia Prowheytä.
Nostetaas vanhaa threadia. Mielenkiintoista asiaa ja mieleeni tulikin, että onko mielipiteet muuttunut jo tässä 7v aikana vaiko ollaanko sitä edelleen samoilla linjauksilla?
Onkohan joku hihhuli juttu, vai asiaa... mut täällä ainakakin ihan perus konsentraattia suositellaan... ei mitään ihme kemiallisin prosessein läpikäytyä jauhoa.
Karppaajan Suositukset: Paras heraproteiini - Hera konsentraatti vai isolaatti? - "Tälläinen whey proteiini on hyödytöntä"