Erilaiset proteiinit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gunner
  • Aloitettu Aloitettu
Voitko nyt osoittaa jo esim päivittäisen 50 gramman palkkariannoksen vaikutuksen kokonaisterveyteen?

En pysty sitä osoittamaan tieteellisesti ,mutta en kärsi kuumeista
enkä flunssista. ( en edes muista koska olisin ollut sairaana )
En kuitenkaan väitä että hera olisi kaiken tuon takana ,mutta
terveysvaikutukset kiinnostaa kuitenkin.

Viittasit kuitenkin suorituskykyyn...

Suorituskyky ei välttämättä liity anaboliaan.

PS. Mulla on itelläki CFM-heraa, joten marjakarhun ei tarvi vetää herneitä nenukkaan #ropi ropi# :)

Mulle on aivan sama mitä kukin käyttää palautusjuomissa tai mitä
proteiinia vedetään,( toin vain omat mielipiteeni esiin ) kuljen omia polkuja ja teen asiat niin kuin teen
ja kehityn ja kasvan .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikrofraktiot tukee elämää!

Suorituskyky ei välttämättä liity anaboliaan.

Eli uberhera toimisi samalla myös piristeenä? Pian pirinarkit alkaa sniffailla mikrofraktioita.

Ilmesesti Marjis tarkoitti sitä, että mahdollisest pos. vaikutukset immuniteettiin voivat vaikuttaa epäsuorasti suorituskykyyn sairaspäivien väh. myötä..

Kumpaa uskotte mieluummin, maikkia (nimi muutettu) joka kehuu lasolia, vetää roinaa ja haukkuu mikrofraktiot vai marjista (nimimuutettu) joka on natuna kovassa kunnossa ja välittää mikrofraktioista?

Marjis omien havaintojen mukaan syö aivan elukkana ja omaa hyvän määrän natulihaa ja voimaakin riittää.

Kalorit sanelee aina rajusti, miten kehitystä tulee.

Kehitys = "natuna kovassa kunnossa" tässä tapauksessa.

Niin mikä onkaan mikrofraktion halkomisen hyöty verrattuna siihen, että syödään 4000-6000 kcal päivässä ja treenataan järkevästi ja nukutaankin suht. sopivia määriä?

En minä ole poistanut vaan JohnnyB. Palautin sen sun jalustapostin tuonne edelliselle sivulle, loput ovat taas sitärataa, että eiköhän sun olis aika taas kirjoittaa muutama itkuvirsi suomi24:lle. Pura siellä kiukkuasi, älä täällä. Olet kuin pikkulapsi juttuinesi.

Miksi viestejä katoaa koko ajan salaperäisesti? Onko tietokannassa jotain vikaa?

:lol2: hahah juu on varmaan häikkää vähemmästäki kun näin hauska ketju on kyseessä:thumbs:

sori.aika offtopic post mut pisti aamun hyvin hyymorilla käyntii tää ketju

En ymmärrä myyjien moraalia jotka valehtelee asiakkailleen. Mä en pysty siihen. Tässä yksi viikko kävi ulkomaalainen ostamassa tribulusta ja kysyi toimiiko, sanoin monta kertaa, ettei toimi, vaan säästä rahasi. Osti sitä kuitenkin, palasi sitten muutaman viikon päästä ja kysyin että no miten kävi tribuluksen kanssa? Sanoi että olisi pitänyt uskoa, eli ei toiminut. Olen tässäkin monasti käännyttänyt tiskillä asiakkaan vaihtamaan isolaatin edullisempaan konsentraattiin ja olen niin paljon tyytyväisempi kauppias kuin jos valehtelisin, että isolaatti on ainoa millä kehityt.

:lol2: miksi sulla on tribua myytävänä jos teidät itsekin sen huuhaaksi?

Hyvä että lisäravinne bisneksessäkin on kunnollisia ja reilua kauppiaita.:worship: :thumbs:

Parempi suorituskyky liittyy esim: parempaan terveyteen ja taas parempi
terveys sallii kovemmat/ useammat reenit.( suorituskyky pidemmällä
aikavälillä )

Miten määrittelet paremman terveyden? Vähemmän sairaspäiviä?

Jos keskiverto hempalla on about 15 sairaspäivää vuodessa ja tämä "laatuproteiini" vähentäisi sairaspäiviä vaikka kymmeneen (ja tätä terveyden parantumista ei pystytä todistaamaan milään), niin ei se viisi tervettä päivää tee paskan vittua koko vuoden treenisaldossa ja näkyvässä kehityksessä ja jos olet valinnut tämän kalliimmaan "laatuproteiinin" tilalle vähän halvemman, niin olet ehkä viisi päivää enemmän sairaana (tällä logiikalla), mutta tilille on jäänyt säästöön jo sen verran rahaa että saat ostettua paremmat lenkkarit ja sitäkautta pururatakierrosaikasi tippuvat aivan silmissä.

niin ei se viisi tervettä päivää tee paskan vittua koko vuoden treenisaldossa ja näkyvässä kehityksessä ja jos olet valinnut tämän kalliimmaan "laatuproteiinin" tilalle vähän halvemman, niin olet ehkä viisi päivää enemmän sairaana .

Mikään yksittäinen tuote/ tekijä ei vaikuta ratkaisevasti, vaan kaikki ne
yhdessä. ( pienistä puroista syntyy voimakas virta )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom